Rabu, 15 Jun 2011

BEBAL LAGI BOROI



BERSAMA DI JALAN RAYA





PAS TIDAK AKAN BEKERJASAMA DENGAN UMNO : MAT SABU – tiewnama

ALOR SETAR: PAS tidak sekali-kali akan bekerjasama dengan UMNO walaupun atas nama perpaduan Melayu kerana serik dengan permainan parti itu, kata Timbalan Presidennya, Mohamad Sabu.

"Kita tidak mahu kejadian 1969 berulang kerana bertanding atas tiket Barisan Nasional dan mereka berjaya, kita ditendang keluar menjelang pilihan raya umum selepas itu.

"Pemimpin UMNO sekarang cuba berbaik dengan PAS...bila dihulur tangan, ku tampar tangan mereka," katanya semasa menyampaikan ceramah di Kompleks Pas Kedah di sini malam tadi.

Mohamad turut melancarkan kempen perhimpunan BERSIH 2.0 (Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil BERSIH 2.0) peringkat negeri Kedah.

Mengenai BERSIH 2.0 beliau berkata PAS akan menggerakkan seramai mungkin ahlinya menyertai perhimpunan itu bersama penganjur dan badan bukan kerajaan di Dataran Merdeka di Kuala Lumpur pada 9 Julai ini.

"Saya mahukan perhimpunan ini bersih...kita tidak akan menimbulkan kekacauan atau menyebabkan kerosakan harta benda awam," katanya. - TIEWNAMA


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… TAK FAHAM FAHAM…. kah kah kah…

woit…PEKAK KE ?..... ATAU TULI?.... kah kah kah…

ksh kah kah….BANGANG ATAU BEBAL… kah kah kah

kah kah kah…INI ZAMAN ABANG MAT BUKAN ZAMAN MAT NASA… kah kah kah..

woit… ZAMAN BERPADU PADU DAH ABIS… kah kah kah…

kah kah kah… SEKARANG ZAMAN KE JALAN RAYA TELAH BERMULA…. kah kah kah…

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saya sokong Abang Sabu. Bang Sabu pendirian mesti tetap sampai mati. Jangan sekali kali PAS berpadu-padu dengan Gerombolan. Hidup Abang Sabu.

Beruk Ketawa berkata...

" Bila dihulur tangan, ku tampar tangan mereka.."

" Bila dihulur wang, ku ludah muka mereka.."

" Bila dihulur jawatan, ku jawab 'aku bukan Nasarudin'...kah kah kah