Jumaat, 21 Ogos 2015

SATU PROJEK GAGAL








 KERANA

DUiT DERMA

Saya masuk neraka jika fitnah Dr Mahathir, kata bekas timbalan pengarah SB

Bekas Timbalan Pengarah Cawangan Khas (SB) Bukit Aman, Abdul Hamid Bador hari ini menafikan beliau akan membuat laporan polis terhadap bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad mengenai kontroversi 1Malaysia Development Berhad (1MDB).
"Saya begitu menghormati beliau. Saya akan dikutuk dan dihantar ke neraka untuk selama-lamanya jika saya memfitnah beliau. Terseksa roh ayah dan bonda saya jika saya memfitnah beliau," kata Hamid kepada The Malaysian Insider, malam ini.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/saya-masuk-neraka-jika-firnah-dr-mahathir-kata-bekas-timbalan-pengarah-sb#sthash.TGL8RdWV.dpuf

KAH KAH KAH
woit
satu lagi projek gagal
kah kah kah
ada kena tangkap
ada kena tukar
ada hilang pr
ada terus  hilang
semua untuk pastikan
isteri rosmah berkuasa
kah kah kah
tapi duit 2.6 bilion tu
bukan duit rasuah
itu duit derma
pasal apa jadi macam ini
kah kah kah

DUIT DERMA

------------------

Tiada ulasan: