Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 5 September 2012

PEMUDA GEROMBOLAN MEMBUAT KERJA SAMSENG - APABILA SAMSENG SUDAH BUKA KELAB JUDI





30 EKOR SAHAJA DIANGGAP SAMSENG





KOMENTAR TUKAR TIUB
tt sentiasa menyokong
sesiapa sahaja untuk
melakukan demonstrasi di jalan raya
ini adalah hak kebebasan

tt hanya memberi pandangan kepada
pemuda united malays naational organisation
kalau henadk berdemo
kumpulkan puluhan ribu
baru dipanggil demonstrasi atau tunjuk perasaan

jika 30 orang saperti pagi ini
di ibu pejabat pkr
maka ini akan dianggap kerja samseng

kerja samseng ini hina
kalau 30 orang ini kerja samseng
kalau 30 ribu barulah diterima sebagai demonstrasi

untuk mengelak dari dipanggil samseng
susun 20 ke 30 ribu maka pasti akan
ditakrif sebagai demonstrasi

harap makluam
harap buat perubahan

CONTOH DEMO 30 RIBU ORANG



SAMSENG UMNO SERANG PEJABAT KEADILN - keadilan daily

PETALING JAYA 5 September: Sekumpulan 30 samseng Umno mengadakan demonstrasi dan bertindak ganas dengan menyerang ibu pejabat KEADILAN, dekat sini tengahari tadi.
Setiausaha Wanita KEADILAN, Juwairiya Zulkifli ketika dihubungi memberitahu, kumpulan itu memakai kemeja-T Umno dan Barisan Nasional.

“Mereka memegang kain rentang sambil menjerit antaranya, ‘Jalur Gemilang’ dan mengeluarkan kata-kata kesat terhadap Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim,” jelas beliau.

“Tak cukup dengan itu, kumpulan itu akhirnya bertindak ganas dengan cuba menumbuk mereka yang cuba mengawal keadaan,” katanya.

Demonstrasi pada jam 12.30 tengahari itu tadi dileraikan sepuluh minit kemudian dengan bantuan polis seramai 20 anggota yang terpaksa membuat sekatan di hadapan pejabat.

CONTOH DEMO 20 RIBU ORANG


Kejadian ini merupakan insiden terbaru samseng Umno yang dilihat semakin berani menyerang Pembangkang sejak kebelakangan ini.

Ahad lalu, Anwar turut diserang di Masjid Al-Hussain, Seberang Pumpong, Alor Setar, Kedah ketika sedang menyampaikan tazkirah Maghrib, selepas bas jelajah Merdeka Rakyat dibaling batu dan disimbah cat merah di Kelantan sehari sebelumnya.





PENGUMUMAN:
sesiapa yang berminat
untuk memesan sang saka
untuk dikibarkan di rumah masing masing
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa terlebih sgt ko mark-up no tu, tak sampai 30k, 20k rasanya..

Stupid University berkata...

Samseng Kampung Dusun Taik Kucing! Kah! Kah! Kah! Kah! Bagus! Ini akan mengurangkan lagi jumlah undi gerombolan! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

Biarkan gambar berbicara... Jelas, nampak perbezaan antara gambar kat atas sekali dengan dua gambar kat bawahnya! Fikirkan, mana yang lebih ramai...

perli berkata...

bro lu silap la,30 orang tu mewakili 20 ribu ngo,

Tanpa Nama berkata...

Itu bukan dm itu org gila bb x mkn ubat lg tu maklumlah org mcm ni tajung rambutan pun x nk terimaa bb tlh dijangkiti virus dajal....huhuhu kesian x ubah mcm beruk2 spesis baru