Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 16 Disember 2008

KEMENTERIAN PENGAJIAN TINGGI TIDAK BERHASRAT CAMPUR TANGAN URUSUAN PEMANSUHAN -mStar


KOTA BAHARU: Kementerian Pengajian Tinggi tidak berhasrat untuk campur tangan urusan Kementerian Pelajaran dalam memansuhkan pelaksanaan Program Pengajaran dan Pembelajaran Sains dan Matematik di dalam Bahasa Inggeris (PPSMI).

Menterinya Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin berkata sebaliknya beliau menyerahkan sepenuhnya kepada kementerian itu untuk memperhalusi sistem itu demi masa depan pendidikan negara.


kah kah kah.. macam mana munkee ni boleh jadi menteri…. nggggggoooook macam ni… dari sekolah rendah lah…. baru masuk univerisiti….kalau kementerian ni tak campur tangan sapa boleh campur tangan???..... kah kah kah….

kah kah kah…. apa punya munkee ni….kah kah kah… ini munkeee tak ade teloq… takut pada madey…..kah kah kah…. tak mahu campur tangan ke ?.... kah kah kah… kosong dalam kepala…..

kah kah kah…. tak kan semua nak tunggu bik mama…. kah kah kah…



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Si bahlol dan si ngoook jadi menteri cam tu la brader. Excuseeeeee tak nak campur sebab otak beku. gerenti kita kalah perang sebab pemimpin negara sejenis dengan Mat ngantok dan Mat Monggol yang hebat nya Bik Mama hahahahaaha mana pergi Bik Mama senyap je tak jogging ke atau sedang karaoeke, woi Bik Mama pendek dan bulat, mat monggol nak cari lain pengganti puteri Monggolia hahahahah akan ada perang tak lama lagi macam India dengan Pakistan' Tak pe Menteri lain tidak berhasrat campur tangan hahahahahahah kalah perang.

Tanpa Nama berkata...

BENCANA LAAM LEBIH BESAR DARI HINGLAND TOWER DAN BANJIR JOHOR.
Apa akan jadi bila pelajar belaajr dalam bahasa Melayu dan masuk universiti yang tawar kursus bahasa Inggeris?
Apa akan jadi pada kursus diploma pendidikan dalam bahasa Inggeris dan guru ini ke sekolah untuk mengajar dalam bahasa Melayu?
Siapa buat keputusan besar dalam 1 minggu?
Adakah perbincangan dan hasil kajian dibentang ke parlimen?
Siapakah para penyelidik ini?