Isnin, 25 Mei 2009

KAH KAH KAH




TIDAK ADIL PKR JADIKAN BN DAN UMNO MODAL KEMPEN
– berita hairan


PULAU PINANG: Tindakan Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan rakan-rakan sekutunya menjadikan Barisan Nasional dan Umno sebagai modal kempen pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri Penanti jelas menunjukkan bahawa mereka sebenarnya tidak mempunyai rancangan khusus untuk pembangunan dan program kesejahteraan rakyat.

Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Pulau Pinang, Zainal Abidin Osman, yang membuat dakwaan itu berkata, adalah tidak adil bagi PKR dan parti yang lain mengutuk BN dan Umno kerana parti itu tidak bertanding pada pilihan raya berkenaan.

Beliau berkata, PKR sepatutnya menerangkan apa yang akan mereka lakukan untuk memajukan kawasan serta meningkatkan kesejahteraan hidup penduduk dalam tempoh dua atau tiga tahun akan datang.

kah kah kah… KESIAN… KESIAN… KESIAN… kah kah kah..

kah kah kah… SEDIH… MINTA BELAS KASIHAN… kah kah kah..

kah kah kah…. JAGA JAGA … BELAJAR DARI PENGALAMAN…kah kah kah

kah kah kah… MENGIKUT SUN TZU ART OF WAR … BILA MUSUH LARI… HAMBAT DIA SAMPAI DIA TERBERAK BERAK…. kah kah kah…

kah kah kah… BILA MUSUH JATUH…JANGAN MAAF MAAF… NANTI DIA KUAT…. KITA KENA TIBAI..kah kah kah




18 ulasan:

Nunca Caminaras Solo berkata...

Korang xde telor, duduk diam-diam.. Nak bising, bising kat Presiden korang yang xnak bertanding..

Tanpa Nama berkata...

bodoh punya UMNO !!!

dah takut bertanding di Penanti...buat apa cerita lagi !!!

tiga kali KAH KAH KAH !!!!



Dakis.

Tanpa Nama berkata...

Memang tak adil pun.....

Tapi apa nak buat , Kalau tak guna UMNO sebagai kempen , mana nak seronok......

Lagi la tak seronok kalau guna cerita ayam bertelor ke, lembu nak beranak ke atau durian tak berbunga ke sebagai modal kempen... ..

Tak ada la orang nak dengar kalau kempen macam ni.

Lambo berkata...

Salam;

Adapun orang-orang yang ada dalam hatinya kecenderungan ke arah kesesatan, maka mereka selalu mencari-cari maksud mengikut selera hatinya.

Adakah mereka telah melakukan kesilapan apabila diberi pengentahuan. Pastikah kini jelas dan nyata mereka telah terkebelakang, tidak lagi sealiran dan tidak lagi diperlukan.

Lambo berkata...

Salam;

Adapun orang-orang yang ada dalam hatinya kecenderungan ke arah kesesatan, maka mereka selalu mencari-cari maksud mengikut selera hatinya.

Adakah mereka telah melakukan kesilapan apabila diberi pengentahuan. Pastikah kini jelas dan nyata mereka telah terkebelakang, tidak lagi sealiran dan tidak lagi diperlukan.

jude berkata...

nak tanya skit>

meggi mi ada tak kali ni?

Tanpa Nama berkata...

woi..ada lagi yg best....

ni dia calon kat manik urai...

calon gerombolan yg digeruni sudah tiba.....

jeng..jeng...jeng...

http://corongkita.blogspot.com/2009/05/dia-ni-ulama-pas-kena-jaga-betul2.html

Tanpa Nama berkata...

Sudoh beri walk-over...apa nak cakap lagi. Kalao nak lawan.. bubar aje DUN perak... itu baru perwira ... itu baru ada teloq. Kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

"MENGIKUT SUN TZU ART OF WAR … BILA MUSUH LARI… HAMBAT DIA SAMPAI DIA TERBERAK BERAK…"

Hahahahahahaha!

You ni Isham, buat saya tergelak sampai nak terburai isi perut saya.
Nasib baik tak tercirit.
I rasa baik you re-write je "The Art of War", mesti lebih menarik. Versi original amatlah boring. Tak nampak langsung dari "angle" penulis seperti ini.
Ini boleh jadi syallabus sekolah nie.

Vicky

Tanpa Nama berkata...

Dengar cerita UMNO BE END turun kat penanti , calun tak bertanding tapi macam ado kempen UMNO BE END. MACAM MANA NI

oghekiter berkata...

BELASAH SAMPAI TERCIRIT..
TIME NI LAA PR NAK TIBAI PUN...
PERMIT DAH ADA APA LAGI...
TUTUH HABEIH2...
DEPA BERTANDING KER TAK BERTADING KO SAMA SAJA..HARI2 TV-TV 3 SUKU DEPA DOK MELEBONG...
SELAMAT MENIBAI...BIAR MAPUIH DR BUMI M'SIA NI...
KAHAKAHAKAHKLAHAKAHAAHALAK...

Tanpa Nama berkata...

Penduduk Mongolia mengundi

ULAN BATOR 24 Mei - Pusat-pusat pengundian dibuka di seluruh Mongolia hari ini bagi membolehkan negara itu memilih Presiden baru,Pilihan raya di Mongolia, salah sebuah negara demokrasi termuda di dunia, sering kali dikaitkan dengan penipuan dan rasuah.Pusat pengundian dijangka ditutup pada pukul 10 malam ini waktu tempatan (10.15 malam waktu Malaysia). - AFP

Kah..Kah..Kah..
Sure "NAJIB" kalah...!

Tanpa Nama berkata...

salam ..

adalah memang tidak adil bagi PKR mengunakan umno utk kempen .. patutnya mereka menerangkan kepada rakyat akan kenapa perlunya rakyat di penanti mengundi calon PKR bagi memajukan lagi kawasan penanti yang kini hanya sesetengah tempat sahaja yang mempunyai pembangunan... bukannya berkempen dengan mengutok parti2 lain .. PR tu just nama jer.. bukannya rasmi .. kalau PKR, sorang2... PAS sorang2.. DAP sorang2.. boleh ke jalan sehebat itu? bila PAS nak jalankan Hukum Hudud, DAP dengan PKR lagi tak setuju .. kesimpulannya .. fikirkanlah sendiri .. sama juga dengan owner blog nie.. gelak2 camtu .. best gak .. tapi tak fikir ke setan masuk dalam mulut? hehehehe! :p

Tanpa Nama berkata...

PATUTNYA ADA SEORANG CALON NAMA AMINAH ABDULLAH KAT MANEK URAI..
BARU TELOR YG BARU NAK BRKEMBANG TERUS KECUT...
KATA MEMBAZIR...
KAT MANEK URAI NAK BERTANDING PULA...

cencurut berkata...

aik... itu hari depa yang bantai Anwar Ibrahim kat Bukit Gantang... walhal Nizar yang bertanding.... masa itu boleh pulak...

bengok tak sudah...

Tanpa Nama berkata...

BUKIT MERTAJAM, May 24 (Bernama) - The Parti Keadilan Rakyat (PKR) candidate for the Penanti state by-election, Mansor Othman, 59, today issued a manifesto which focuses mainly on the welfare of the Malays & the Muslims in the state.
Among the issues outlined were the efforts to empower Qariah management in mosques, to set up a Penang Islamic Foundation to develop 'wakaf' (endowment) land, to use tithe collections and Baitulmal to help poor students and to develop the Bumiputera entrepreneurs in the state.

Announcing the manifesto at a press conference today, Mansor said his priorities were to lift the people's burden and improve their quality of life.

Mansor, who is also the candidate for the Deputy chief minister's post, said that if he were to win the by-election, one thing that would be implemented to improve the quality of life was the construction of low-cost and affordable houses, dubbed 'Kondo Rakyat' (People's Condo) for the people.

"Right now there are houses with only one room and this has caused social problems as the young people in the house prefer to hang around outside until the wee hour as they have no place to sleep in the house," he said.
*******
tuuu.. dia dah outline kan punnn.. hal2 kebajikan hal2 ekonomi lah tuuuu...! hal2 melayu hal2 islam pun ada tuuu...! bukan dia nak cerita kena sogok jawatan ke sogok duit ke... bukan dia nganga mulut lebar2 ketawa dekah2 sampai masuk lalat dengan setan punnnn... (orang yg baca penulisan hisham ni sambil kepala hotak berimaginasi si-hisham tengah nganga lebar2 ketawa dekah2 setiap baris dia tulis 'kah kah' tu, mesti orang tu cetek daya imaginasi dan dangkal kepala hotak hah-hah!)
tu yg kutuk umno/bn, yg cakap pasal
aminah binti abdullah tu, tu semua cuma prakata, acah2, mukaddimah je tuuu... bak kata sun tzu, sebelum bawak rombongan kawin 100 orang, hantar rombongan meminang 10 orang dulu.... barulah sure dapat & barulah tak malu!!
-average joe-

Tanpa Nama berkata...

BRO MEDIA CYBER,
GELAK DALAM BLOG TAK MASUK SETAN... BUKAN GELAK BUKAMULUT PUN..
APA PUNYA TURRR LA...

BILA PAS NAK BUAT HUKUM HUDUD?
INI SAH SOALAN ORANG MALAS MEMBACA..
SURUH BACA MALAS, LEPAS TU JADI LA MCM NI...
INI YG UMNOP NAK.
KAH KAH KAH.

BACA DI SINI KALAU NAK TAHU PASAL NEGARA ISLAM.

http://drmaza.com/home/?p=593

KALAU NAK TAHU LEBIH LAGI BOLEH...
KENA BANYAK MEMBACA LA.
KAH KAH KAH.

Tanpa Nama berkata...

belasah je smpai terberak2 be end ni..mampus la eloknye