Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 15 Jun 2011

YAAAAA AMPOOOOON YAAAA DATUUUUUK




APA DIA?




TUNGGU 9 JULAI TENGOK SIAPA KUAT, PERKASA CABAR BERSIH 2.0
– minsider

Sambil mendakwa mempunyai sokongan 36 pertubuhan bukan kerajaan, Perkasa mengajak penganjur Himpunan Bersih 2.0 melihat sendiri siapa yang dapat menghimpunkan sokongan terbanyak pada 9 Julai ini.

Himpunan Bersih 2.0 menyasarkan penyertaan 300,000 peserta di ibu negara awal bulan depan untuk menuntut pilihan raya yang bebas dan adil.

Pertubuhan pembela Melayu itu berkata, pihaknya tiada pilihan kecuali untuk turun di jalan bagi berhadapan dengan Bersih 2.0 kerana “jika kita tidak lakukan, maka dunia akan menganggap bahawa mereka (Bersih 2.0) ada sokongan semua rakyat Malaysia.”

“Tunggu sehingga 9 Julai, kita akan lihat siapa ada sokongan terbanyak,” kata Ibrahim Ali (gambar) selepas perbincangan meja bulat dengan wakil pelbagai pertubuhan bukan kerajaan malam tadi.

Ahli Parlimen Bebas Pasir Mas ini berkata, mereka bukannya mahu mencetuskan huru-hara sebagaimana didakwa oleh pengkritik tetapi mahu menunjukkan pihaknya juga rakyat negara ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah…. YAAAA AMPOOOON…. kah kah kah..

kah kah kah…YAAAA BAAAANNNNAAAAA…. kah kah kah..

kah kah kah….YAAAA GUUUUUDDDDYYYY…. kah kah kah..

kah kah kah….. APA PUNYA TUUUR…. kah kah kah

kah kah kah….ADALAH LEBIH BAIK BERSIH 2.0 CARI HARI LAIN…. kah kah kah..

kah kah kah… UNTUK MENGELKAN DARI HUJAN DAN BANJIR…. kah kah kah…

nota:
abang mat sabu
dan puan ambiga
tooolooong laaaaa
kah kah kah


INI BUKAN BERUDU


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Koya la orang tua Ibrahim Ali ni. Tak habis-habis cakap besar.

+buruhkasar+

abu ya berkata...

pak brahim akan kerahkan balaci-balaci pekida yang nangoi-nangoi. biasanya budak-budak pekida yg baru-baru ni memang bangang sikit (tak berakhlak)ikut jaa apa yg disuruh.. biasanya puak-puak ni kononnya mcm gengster (hanya berani bila turun ramai-ramai).. kena sound sikit mulalaa nak 'mengepak'.. pegi lanchoww laa.

aku anak simpang tiga sungai buloh)

Tanpa Nama berkata...

Dia saje ketua banyak pertubuhan so tak mustahil la dia boleh kumpulkan berpuluh dan beratus pertubuhan hehe..

kalau sorang ahli perkasa juga ketua kepada 10 pertubuhan cukup la 10 orang ahli perkasa dah boleh bawak 100 pertubuhan.. kah kah kah..

Independent Malay berkata...

36 NGO tiap2 satu bawa 10 orang(katak)ahli jadi kesemuanya 360katak2 yg akan kejalanraya.Kita BERSIH kan bangkai2 katak2 bila dah kena gelek & penyek.

Tanpa Nama berkata...

kalo nak tahu siapa kuat...mestilah perkasa...kehkehkeh...kuat menghulur duit pada mamat2 sabun, mamat rempit dan mamat apa2 lagi...
yg turun pakai baju kuning semuanya duit sendiri yer,,,,ya ampon brehem ali ni wehhhh

golok perak berkata...

salam semua ... teman rasa ada unsur ancaman dan ugutan dalam ungkapan Braheng Katok ni ... kena buat laporan polis ... mana tau di ada niat nak mencederakan para peserta perhimpunan bersih pada 9 julai ni ... teman khawatir ada agenda tersembunyi yang di rancang ... mungkin nak mencederakan para peserta peerhimpunan Bersih kali ni... orang terdesak akan buat apa saja ... kena hati-hati walau pun ancaman itu cuma seekor katak ...

dr. fu manchu berkata...

BERSIH vs KOTOR