Jumaat, 21 Ogos 2015

NAK MALU APA?





MALU?
nak malu apa?
nak malu rosmah membadak?
nak malu rosmah kontot?




Caca marba undang-undang punca rakyat meluat dengan Umno, kata Mahathir


 Mahathir Mohamad memberi amaran tindakan kerajaan menjadikan undang-undang caca marba menurut selera mereka akan menguatkan lagi rasa jengkel orang ramai terhadap kerajaan dan Umno.
Menulis dalam blognya, bekas perdana menteri itu mengkritik keras "tindakan tidak tahu malu" kerajaan mengisytiharkan siasatan pasukan khas terhadap skandal wang RM2.6 bilion dalam akaun Najib Razak sebagai tidak sah.
Pada masa sama katanya, Najib dan konco-konconya tergamak mewajarkan pengaliran masuk wang RM2.6 bilion daripada sumber meragukan itu ke dalam akaun perdana menteri.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/caca-marba-undang-undang-punca-rakyat-meluat-dengan-umno-kata-dr-mahathir#sthash.wjfOQWQ7.dpuf

KAH KAH KAH
woit
rakyat bukan saje muak
rakyat bukan nak muntah
rakyat sudah muntah
muntah bergantang gantang
rakyat tunggu masa
nak tengok najib lingkup
nak tengok rambut rosmah tercabut
kah kah kah

TAK LAMA LAGI
-------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Amno ni den anggap sebagai orang tuo ganyut yang tak tau malu .. sonang cakap dah nyanyuk .. Amno dah jadi atuk, bilo parti pimpinan Mat Sabu dilahirkan sobab PAS adolah anak Amno yang pornah mengkafirkan ayah sendiri.

Amno ni dah tuo dan ado banyak penyakit .. dah bormacam ubek ditolan tapi tak elok-elok .. malah penyakit semakin torok, somakin nazak .. kato Doktor (Chedet la tu) Amno bilo-bilo maso buleh kiok .. tapi Amno ini kato bomoh@ustaaz, ado simpan sako sobab itu tak mampuih lagi.

Biasonyo den fahamkan sako ini borbontuk ghimau .. ghimau walaupun ganas tapi cantik dan bersih .. ghimau inilah yang menjago tuan dio .. tapi sako Amno ini borbontuk lain dari yang lain .. sako Amno ni, burok bona rupo binatang eeaa .. borkopalo bosa, badan saso. Mato, tolinggo kocik dan ekor pandek .. suko main air. Binatang apo pulak gek eh (agaknya)?


Tanpa Nama berkata...

Bahalol