Jumaat, 21 Ogos 2015

BERITA DARI KOREA







SATU JUTA

34 JAM 

Bekas Perdana Menteri Korea Selatan Han Myeong Sook dibicarakan atas tuduhan menerima 880 million won (RM3.1 juta) daripada seorang ahli perniagaan bagi membiayai kempen politik bagi mendapatkan pencalonan presiden. – Gambar AFP, 20 Ogos, 2015. 


MAKNUSIA KOREA
Korea adalah negara kapir laknat ... pemakan babi ... takde tuhan dan penyembah bahala. Kalau maknusia Korea buat salah, yang beri hokoman adalah maknusia juga ... manusia Korea diajar ilmu moral dan sivik, ilmu yang menyatakan hanya ekologi sekitaran maknusia yang boleh selamatkan maknusia.

Maknusia Korea sangat percaya perkara seperti rasuah, pecah amanah dan potong balak boleh membinasakan sekitaran dan masyarakat ... dan hokoman pada perasuah, pecah amanah dan potong balak adalah sangat ketat ... seketat lobang (hidung??) anak dara. Falsafah mereka, sebelum perasuah memusnahkan mereka, lebih baik mereka musnahkan perasuah dulu. 

Malaysia lain ... Malaysia ada tohan ... hokoman datang daripada tohan ... tapi fakta ini telah diputar belit ... malangnya sifat putar belit, sifat munafik, bohong, tipu yang membawa pada sifat rasuah, pecah amanah, telah menghitamkan nama tohan. Di Malaysia maknusia yang berkuasa dan tampak alim mengaku boleh kautim dengan tohan ... ilmu tohan diniagakan on PM KENA FITNAH
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 8/21/15





-----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sembahyang 5 kali se-hari....wakakakakaka

Puasa sampai se-bulan lamanya..kakakaka

Kata nya takut Allah...kakaka

suku-suka pi Mekkah...kakaka

Pakai wang negara pi Haji...kakakaka

Ptui...




Tanpa Nama berkata...

Dulu zaman arwah super mokh, malaysia dgn korea selatan di samping iran adalah antara pesaing hebat bolasepak asia. Tapi disebabkn org2 korea kapir ni takde batasan tak mcm melayu, maka org korea belasah bedal je khinzir panggang hinggakan akhirnya sekarang ni mereka dah memang mcm khinzir hutan, belasah je tak kira apa atau siapa di depan, tak kira bolasepak ke, badminton ke. Eh, kejap, masuk topik tak ni, apa ini relevant kena mengena berkait similar dgn najib haa?