Rabu, 5 September 2012

KAH KAH KAH - KAH KAH KAH - KALAU INI TERBAIK BAYANGKAN YANG KURANG BAIK



INI BENDERA SEJARAH KITA BERSAMA




MANGSA SAMUN RUGI RM200,000 DISOAL SIASAT
- meloya

Johor Bahru: Polis Johor menyiasat kenyataan seorang mangsa samun yang mendakwa kerugian RM200,000 apabila barangan kemasnya lesap dipercayai dilarikan anggota polis yang menjalankan siasatan.

Ketua Polis Johor, Mohd Mokhtar Mohd Shariff, berkata pihaknya sudah mengadakan perjumpaan dengan mangsa petang kelmarin bagi mendapatkan gambaran sebenar kejadian terbabit. Katanya, siasatan berhubung kes itu kini berada pada peringkat akhir manakala kertas siasatan sedang disiapkan untuk diserah kepada Timbalan Pendakwa Raya untuk tindakan lanjut.

“Polis menerima empat laporan, termasuk daripada mangsa sendiri menyatakan rasa tidak puas hati kerana barang berharga miliknya hilang selepas dimasukkan dalam kereta polis yang datang menjalankan siasatan di rumahnya.

“Dakwaan mangsa ini adalah serius. Siasatan kini hampir selesai dan kita sedang mendapatkan keterangan daripada beberapa lagi individu sebelum menyiapkan kertas siasatan terbabit,” katanya ketika ditemui di Ibu Pejabat Polis Polis Kontinjen Johor (IPK) di sini, semalam.

Semalam akhbar melaporkan Lim Kok Yong, 58, kerugian sebanyak RM200,000 apabila barangan kemas, termasuk peninggalan neneknya lesap sejurus dimasukkan ke dalam but kereta polis peronda di rumahnya dekat Taman Munsyi Ibrahim di sini.

KIBARKAN SANG SAKA MALAYA



POLIS BURU INDIVIDU MAHU TUKAR BENDERA - meloya


Polis menggesa individu ya ng terlibat membawa bendera alternatif "Sang Saka Malaya" dan pihak yang dalam perhimpunan "Janji Demokrasi" pada malam merdeka tampil membantu siasatan.

Menurut kenyataan dalam Facebook, Bukit Aman berkata, ketua polis negara memandang serius perbuatan itu kerana ia bercanggah dengan perlembagaan dan proses demokrasi.

Pasukan keselamatan juga meminta pihak dan saksi kejadian memijak gambar perdana menteri dan isteri turut tampil.

Menurut kenyataan itu lagi, siasatan kini sedang dijalankan di bawah seksyen 4 (1)(a) Akta Hasutan, seksyen 504 dan 509 Kanun Keseksaan.

Semalam seorang pemblog pro-Umno telah menyalahkan perbuatan tersebut kepada penganjur Janji Demokrasi dengan menuduh bahawa mereka turut mahu menukar bendera kebangsaan, Jalur Gemilang.

Menjawab dakwaan itu, juga di blog, penulis yang memperkenalkan diri sebagai "Serigala Selatan" semalam mengaku bertanggungjawab mengibarkan Sang Saka Malaya tetapi tidak berniat menggantikan dengan Jalur Gemilang.

Katanya, beliau membawa bendera itu sebagai mahu memperingatkan orang ramai tentang sumbangan tokoh sejarah ke arah kemerdekaan.

BERAKKAN MUKA NAJIB ROSMAH


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... BUAT LAH KERJA YANG BERFAEDAH UNTUK NEGARA...kah kah kah...

kah kah kah...BUAT KERJA BUKAN FREE... DAPAT GAJI....kah kah kah...

kah kah kah...HENTIKAN BUAT KERJA BANGANG.... kah kah kah..

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... KENAPA TAK BURU POLIS YANG MENYAMUN.... kah kah kah..

kah kah kah... JANGAN BUAT BUAT DOOOON NOOOO.... kah kah kjah

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sepatutnya gambar polis yang menyamun ni yang terpapar di buletin utama..setakat ponggong kat gambar pmimpin,masa hujan nak duduk aku lapik paper gambar najib selalu jadi pilihan...cibai la polis ni..buat keje politik lebih dari cegah jenayah..sial betul..babi..haram jadah..patut budak tu diberi kaunseling..ni terus kena buang,,media punya pasal,membesarkan cerita2 Mcm ni..,