Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 16 Disember 2008

BAHAYA !!!! AMARAN EMPANG PECAH




KUALA LUMPUR 14 Dis. –Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn. Bhd. (Syabas) memberi amaran tiga empangan air utama di Lembah Klang mungkin pecah dalam jangka masa panjang jika kerja-kerja pembangunan di sekelilingnya tidak dihentikan segera.

Pengerusi Eksekutifnya, Tan Sri Rozali Ismail berkata, tiga empangan yang terlibat ialah Empangan Langat, Empangan Semenyih dan Empangan Klang Gates.

Syabas mengesan beberapa kes pencerobohan di kawasan ‘sensitif’ di sekitar empangan tersebut.


kah kah kah…. EMPANGAN KLANG GATE KALAU PECAH?.... woit… bahaya… abis kita semua tenggelam…. yang tenggelam dulu ialah zoo negara… kesian gajah, harimau dan tapir…… tapi buaya semua dapat lari masuk sungai klang…

kah kah kah….inilah kaum kapitalis….. untung.., untung… untung dan nak cari untung…. ada undang undang tapi semua tak jadi… kerana rasuah….bukit di tarah… hutan di gondol…. majlis tempatan, jkr, polis…. sapa sahaja … semua di rasuah… keran nak cari untung…. kah kah kah… kena tangap… pun ok…. boleh beli hakim dan mahkamah…. kah kah kah





4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Woi brader seluruh KL akan tenggelam, semua lari cepat kita tinggalkan datuk Bandar dan Menteri wilayah Perseketuan yang ngook tu tenggelam kalau kita tak lari munkee munkee tu akan lari dulu... habis lah kita kalah perang... Tan sri tawkey Air tu tak kan cakap aje duit dah pulun habis, kaya raya rompak hasil air anugerah Tuhan untuk rakyat, woi!! bantu la jangan cakap aje,bendul lah munkee ni, dah la jadi kaya melalui gerombolan, woit! mat ngantok dan mat monggol wake up. jangan bagi bik mama terjun dalam empangan tu, hati hati ...ya buk!!!!!Kita kalah perang..mampus.

abahryan berkata...

Bro, apasai xbukak blog stat?gua nak tau gak dah sampai 2juta ke pengunjung blog lu?

lintahbertulang berkata...

Bila dah nak pecah, dah banyak pembangunan di sekitar kawasan empangan, baru nak buat amaran. Kenapa tak sebelum projek-projek di sekitar kawasan empangan dibuat? Sekarang ni baru nak buat amaran. Nak hentikan projek, membazir je yang dah separuh jalan. Nak teruskan, bahaya. Habis nak buat macam mana?

Tanpa Nama berkata...

IKUT SEDAP MULUT BUSUK LU JE CAKAP ORANG AMBIL RASUAH... SIAP SEBUT NAMA JABATAN PULAK TU... LU KERJA DENGAN SPRM KE...? ADA KOSONG LAGI TAK...?