Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 25 Mei 2009

LAPORAN DARI SELATAN - BARI MASUK JAM 9.30


PERAK DI JOHOR


Ceramah penerangan parti Keadilan Rakyat telah cuba digagalkan.

Tetapi gagal kerana mendapat sokongan yang paling hebat dari warga tempatan.

Road blok bersimpang siur.

Warga dari Muar dan Batu Pahat telah datang dari awal petang ke Taman Universiti Skudai Johor - tempat ceramah.

Warga, penyokong dan simpatisan PKR telah datang untuk mendengar penerangan dari pucuk pimpinan PKR tentang apa yang telah, sedang dan akan berlaku di Perak.

Hampir 40 peratus yang datang mendengar adalah anak muda. Ini satu kelainan yang sedang berlaku. Mungkin Perak menjadi tarikan utama.

Ketua Angkatan Muda Keadilan telah membuka pentas cermah jam 9.15 tadi.

Dirancangkan Ketua Umum PKR juga akan berucap.



5 ulasan:

mOfis berkata...

Bro Isham,
Keadaan di Penanti xbyk bezanya.Road block d merata2.puluhan motor scrambler dan kuda putih dgunakan polis utk membuat sekatan dan mngejar mat rempit.dsebabkan BN xbtanding,rasa xpuas ati thadap PR dluahkan mlalui cara tsebut!

Tanpa Nama berkata...

biarkn si luncai terjun dgn labunye..yg penting rakyt mesti brubah..tukar krajaan..kerajaan rakyt..hidup rakyat

Tanpa Nama berkata...

Kah..kah..kah

Aku tengok lepas isu kat Perak ni, makin ramai budak-budak, cina dgn india makin sokong Pakatan Rakyat.

Kah..kah..kah..

bodo punya NAjib..kah..2

fredo berkata...

ada lg ke muda mudi pro Bn nih?? xpenah jumpa pon...

Jebat Musibat berkata...

kawan aku anak2 orang umno pun dah tak nak sokong umno skang. dulu sokong umno.. skang diorang jadi menyampah dan sakit ati.