Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 25 Mei 2009

PENGLIPUR LARA KETIKA PANAS BERKEMPEN DI PENANTI



AMINAH CLAIMS PKR OFFERED HER DCM POST
- malaysian insider

PENANTI, May 25 — Independent candidate Aminah Abdullah claimed today her former party had tried to bribe her by offering the Penang deputy chief minister post, adding she has an audio recording to back her allegations.


AMINAH DEDAH BUKTI PKR SOGOK
- mkini

Calon bebas Aminah Abdullah mendakwa mempunyai bukti PKR cuba menyogoknya dengan jawatan penting jika beliau tidak bertanding dalam pilihanraya kecil Penanti, 31 Mei ini.

Aminah juga mendakwa, jika berjaya menewaskan calon PKR Mansor Othman dalam pilihanraya DUN itu, beliau akan dibenarkan menyertai parti itu dan diberikan jawatan timbalan satu ketua menteri.


KAH KAH KAH…. KAH KAH KAH…. KAH KAH KAH…


KAH KAH KAH….KAH KAH KAH…..KAH KAH KAH….


kah kah kah…. SETUJU… SETUJU… SETUJU…. kah kah kah..

kah kah kah….OBAMA JANJI NAK JADIKAN MUKEEE NI PENGGANTI HILLARY CLINTON…. kah kah kah..

kah kah kah…. NORMAN TEBBIT DI UK NAK JADIKAN MUNKEE NI GANTI MAGARETH THATCHER…. kah kah kah...

kah kah kah... KARZAI DI KABUL JANJI NAK JADIKAN MUNKEE MENTERI MINYAK...kah kah kah

kah kah kah... SARKOZY NAK CERAIKAN CARLA BRUNI...NAK KAHWIN DENGAN MUNKEE INI..kah kah kah..

kah kah kah... GABON NAK JADIKAN MUNKEE INI PERMAISURI YANG BARU... kah kah kah

woit… BAGI CAN LAAAAA… BUKAN SENANG NAK DAPAT GLAMOUR…kah kah kah..

woit… DENGAR KHABAR ..TAHUN DEPAN SIMON NAK AMBIL DIA UNTUK AMERICAN IDOL….. kah kah kah..


26 ulasan:

IndukYati berkata...

tak faham den...kasi clear sikit bro!!

Tanpa Nama berkata...

Ini calon bebas asyik merepek, merepek dan calon bebas yang dua lagi itu pun akan merepek, dahlah tiada jentera nak berkempen asyik nak cakap merepek ajelah kerana diongkosi oleh pihak tertentu. Lihat apa jadi dengan calon bebas di pilihan raya sela baru-baru ini? Mereka pasti kecundang tak berlagu tapi mereka kerana tiada prinsip hidup terus dibiayai untuk mereka cari makan.calon bebas ni bukalah mata sikit, sedangkan kalau ada calon UBN nanti kena sembelih inikan pula calon kucing kurap. kasihan

rebena vs aminah berkata...

nak muntah la....bro..

ni munkee ingat dia siapa...? ingat dia mesti menang kah..? ingat dia layak jadi ancaman kah..?

jgn banding apa...banding wajah cukup...ni aminah dgn tu aminah mongolia...mcm taik dgn belian la...
kalu saya bagi undi..tengok muka dia pun tak larat la..

kalu aminah ni, tak ada org akan "bazir" C4 atas dia la.....

aunty...tua-2 liao...jgn kacau-2 keadaan lagi...pi duduk kat rumah tengok astro cukup la...

sekarang, mcm asalkan ada pilihan raya...tikus, kucing, anjing, kerbau, kambing...semua pun nak bertanding...

jgn-2 nxt time...semut, ular, cicak, lipas pun mau join...

habis la aku...

Panglipulara© berkata...

Adoi...

kelepap jatuh ke muka tuan director

OD berkata...

makcik sengal tu dah bagi bukti ko..haha!

nakula sadewa berkata...

bgslah dia dedahkan keburukan pkr..pkr pun bknnya semua baik..mana tau yg dia ckp tuh betul

gad berkata...

bro.....apa cakap mcm tu....malu la org tua tu...kesian kt dia...bro ejas la dia masuk gadis melayu...

chekamala berkata...

kalo MB Mugabe nak jadikan mem baru, amacam?

MB Hitam Param sudah naik legam,
kiri kanan jalan asyik pandang2,
kalo jalan malam Mugabe cukup seram,
sekejap nampak bibir, lepas tu terus hilang.

Tanpa Nama berkata...

ter-kini ter-wow ter-alagappas!!
susan boyle telah menawarkan aminah abdullah berduet dgn nya!!
er...tetapi tidak diketahui aminah abdullah dimaksudkan tu siapa, mana satu...maaf ye? jgn marahhh..!

Tanpa Nama berkata...

HAHAHA , EJAS DIE MASUK AMERICAN CHIKY kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Dapat offer 80ribu pun kecoh satu dunia? calon PKR yg bertanding di parlimen P085 march 2008 dapat offer 1 juta pun dia taknak.. inikan 80 ribu chaitt..

terjun.tanpa.parachut berkata...

laa ingat nak dedahkan rancangan untuk rakyat kalau dilantik jadi ADUN

Tanpa Nama berkata...

Salam semua

Apa yang perlu PKR kena berhati-hati
Kerana cara persembahan DEDAH MENDEDAHnya tu....macam dirancang aje

Siap dengan CD lagi...

UBN tidak bodoh....tengok aje ler apa dah terjadi di Perak tu...

MkcikgGulaItikPnnti berkata...

al conclusionya senang yooo...bro n all commentor...aminah bt abdullah ni sbonaanyo nak populor mcm altantuyoo...kahhh...kahhh...kahh....

zarm berkata...

Nak marah apa kat dia....nick name dia pun MAMI RADIO.Nasib baik bukan Mami Jarum.
Dengan suhu politik dan mood pengundi sekarang,kalau P.Ramlee masih hidup dan jadi calon bebas pun belum tentu menang.

akutakata berkata...

Makcik ni dapat tawaran posing bogel ...
muka depan Majalah Playboy....

tupasal HR jealous gile...

dewamuzik berkata...

SIAPA aMINAH INI?
BUKANKAH MINAH INI CUN SUATU WAKTU DAHULU?
ADAKAH INI MINAH YG SAMA?

KENAPA PERLU MENYOGOK MINAH INI SAHAJA?
MASIH ADA 2 CALON LAIN?
BUKANKAH MINAH INI ADA KOMISEN KAPAL SELAM?

yes man berkata...

aneh sungguh.
ditawar jawatan YangDiPertua Majlis Perbandaran Pulau Pinang (yang kini kosong setelah mantannya dilantik jadi Setiausaha Kerajaan Pulau Pinang)

jawatan tu selama ni hanya diisi oleh penjawat awam daripada skim Pegawai Tadbir dan Diplomatik.

Kak Minah ni penjawat awam ke?

ditawar jawatan TKM?
ahaha...ahaha...ahaha..

Tanpa Nama berkata...

apa kelulusan macik minah ni? kalau cantik boleh juga tapi sudah tua banakak siapa mau? Jadi TMB? ada ke macik minah ini lebih qualified daripada Dr Mansor Osman? siapa yang lebih layak jadi TMB1? Ada CD le konon untuk dedahkan PKR..kuuurrrr semangat.
Tuhan Mahakuasa maci minah akan hilang duit pertaruhan.. tapi mujurlah sudah dapat80ribu ringgit..cukut untuk botox ubah muka nanti siapa tau ada orang gila meramal..he he he
Allahuakhbar! allahuakhbar!

PKMPL berkata...

Jangan menghina orang tak baik.. Kalau benar dia buat tuduhan palsu, biarkanlah tak perlu takut.

Tanpa Nama berkata...

aku dengar Astro nak amik AMinah abdullah ganti Aznil jadik hos Tom Tom Bak Mak Yong dede betoi ka ? kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

ape yg ko merpek ni setannnn..xde keje lain wt publisiti murahn,munkee tine ni ingt dia bagus sgt ke..heii ni bkn AF daaa,ko tu kan hantu tuya..kah kah kah,sperm g mane cpt la cri bukti...mangkok ayun

Tanpa Nama berkata...

Aminah kenapa nak PR baru kau nak sibuk pasal tu semua.sepatutnya masa kau kuar dulu kau boleh cite kan pd spr,lg gempak.nampak sgt kau ade masaalah dgn diri kau sendiri.cermin lah diri kau dulu.

penanggah berkata...

duduk jer la rumah makcik minah oii.. jago cucu pun ado pekdah.. tak payah laa dah tuo-tuo ni berangan nak jd pemimpin.. buang maso yo..

Tanpa Nama berkata...

makcik ni jd juruckp be end la tu..masyukkk,lps ni msti kena botox cm wak botox..

melak0.. berkata...

aku tau..
aku tau dah bro....
inilah altantuya..
muka selepas kena bom...
wakakakaka..
sebijik mcm adnan pakai tudung da..
apa punya buruk da...
adoi...