Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 8 April 2011

SATU LAGI PROJEK TIPU RAKYAT




SEMUA SAMA - SEMUA MATI DIBUNUH
















JANGAN SAMAKAN KES PENOLONG PENGARAH KASTAM DENGAN BENG HOCK : meloya

KUALA LUMPUR 7 April - Ketua Polis Negara, Ismail Omar meminta semua pihak supaya tidak membuat sebarang spekulasi yang menyamakan kes kematian Penolong Pengarah Kastam Selangor, Ahmad Sarbani Mohamed dengan kes Teoh Beng Hock.

"Kedua-dua kes ini adalah berbeza dari segi faktanya. Jadi saya rasa tak boleh buat satu kesimpulan seolah-olah ada perkara yang tidak betul berlaku dalam kes ini,” katanya kepada pemberita selepas melawat Hospital Serdang sempena memperingati Hari Polis ke-204, dekat sini hari ini.

KAH KAH KAH
LAH KAH LAH
KAH KAH KAH


woit… MAT MONGOL MENYALAK… MALAON INI PUN MENYALAK… kah kah kah..

kah kah kah… MAT MONGOL MENONGENG… MALAON INI TADAH MULUT…. kah kah kah…

woit… APA DIA YANG TAK SAMA?.... kah kah kah…

kah kah kah… KONTOL MEREKA TAK SAMA KE?.... kah kah kah…

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Don't forget 2004's case, a Boston Universiti graduate Rumie Azzan Mahlie. I guess we must revisit the case even though the attempt before this was failed.

The late DoE officer's case desperately need CSI NY style of investigation in order to give impartial justice to every parties involved.

Just google it.

| New Straits Times, Jun 23, 2007

KUCHING: The High Court ruled that it does not have the power to revise the findings of the coroner in the death of Sarawak Environment Department investigating officer Rumie Azzan Mahlie three years ago.

Anak Jati Kelate berkata...

Syarat2 berikut diperlukan utk memenuhi jawatan pemimpin peringkat bahagian/cawangan/negeri/negara/kampung/pemuda/puteri/MT/pencacai/tukang pasang poster puak Gerombolan:

-x memerlukan pendidikan yg tinggi..
-kaki ampu,bodek,jek,kipas dan aircond
-kaki tipu
-kaki zina
-kaki rembat
-kaki rompak
-kaki kebas
-kaki samun
-kaki rasuah
-kaki tindas
-kaki ugut
-kaki bunuh
-kaki kidnap
-kaki judi
-kaki todi
-kaki fitnah
-kaki belit putar alam
-kaki bikin porno

JIKA ANDA mempunyai salah satu kriteria dari kaki2 yg dinyatakan diatas..
ANDA dialu2kan menyertai kami.!!!.
Dan jika sekiranya anda memiliki kriteria lebih dari satu kaki yang kami nyatakan..
Anda akan ditawarkan jawatan yg lebih tinggi..!!!
tawaran ini terhad ssementara pihak kami masih lagi berkuasa...

P/s:sapa nak join puak gerombolan..sila angkat tangan mcm saya...kah..kah...kah..kah...

orang lama berkata...

KOLAR LUMPUR 7 April - Komrad Polisi Nigeria, Ismail Omar meminta semua pihak polisi supaya membuat sebarang putarkulasi kes kematian Penolong Pengarah Kastam Selangor, Ahmad Sarbani Mohamed dengan kes Teoh Beng Hock.

Anti TELAN berkata...

Yang tak sama tu cuma R & K ??

RASUAH beli kapal Selam dengan KOMISYEN beli Kapal Selam tak sama juga !

Habis PUKIMAK apa yang sama...kah kah kah..kah kah

Amuraria berkata...

MALAYSIAN SHITS GOES ON AND ON !

Tanpa Nama berkata...

Apa pulak tak sama sam la ngok... dua-dua kes bunuh....dua-dua kes jatuh bangunan SPRM....

Ni satu lagi persamaan .... PDRM pembunuh...SPRM pun pembunuh....
dua-dua badan kerajaan...
dua-dua anjing UMNO

dua-dua sama tak ada bezanya

manusia biasa berkata...

The death of the answer to the earlier deaths. Nauzubillah

Stupid University berkata...

Tunisia, Libya semua tak sama dengan Malaysia! Kah! Kah! Kah! Kah! Siaplah kau wahai bini Rosmah! Hari-hari akhir kau sudah menjelang tiba! Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

Mufti Perlis: Video, klip tetap tak boleh dijadikan bukti syariah
Apr 08, 2011 KUALA LUMPUR, 8 April — Mufti Perlis Dr Juanda Jaya berpendirian tegas rakaman video aksi seks, didedahkan bulan lalu oleh “Datuk T” yang didakwa melibatkan pemimpin politik kanan, tidak boleh digunakan sebagai bahan bukti untuk mendakwa pelaku terbabit di mahkamah syariah.

Sehubungan itu kata beliau, pandangan Presiden Persatuan Peguam Muslim Malaysia (PPMM), Zainol Rijal Abu Bakar kelmarin tidak tepat dan boleh mengelirukan orang ramai khususnya umat Islam.

“Apa yang dikatakan oleh Presiden PPMM tidak selari dengan Islam dan tidak betul langsung,” kata beliau dalam satu kenyataan.

Mufti Perlis berkata, pembuktian dalam rakaman video seks itu tidak boleh digunakan di mahkamah syariah melainkan tertuduh sendiri mengaku ataupun tuduhan dibuat dengan menghadirkan empat saksi “hidup, lelaki Islam yang bersifat adil dan mereka melihat jenayah itu berlaku.”

“Ia umpama cincin masuk jari,” kata Juanda merujuk kepada keperluan dan syarat membawa kes berkenaan ke mahkamah syariah.

Kata beliau, surah 24 al-Nur; ayat 4-5 adalah nas qat’ie atau muktamad yang tidak boleh dilanggar berkaitan dengan hukuman penuduh pelakuan zina yang mesti cukup empat saksi dan hukuman qazaf dikenakan ke atas penuduh yang tidak cukup “syarat empat saksi.”

“Ada pun gambar, klip yang samar-samar, tetapi tidak boleh dijadikan bukti di mahkamah syariah,” katanya lagi sambil berkata, sebagaimana beratnya satu tuduhan, begitu juga soal pembuktian juga amat berat.”

Katanya, sebagaimana adanya elemen peruntukan “keraguan” yang boleh menentukan keputusan sesuatu kes, Islam juga menekankan soal kredibiliti saksi.

“Dalam undang-undang konvensional jika ada sedikit keraguan, ia akan ditolak. Jadi, dalam Islam juga soal pembuktikan dititikberatkan,” kata beliau lagi.

Katanya, kemungkinan rakaman video seks dan klip boleh digunakan di mahkamah konvensional tetapi bukan di mahkamah syariah.

Tanpa Nama berkata...

yg xsama kepala butoh dia org...satu telah diubah suai yg satu asli kah kah kah...bodoh mcm umnogk n the gang...gang gang tahi lalat kak ros tonggang spram,,,prdm,,mamak kutty n ahli2 umnongok jilat kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Berkuatkuasa serta merta, semua pejabat SPRM akan dipindahkan ke bangunan 1 (SATU) tingkat bagi mengelakkan berlaku kejadian bunuh diri secara terjun dari bangunan.. kah3...

Tanpa Nama berkata...

satu kenyataan paling bodoh oleh penguasa2 dan pemimpim yang diberi amanah & tanggungjawab untuk merungkai persoalan sebegini besar...asalkan dapat melindungi & menyelamatkan sipelaku sebenar yang hidup bertuhankan harta, wang, pangkat, nafsu dan kuasa..hati mereka telah digelapkan dari petunjuk Allah...nauzubillah!!!

Tanpa Nama berkata...

bina bangunan SPRM tingkat satu(1) pun sama aje...mana tau nanti ada org jatuh menyeberang longkang hantuk kepala pecah...hancur jugak nyawa.
Haa! lebih baik bina bawah tanah. tak payah jatuh lagi...terus ditanamnya hidup2. inikah jadinya nyawa siapa2 yg tak sehaluan depa? malu sungguh...membunuh rakyat sendire