Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 21 Disember 2012

KIAMAT BELUM SAMPAI - KITA BERHIMPUAN 12 JANUARI




 21 DISEMBER 2012
ADALAH TARIKH TAMATNYA
KALENDER MAYA


12 JANUARI 2013
ADALAH  TARIKH 
TAMATNYA KALENDER
UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION 
 


------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku rasa org yang buat kalendar Mayan tu tetiba mati ngejut.....sebab tu dia tak sempat nak teruskan kalendar tu

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah tsunamikan united malay nasional organisation

gempa bumikan united malay nasional organisation

taufankan united malay nasional organisation

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

aparaa mayan tapi kaum gerembolan akan berakhir pada mac 2013...hau hau hau hau....masuk jel la pulok!

DIDI KOTA BELUD berkata...

laporan terkini: sebiji astroid di kesan berlegar legar di ruang udara asia sebentar tadi,NASA telah mengklasifikasikan astroid tersebut tidak berbahaya kerana ia akan terbakar dan hancur apabila melalui atmosfera bumi...opppss..berita tergempar: sebiji astroid sebesar kepala mancis dapat melepasi ozon layer dan......tetiba je jatuh kat kelentit rosmah dan menajadi taik palat yang dibanggakan hingga bulan mac 2013 jerrrr....sekian dahulu cerita tipu tipu dari tipah tertipu.....kita bakor dataran dengan kemarahan yang matang 12 jan ni.....yahoooo.CUTI UMUM...HEHEHEHEH

insafdoh67 berkata...

Kita pakat Kiamat kaum Umno Ubn dlu... Paluli sama lu... Kita kasi potong ini kali... Mne mau lari csl.... Mayam x penting. Yang penting umno pupus.. Kih.kih.kih. Kl112........ Jgn lari..

Tanpa Nama berkata...

Siapelah merepek kiamat sana sini.Yang sebenarnya yang nak kiamat adalah gerombolan United melayu/mamak No Otak dah nak mamposss dah.Kah..kah.kah.