Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 5 September 2012

BERITA BARU MASUIK - KESELAMATAN NEGARA MULA TERGUGAT - BAHAYA BESAR SEDANG MENUNGGU




KAKI KEATAS KEPALA NAJIB





NOTA:

kerja kerja jahat sedang diatur
oleh kumpulan jahat
yang berniat jahat

kumpulan jahat ini telah menyebarkan
gambar kaki di atas kepala najib

ini bukan sahaja penghinaan kepada pemimpin negara
gambar ini membawa bahaya besar

perbuatan ini sedang mengancam keselamatan negara
cuba bayangkan jika kaki ini hinggap ke atas kepala najib
najib jadi pening dan lupa jalan pulang
najib terus ke shah alam pergi rumah ziana zain

bila rosmah mansor tahu
najib pergi rumah ziana zain
rosmah marah menyinga
rosmah memanggil ketua polis negara
suruh mata mata tangkap ziana zain

ziana zain lari ke kedutaan amerika
ziana zain sambil menyanyi sambil minta bantuan duta amerika
rosmah naik bengang
arahkan razak baginda
upah orang untuk ledakan zizna zain
ziana menyorok dalam pejabat duta
rosmah bom kedutaan amerika

akhirnya amerika tidak ada jalan laian
amerika menyerang malaysia

salah satu bom amerika
terkena kapal china di pelabuhan klang
juga terkena kapal rusia di pelabuhan pasir gudang
kerajaan china naik marah
akhirnya china dan rusia
bersatu untuk menyerang amerika
amerika pula minta bantuan dari negara eropah

akhirnya perang dunia pecah
semuanya bermula dari
gambar kaki diatas kepal najib

inilah sebab kenapa ketua polis negara
membuat kenyataan bahawa
gambar kaki diatas kepala najib
mengancam keselamatan negara




KAKI KEATAS KEPALA NAJIB







DARI FB IRSYAD SIDI



Ni bukan PIJAK gambaq Piem... haha...

Paling bangang bila marah gambar Piem kena pijak...
Yang rezab-rezab melayu tergadai... tak marah...
Yang duit kena seleweng... tak marah...
Senyum poyo je!!!!





PENGUMUMAN:
sesiapa yang berminat
untuk memesan sang saka
untuk dikibarkan di rumah masing masing
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com




8 ulasan:

piem berkata...

hahaha meletus perang dunia sebab pijak kepaka PM?? lojik jugak.

Tanpa Nama berkata...

Kepada POlis Malaysia yang dikatakan terhandal dan amat berkredibiliti, silalah siasat kaki siapa tu yang memijak gambar Suami Gelap Altantunya tu. Kami beri masa 24 tahun untuk siasat, selepas 24 tahun kalau masih tak berjaya juga maka kami akan naikkan gaji Polis sebanyak RM15 ribu rupiah kerana pandai dan bijak menjaga pemimpin terutama UMNO/BN. Rakyat tak perlu jaga kerana gaji kamu dibayar oleh UMNO/BN, seandainya PRU13 UMNO/BN kalah menyembah bumi, maka kamu semua dan semua kakitangan awam termasuk yang berpencen akan diberhentikan kerja dan yang berpencen akan ditarik balik......

Tanpa Nama berkata...

Makk. Aiiiii. Bahaya betul

Tanpa Nama berkata...

Wahh.. betul sangat merbahaya lahh. Mari kita tangkap itu kaki!!

Tanpa Nama berkata...

ni kena siasat ni, kaki sapa la yg pijak ketua parti syaitan ni....anjing polis kena scan kaki sape yg wat onar kat ketua syaitan ni.....

Stupid University berkata...

Muka bini Rosmah memang muka suwey! Kah! Kah! Kah!

khairul ashraf berkata...

Bodoh betoi org yg marah gambar najib dipijak sedangkan org yg marah tu boleh pulak diam membodohkan diri bila puak puak yg dipijak gambarnya tu dok curi harta rakyat...paling bodoh sekali ialah melayu umno kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Buat apalah polis menggunakan tenaga dan masa mereka untuk menyiasat perbuatan berkenaan. Pemimpin tak terancam pun sebab bukannya fizikal pemimpin yang dipijak-pijak. Pihak berkenaan hanya melepaskan geram kat gambar pemimpin bukan kat batang tubuh pemimpin

Lagipun tak kan terhina pemimpin sekiranya pemimpin tak buat kerja-kerja hina. Kalau nak dibandingkan, pemimpin Malaysia lebih bernasib baik daripada PM British yang pernah dibaling dengan telor busuk oleh rakyat yang tak suka!