Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 22 Oktober 2012

DENGAR DENGAR SABDA BRAHENG DENGAN FATWA BARU



KOMENTAR TUKAR TIUB
jelas menunjukkan fatwa fatwi
halal haram ini adalah karut marut
kalau perkasa pun boleh mengharamkan
kalau perakasa boleh menghalalkan
nampaknya sesiapa pun boleh

semua kilm wakil tuhan
semua ambil tugas tuhan

  

PERKASA KELUAR ARAHAN BOIKOT MALAYSIAKINI - mkini

Kumpulan pendesak Melayu PERKASA melancarkan boikot bagi melarang setiap ahlinya daripada memberi sebarang kenyataan terhadap Malaysiakini.

Sumber dalaman NGO itu mengesahkan larangan itu, seperti dilaporkan oleh sebuah portal berita sebelum ini, bagaimanapun enggan mengulas lanjut berhubung perkara itu.

"Ya betul. Kalau PERKASA tak nafikan, maknanya betullah tu," kata sumber itu ringkas.

Semalam, sebuah portal berita melaporkan Presiden PERKASA  Ibrahim Ali sebagai melarang ahlinya memberi kenyataan terhadap Malaysiakini dan mengaitkannya dengan pembiayaan jutawan George Soros.

Ibrahim juga mengaitkan NGO hak asasi manusia Suara Rakyat Malaysia (Suaram) dengan perkara sama.

"Haram bagi ahli PERKASA bagi kenyataan kepada Malaysiakini. Kita cakap lain dia tulis lain. Kita boikot sampai PRU13," beliau dipetik sebagai berkata.

 
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

YA AMPOOOON.... YA AMPOOOON..... kah kah kah..

kah kah kah.... KALAU AHLI PERKASA  DIHARAMKAN BACA MALAYSIAKINI.... kah kah kah...

kah kah kah...HILANGLAA PENGARUH MALAYSIAKINI.... kah kah kah..

kah kah kah...AKAN BUNGKUS LAAA MALAYSIAKINI.... kah kah kah


 

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pembaca mkini dah lama boikot perkasam, tak kecoh pun.

malaya dulu2 berkata...

Kenapa perkasap boikot malaysiakini sampai PRU13??? SEBAB SELEPAS PRU13 IBRAHIM ALI & PERKASA2NYA AKAN GHAIB DARI MUKA BUMI

Tanpa Nama berkata...

Hari tu balaci pekasam kata HARAM undi MCA.
Semalam bos balaci pekasam kata nak menangkan BN.

Mana satu betol ni??
Ke pekasam memang tak betol?

Tanpa Nama berkata...

kih ki kih .... hanya orang bodo dan tak berakai aje yang nak dengar kata2 nasihat sang raja katak, terutamanya bila time hujan dah dekat2 nak turun nih

tshirtrakyat berkata...

T-Shirt Kempen Nasional...

- Jom Keluar Mengundi,Lawan Penipuan!

Dapatkan tshirt tersebut disini...


http://tshirtrakyat.blogspot.com/2012/10/bersih-30-kempen-jom-keluar-mengundi.html

didi kota belud berkata...

muka gambar tu macam berkata..."ellleh.......aku pung hero gak...hero taik palat...."