Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 22 Oktober 2012

SURAT UNTUK PENGANUT MAZHAB SUNNAH WAL RASUAH





CARA MENGGUBNAK KONDOM YANG BETUL
BUKAN SARONGKAN KE BUAH PISANG 
INI  HANYA CONTOH
CARA BETUL IALAH SARONGKAN KEPADA
PELIR YANG SEDANG TEGANG




RAMAI TUKANG CEBOK
Ini sudah tentu 100% bayi Muslim Islam Melayu bermazhab Ahl Sunnah wal jamaah. Mengapa saya sangat pasti? Sebab semua kawan-kawan kafir (dhimmi, harbi, herba) saya yang suka makan babi semua akan guna kondom bila mereka nak melakukan hubungan seks tanpa bernikah. Bila mereka melakukan hubungan seks di hotel, tiada kaki penyibuk yang datang nak mengintai atau tangkap. Hanya kawan sebangsa dan seagama dengan saya sahaja yang tak nak guna kondom.
 
Mengapa? Ada beberapa alasan yang diberikan.

1 Sebab kondom itu haram. Sila rujuk Hadith Muslim 3371 Kitab al Nikah.

2  Sebab sesetengah ulama berpendapat kondom itu makruh.   
3 Sebab malu nak beli kondom kat 711. Takut nanti kena report & kena tangkap basah 
oleh sipenyibuk-penyibuk JAWI, JAIS, & JAKIM yang suka jaga tepi kain orang lain.

4  Sebab sahaja tak nak pakai kondom sebab dah jemu pakai kondom.

5 Sebab tak ada duit nak kahwin sebab semua ibubapa nak jemput 100,000 orang ke majlis kahwin macam Ali Rostam. Jadi kerana on SATU L:AGI BAYI DI TEMUI MATI - SILA GUNA KONDOM
MELAYU LIBERAL
on 10/21/12

ANAK MUDA BERSEDIA

10 ulasan:

didi kota belud berkata...

kalau malas nak pakai kung doom...masa kaming tu cepat cepat cabut...tuang kat pipi...kalau tak reti juga.....jangan mengongkek.....pakai tangan..jadi loser lagi baik dari jadi murderer....khalas.

MANGSA ROGOL berkata...

Saudara Hishamuddin,

Kamu terlupa satu sebab mengapa wanita mengandung. Ini bukan kerana tak nak pakai kondom tetapi kerana diROGOL.

Mangsa rogol tidak berani melaporkan kepada polis kerana takut polis akan ketawa dan tidak mahu ambil tindakan keatas siperogol. Sebaliknya mereka akan kata PADAN MUKA KAU macam Nik Aziz kata PADAN MUKA!

Bila mengadu kepada ahli politik dan Menteri, mereka kata PADAN MUKA ENGKAU KENA ROGOL! KAH KAH KAH!

Bila mengadu kepada ulama dan Tok Guru, mereka juga akan kata PADAN MUKA ENGKAU KENA ROGOL! JUAL MURAH MURAH! ROGOL LAH! PEDULI APA! KAH KAH KAH!

Jadi mangsa rogol tak berani nak laporkan kepada polis atau tok imam kerana mereka yang akan dipersalahkan dan bukannya perogol. Ramai mangsa rogol tak berani jumpa doktor kerana takut dituduh berkhalwat atau berzina. Jadi terpaksalah mangsa rogol menderita berseorangan. 9 bulan kemudian bayi dilahirkan dan dibuang di depan masjid kerana terlalu takut.

Tak percaya, cuba tanya Lebai Google tentang Amah Indonesia yang dirogol oleh majikan Arab Saudi. Simangsa kena pancung oleh kerajaan Arab Saudi yang zalim. Jadi Rais Yatim yang Tukar Tiub dakwa beli rumah untuk Amah Indonesia boleh dikatakan sangat mulia jika dibandingkan dengan majikan Arab yang selalu merogol amah-amah dari Indonesia.

Mengapa ramai orang Melayu berfikiran kolot macam itu?

Sebab mereka ini diajar oleh Tok Guru-Tok Guru macam Nik Aziz, Hassan Ali, Haron Din, Nasharuddin, dan Harussani.

Kalau tak percaya sila tengok video ini http://www.youtube.com/watch?v=jFZSgOhf7L0

Saya penyokong kuat Pakatan Rakyat terutamanya PKR, tetapi apa yang diucapkan oleh Nik Aziz patut dikutuk oleh semua rakyat Malaysia kerana kenyataan macam itulah yang membuat ramai orang murtad atau nak murtad.

Kalau apa yang dicakapkan oleh Nik Aziz itu semuanya betul, mengapa Mat Salleh Atheist yang tinggal di Miami Beach yang selalu tengok perempuan cantik dan seksi berbikini ditepi pantai macam Pamela Anderson tidak merogol perempuan macam orang Melayu Mazhab Sunnah Wal Rasuah merogol Amah Indonesia? Malah anak perempuan sendiri pun dirogol oleh orang Melayu Islam yang bermazhab Sunnah. Dan mengikut statistik polis, perogol anak sendiri adalah bapa yang sedarah dan sedaging berbangsa Melayu. Adakah kerana anak sendiri yang tak tutup aurat dirumah nak dipersalahkan?

Mengapa orang sakai yang telanjang bogel tidak merogol perempuan mereka yang tidak tutup aurat? Mengapa orang hutan Amazon yang tidak beragama dan tidak berpakaian tidak merogol anak sendiri macam orang Melayu Islam Mazhab Sunnah merogol anak sendiri dan Amah Indonesia?

Jadi kenyataan Nik Aziz dalam video itu amatlah kejam dan patut dikutuk oleh semua tidak kira penyokong Pakatan Rakyat atau Be End.

Mengapa orang sakai, orang rimba, orang hutan, orang Penan dan Tarzan jauh lebih mulia daripada Tok Guru-Tok Guru yang belajar di negara Arab? Mengapa orang hutan boleh lihat wanita bogel tanpa rasa nak rogol? Mengapa orang yang kita panggil alim dan tok guru macam Nik Aziz dan Nasharuddin pantang tengok perempuan yang tidak beraurat? Kalau tengok terus nak rogol macam Pak Menteri yang Tukar Tiub mendakwa telah merogol Amah Indonesia?

Jadi bagi mangsa rogol seperti saya, saya lebih percaya kepada saudara Hishamuddin yang bujang lapok yang dicop sebagai liberal, sosialis, komunis, dan atheist daripada Tok Guru dan Tok Lebai yang disangkakan alim tetapi tidak boleh kawal hawa nafsu mereka.

Kalau terpaksa tidur sebilik dan sekatil, saya sebagai seorang wanita Melayu menawan lebih rela tidur sekatil dengan lelaki bujang macam Hishamuddin Rais daripada tidur dengan Penjual Agama & Tok Guru yang kononnya alim macam Nik Aziz & Nasharuddin.

Mengapa? Sebab saya pasti Encik Hishamuddin yang tinggal lama dinegara Barat sudah biasa dan mungkin jemu tengok wanita Barat yang tidak pakai tudung berbanding dengan Tok Lebai & Tok Guru yang tidak biasa tengok wanita tak tutup aurat.

Saya harap Tukar Tiub siarkan ulasan saya.

Tanpa Nama berkata...

'CARA MENGGUNA KONDOM YANG BETUL BUKAN SARONGKAN KE BUAH PISANG INI HANYA CONTOH CARA BETUL IALAH SARONGKAN KEPADA PELIR YANG SEDANG TEGANG'

kah kah kah
biar benar abang isham.
ada orang betul-betul sarong kat pisang ke? hahaha..

Wan Sahabiri berkata...

http://www.facebook.com/DrMAZA

Kata Dr Yusuf al-Qaradawi:

“Lelaki dan wanita yang berzina jika bertaubat kepada Allah dan ingin keluar dari yang haram kepada yang halal, dari kehidupan yang dicemari kepada kehidupan yang bersih, berubah kehidupan mereka dari zina yang haram kepada persetubuhan yang halal, maka perkahwinan mereka sah dengan ijmak (sepakat tanpa kecuali seluruh para mujtahid)…beberapa tokoh fekah salaf; ‘Urwah bin al-Zubair, al-Hasan al-Basri, Ishaq bin Rahuyah dan selain mereka berpendapat harus dinasabkan anak zina kepada bapa zinanya jika wanita berkenaan tidak pernah berkahwin (selepas itu). Pendapat ini disokong oleh Syeikhul Islam Ibn Taimiyyah dan muridnya Ibn al-Qayyim”. (lihat: islamonline.net).

MUDAH SEBENARNYA.. TP SESETENGAH ORG2 ALIRAN AGAMA YG MENYULITKAN...

Tanpa Nama berkata...

MANGSA ROGOL......

masalahnya yang selalu buang bayi ialah mereka yang terkantoi bukan sebab kena rogol. Tapi terkantoi sebab suka sama suka!!!

kesimpulannya, pakai kondom biar kena pada tempat dan kedudukannya!

Tanpa Nama berkata...

Sane ade seks luar nikah.buat ape nk rogol2.kite org islam tutup aurat sbb agama..kalu tutup tu sbb takut kene rogol baik ko jd ahli mca je.sbb ape aku kate mcm tu,sbb ko x mendalami islam tp nk ckp pasal agama.sian kt ko..

Tanpa Nama berkata...

TT, tolong selamatkan Mangsa Rogol atas tu. Kalau belum kahwin buat bini

Tanpa Nama berkata...

Yg kesian tu mcm aku tgk cd hot hot artis bani kite dulu..kah kah kah besau pisang emas je...xmuat kondom sais pisang tandok..kah kah....tiga kali celop dh keluar kat dllm.... kah kah kah kah....loserrrr sunguh. ..Kepada wanita tak berbaloi mengandung mcm ni hahahahahaha pk pk la

Tanpa Nama berkata...

Mangsa rogol tidak mengunakan akal fikiran untuk menterjemahkan maksud sebenar TGNA.
Kalau dah perempuan dedah sana sini tonjol sana sini buka sana sini semata-mata nak tunjuk2 benda yang tak perlu ditunjuk dan sebagai jantan yang normal waima ustaz sekali pun akan terghairah dan akan hilang pertimbangan maka tidak dinafikan akan berlaku rogol jadi siapa yang patut dipersalahkan kerana memulakan provokasi keghairahan????
Jadi memang padan lah dengan muka kau kena rogol sebab kau sendiri yang meminta berbuat demikian...

Jadi tutuplah aurat seperti mana yang telah di tetapkan dalam Al Quran..
Jika berlaku juga maka ada lah salah si Jantan 100%

So lain kali pikir sebelum ulas..jangan membanggangkan diri

Nasi Kandar Budu berkata...

Yang sokong Nik Aziz dalam bab rogol ini cukup bangang sebab siperogol bila ditangkap akan mendakwa bahawa mangsa rogol tidak tutup aurat sebagai alasan. Pakaian mangsa rogol telah dikoyakkan sebelum dirogol. Jadi mangsa rogol dijalanan kebanyakannya ditemui berbogel. Jadi sudah tentu perempuan yang dirogol akan dipersalahkan oleh orang-orang yang cukup bangang dan bengong yang otak ada dikepala pelir macam Nik Aziz ni.

Kenyataan bangan yang dibuat oleh Nik Aziz akan menggalakkan perogol-perogol merogol kerena ia adalah tidak menjadi kesalahan kerana Ketua Menteri dan Ulama terbesar dan teragong diMalaysia sudah beri tiket percuma green light open season kepada semua perogol-perogol untuk merogol sesiapa sahaja yang kononnya tidak tutup aurat.