Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 16 Disember 2008

BN PERLU KOMPONEN YANG PERCAYAKAN PERJUANGAN



Pada ketika suhu politik dalaman Barisan Nasional (BN) sedikit panas ekoran pelbagai kenyataan yang dibuat oleh para pemimpin tertinggi parti-parti komponennya, Setiausaha Agung BN, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor memberikan ingatan bahawa parti itu hanya memerlukan anggota komponen yang benar-benar percaya kepada perjuangan barisan berkenaan.

Perjuangan BN jelasnya, adalah untuk menjadikan Malaysia sebuah negara aman, makmur dan sejahtera

Malah tambah beliau, ingatan tersebut juga secara jelas diberikan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi pada mesyuarat Dewan Tertinggi BN minggu lalu.

"Perjuangan BN adalah jelas iaitu mahu menjadikan Malaysia sebuah negara yang aman, makmur dan sejahtera untuk semua kaum serta tidak mempunyai agenda-agenda tertentu.


kah kah kah…. betul munkee ni cakap… kah kah kah…. tak perlu tipu-tipu nama nak jadi raja…. kah kah kah….

kah kah kah…tak perlu hutang hutang bank banyak banyak…. kah kah kah…

kah kah kah… tak perlu rasuah hakim… kah kah kah…korek korek korek…

woit… tapi apa perjuaangan gerombolan ini ?...... kah kah kah… nu munkee ni tak sebut… betul betul munkeee… kah kah kah



3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dia ni bukan munkee tapi monyeeeet.
kerabat kerala ke tu? hahahahahahaha nak tuntut tahta negeri mana hahahahaha nak jadi sultan Putra Jaya hahahahahha. Perjuangan tipu Melayu hahahahhhaa melayu UMNO ngoooook hahahaha perjuangan korek, korek, korek hahahahhahha perjuangan bolot projek hahahahahha sampai habis peruntukan di kementerian lawat Malaysia hoi......! lagi mahu kelenyong ke?

kalah perang berkata...

komponen yg percayakn parti?
farouk je yg prcayakan BN
kalah perang la brader ade parti ini macam...

Farouk berkata...

Bukan masalah aku percayakan BN atau tak? Masalahnya korang ni hanya pandang yang negatif je. Mind set korang dah ter'set' bahawa BN tu tak betul, maka semua yang BN buat, semuanya salah, korang je betul...