Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 25 Mei 2009

KIRA SAMPAI MENANG



TINDAKAN JIKA BURUKAN PARTI TIDAK BERTANDING
– berita hairan


Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) memberi amaran akan mengambil tindakan terhadap parti dan calon yang memburukkan parti yang tidak bertanding dalam kempen pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti.

Timbalan Pengerusinya, Wan Ahmad Wan Omar, berkata perbuatan menjatuhkan maruah parti yang tidak bertanding dalam pilihan raya adalah tindakan yang tidak beretika dan boleh dikenakan hukuman kerana melanggar Akta Keselamatan Pilihan Raya.

"SPR menganggap apa-apa perbuatan yang memburuk-burukkan parti atau individu yang tidak bertanding ketika tempoh kempen sama ada melalui ceramah, slogan, sepanduk atau poster sebagai tidak beretika kerana menyalah gunakan ruang dan peluang berkempen.

KAH KAH KAH…. KAH KAH KAH … KAH KAH KAH…

kah kah kah… MARUAH ?.... INDIVIDU ?... POSTER ?.... kah kah kah

kah kah kah…NGOOOK NI ADA TUGAS BARU PULAK…. kah kah kah…

kah kah kah… TAK BOLEH CAKAP PASAL NETANYAHU DI GAZA…ZIONIST INI TAK BERTANDING ….kah kah kah..

kah kah kah… TAK BOLEH CAKAP PASAL OBAMA…SERANG PAKISTAN kah kah kah… OBAMA TAK BERTANDING…. kah kah kah…

kah kah kah… TAK BOLEH CAKAP PASAL MADONNA… DIA BUAT KONSERT HAMPEH…. kah kah kah…

kah kah kah… TAK BOLEH CAKAP PASAL SAMY VELU…. kah kah kah..

woit… CAKAP LAH TAK BOLEH CAKAP HAL ALTANTUYA… LAGI SENANG ORANG FAHAm.....kah kah kah

woit….TAPI MESTI BOLEH CAKAP PASAL AMINAH BINTI ABDULLAH ...kah kah kah

KAH KAH KAH… AMINAH BINTI ABDULLAH BERTANDING…. APA PUNYA TUUUUR....PUNYA NASIB...kah kah kah...



15 ulasan:

Pucuk Geti berkata...

mangkuk punya spr tak abis2 nak bodek bik mama...

Baginda Reformasi berkata...

hahha BN bukan bertanding ke? malam td ada ceramah BN... hahahaha tulur sape simpan SPR nih?

Tanpa Nama berkata...

spr ni org gaji dr indon yg majikannye BN ke?
gaya cakap cam tukang pencacai najis jek...tuan tlg berak...die la tlg clean kan

cencurut berkata...

Bhai...

Nie mana punya buku undang-undang yang dier refer.... giler ker aper...

Babi pon tak segila ini... hahaha

jabsp berkata...

TT,jangan hina Aminah Abdullah,dia tu kan calun Timbalan Ketua Menteri,jika dia menang.Dia tu juga akan jadi Yang DiPertua MPSP.Kalau hang caya,sila dapatkan komen sidang media siMinah ni.
Ada tanda muka orang yang tak pernah kelentong pada raut muka dia?.Ada tanda dia ni bolih dijual sekupang dua?.Tentu tidak pasai dia tak buat macam tu kerana duit dia banyak.Banyak mana?.banyaklah,jangan dok tanya banyak mana.Nanti dia panggil sidang akhbar lagi,tentu banyak akan dia bagitau apa yang PKR tawarkan pada dia.Silap silap kali ini dia akan dedah Anwar nak lepas jawatan Ketua Umum pada dia.

Tanpa Nama berkata...

ada undang undang baru SPR? Bahagian mana undang undang SPR? Ini Pelik bin Ajaib!!! Ta boleh cakap fasal Hilary Clinton atau Roh Moh Yun, yang sudah meninggal dunia sebab hantunya akan membeban kan BN-UMNO? Hairan hairan. Dunia 1Malaysia sudah gila!!

Rocker Tg Malim berkata...

pada pandangan saya, aminah abdullah ni tidak mendapat layanan seks yang secukupnya.

dalam pemerhatian psikoanalisis, maka dari itu, beliau memerlukan belaian tidak kira dari siapa saja untuk boost-up egonya yang tecalar dari kekurangan belaian manja serta cucukan mesra.

sukar saya untuk membayangkan mana-mana lelaki yang teruja pabila mendengar rengekan serta dengusan nafasnya sambil menggeliat kegelian.

big momma sesuai untuk membimbing aminah ini tentang bagaimana caranya mengusap telur suami.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah..

ini bukan takat alih tiang gol ni.. ini dah jadi mcm takleh main bola sepak pakai kaki. kene la sepak bola pakai idung kalo camni.

kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

Bodoh, spr cakap guna telor , PAS BERTANDING TAPI ANWAR YANG DITIBAI, PKR DIKATA PENIPU, woi spr ko ade otak ke xde? bodoh, aku kadang pelik kenapa mereka semua ni dilahirkan, sudah dilahirkan kemudian bodoh pulak tu, sudah bodoh kemudian nak bagi tau orang yang dia tu bodoh, woi, simpanlah, jangan la bagitau rakyat yang hang tu bodoh, cakap ikut bontot bn, bengang dol, ini yang mat2 rempit x puas hati, ini yang mat2 lebong dok geram...

Tanpa Nama berkata...

ter-kini ter-wow ter-alagappas!!
susan boyle telah menawarkan aminah abdullah berduet dgn nya!
ehhh... tak boleh cakap pasal susan boyle yek sebab dia tak bertanding pilihanraya ni yek??
adoiii... janganlah marahhh!!

hmm... so bn pun tak boleh berkempen lah yek (maknanya tak boleh kutuk anwar tak boleh kutuk pkr tak boleh kutuk pr dsbnya) sebab depa tak bertanding yek? ataupun adakah undang2 ni one-way street je yg hanya boleh diredah jika ada police escort???-average joe-

almatayer berkata...

Agak2 la bengong sangat ka orang malaysia nie..awat spr jadi macam nie?belajarlah untuk jadi manusia yang ada harga diri...jangan lacurkan
diri anda.

FREDO berkata...

susan boyle?? HAHKAHKAHKAHKAK...

LGU PE EKK AGAK2???

XKN LA "MEMORY"-CAT TU...

HEEE..LAYAK KE???

Tanpa Nama berkata...

spr ni pnjilat punggok najis ubn..bnggng ke spr ni..wt lwk lk..

melak0... berkata...

weh...
xperasan ke muka aminah mcm muka adnan pkai tudung..
sekali adnan yg bertanding da...

Master Yoda berkata...

Kah kah kah..

Ini lagi satu lawak terkemuka drpd SPR...

Kalah lawak Nabil si Raja Lawak..

Kah kah kah..

Telus???

Blh jln??

Neutral???

Smpi kiamat, dajal kuar mati hidup balik pon takkan berlaku....