Jumaat, 21 Ogos 2015

UNDI TAK PERCAYA PADA NAJIB








UNDi

TAK PERCAYA

PADA NAJiB

bukan satu 

kesalahan

 bukan guling

 kerajaan

Pernah bincang undi tidak percaya dalam Parlimen

KUALA TERENGGANU – Ahli Parlimen Kuala Terengganu, Datuk Raja Kamarul Bahrin Shah Raja Ahmad mengakui, pembangkang pernah membincangkan untuk membuat usul undi tidak percaya dalam Parlimen.

Raja Kamarul Bahrin berkata, perbincangan mengenai perkara itu merupakan usaha yang disifatkan bertujuan menyelamatkan rakyat dan negara.

Menurutnya, kaedah itu dilihat sebagai cara mengembalikan semula keyakinan masyarakat dalam dan luar negara terhadap Malaysia, di kala rakyat dan negara ini berdepan krisis keyakinan agak ketara.

"Ia bukan perkara luar biasa, sekalipun tidak pernah berlaku dalam negara ini kerana ia dibenarkan mengikut undang-undang dan tertakluk dalam akta Parlimen.

"Prosedur ini dibenarkan di negara Komanwel. Ini bukan guling kerajaan. Kalau guling kerajaan, kita guna kekerasan seperti melalui tentera sebagaimana berlaku di Thailand yang guna kuasa luar," katanya kepada Sinar Harian, di sini.

Pas melalui timbalan presidennya, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man melalui laporan Sinar Harian turut menyokong undi tidak percaya terhadap Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak jika usul itu dibentangkan di Parlimen.

Mengulas mengenai 20 ahli parlimen BN yang dikatakan mahu menjatuhkan kepimpinan Najib, Raja Kamarul Bahrin memberitahu, beliau tidak mendapat maklumat mengenai perkara itu, tetapi yakin terdapat perbincangan mengenai usul itu dalam kalangan ahli parlimen BN.

“Tidak semestinya pembangkang sahaja yang setuju undi tidak percaya. Saya rasa ahli parlimen BN juga bimbang dengan apa yang berlaku dan mahu selamatkan negara.

"Saya tidak hairan kalau wujud perbincangan dalam kalangan mereka mengenai usul itu tetapi kita di peringkat pembangkang pernah bincang perkara ini,” katanya.

KAH KAH KAH
woit
tak suka  najib
bukan satu jenyaah
nak ganti najib 
dengan muhyiddin
bukan satu jenayah
nak ganti najib dengan zahid
bukan satu jenayah
nak ganti najib dengan ku li
juga bukan satu jenayah
ganti najib dengan lokman adam
memang bukan jenayah
tapi kerja gila namanya

A B C POLITIK



------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MELAYU ORANG BODOH

Hal hal penting nak bincang bincang saja , kerja tak buat

Pasal NGENTOT tak ada pulak nak bincang , tau tau SHOOT DALAM aampai Kabommmmmnmmm!!!!!!!!!!!

Kesian Arwah Siti Aminah.

Tanpa Nama berkata...

Semua ahli.parlime dapat 5 juta
Sapa sokong undi tak percaya ?
Kah kah kah
Sapa sokong tak ada masyuk
Sapa tak sokong dapat
Senang saja perkiraan
Sebelah mana yang dipilih
Racun tangan kanan
Madu tangan kiri
Nak jilat tangan mana
Madu atau racun ?
Kah kah kah