Jumaat, 21 Disember 2012

HARI HARI AKHIR SAEKOR NAJEEEEB - MALIKUL NAK TAHTHA




 MALAM ESOK 
 DI PARIT BUNTAR

NOTA
warga malaysia
bersedia untuk 
mendapat pm baru

dah sediakah anda?
kah kah kah

bersediakah anda
untuk menjadi  rakyat
di bawah malikul sembab
kah kah kah

Muhyidin buat arahan penting 

kepada Media Prima

Harakahdaily,21 Dis 2012

KUALA LUMPUR: Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyidin Yassin mengarahkan media Umno agar membuat promosi kepada kerajaan dan Barisan Nasional (BN) menjelang pilihan raya umum akan datang ini.

Arahan yang biasanya dikeluarkan oleh seorang Perdana Menteri atau orang nombor satu ini dibuat dalam pertemuan beliau dengan para editor kanan Kumpulan Media Prima baru-baru ini.

Media di bawah kumpulan Media Prima adalah TV3, TV7, TV9 serta akhbar NST, Berita Harian dan Harian Metro.

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak kini dalam lawatan ke luar negara termasuk Sidang Kemuncak Peringatan Asean-India di New Delhi selama dua hari bermula semalam.

"Biasanya arahan sebegini keluar dari orang nombor satu atau PM kerana ia melibatkan halatuju laporan media di bawah kawalan kerajaan dan Umno," kata sumber kepada Harakahdaily.

Arahan ini dikeluarkan ketika kajian yang dibuat oleh pelbagai pihak rating Umno, BN dan kerajaan jatuh menjunam walaupun rating Perdana Menteri ketika itu masih bertahan.

Arahan ini dikeluarkan ketikan berita angin semakin kencang akan berlaku perubahan dalam kepimpinan negara awal tahun depan.

Seorang pemerhati politik dari Dubai dalam satu pesanan ringkasnya kepada Harakahdaily berkata, beliau mendapat maklumat akan berlaku peralihan kuasa tampuk kerajaan awal tahun ini.

Ketika ditanya, dari manakah sumber itu, beliau menjawab, "Pirates of Putrajaya."

Kesemua 'berita angin' ini sampai kepada Harakahdaily ketika tekanan semakin hebat terhadap pimpinan utama kerajaan ekoran pendedahan demi pendedahan yang dibuat oleh peniaga permaidani, Deepak Jaikishan. 

Kini, media alternarif, Majlis Peguam dan para peguam serta bekas menteri memberikan tekanan terhadap seorang peguam kanan yang dikatakan terlibat dalam membuat draf akuan bersumpah kedua (SD 2) penyiasat persendirian, P Balasubramaniam (PI Bala).

Beliau didakwa membuat akuan bersumpah itu tanpa berbincang dengan PI Bala manakala PI Bala pula mendakwa ia dibuat dalam tekanan.

Dalam SD yang pertama, PI Bala mendakwa pemimpin kanan negara terlibat dalam kematian tragis Altantuya Shariibuu manakala dalam SD 2, Bala menafikan sepenuhnya dakwaan dalam SD yang pertama itu.




JELAS MAKNA 

KEMPEN INI



JENG JENG JENG

JENG JENG JENG

JENG JENG JENG


woit... BETUL TAK APA YANG TUKAR TIUB 

TULIS 3 HARI DULU?.... kah kah kah..


kah kah kah,.... ADA BANYAK LAGI AKAN 

MUNCUL.... kah kah kah...


kah kah kah.... KAH KAH KAH.... kah kah kah




----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Wak Sembab ingat dia boleh PM ke? Silap haribulan jadi banduan kerana tak boleh jual angin dan tanah kubur masa jadi mb johor dulu.

Tanpa Nama berkata...

woii TT.. ko ingat senang2 ke bik mama nak bagi takhta kat malikul sembap?

bukan didi berkata...

MAHATHIR,DOLLAH,NAJIB DAN MUYIDIN....SEMUA DOK ROK CHETONG...UMNO,MIC,MCA,PBS,PPP,PBS,UPKO,PBB ETC BARISAN, BUKAN TAKAT DOK ROK CHETONG.....SEMUANYA ADIK KAKOK GEORGE SENIOR NGAN GEORGE JUNIOR BUSH....INI SEMUA PERANGAI HOBBIT...JUMPO CINCIN MESTI SEBUT...." MY PRICELESSSSSSSS...."