Sabtu, 17 Disember 2016

PAS KINI MACAI NAJIB









MASIH ADA

LAGI YANG

TAK SEDAR

APA PERANAN

PARTI PAS



Kalau tiga penjuru maknanya Pas diperkuda Umno, kata Mukhriz


Sekiranya ditakdirkan berlaku pertandingan tiga penjuru ekoran keengganan Pas menyertai kerjasama bersama pembangkang, ia bermakna parti Islam itu telah berjaya diperkudakan Umno, kata Timbalan Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM), Mukhriz Mahathir.


Berucap di program sembang santai di Felda Bukit Tangga, Bukit Kayu Hitam kelmarin bekas Menteri Besar Kedah itu berkata Pas tidak akan untung jika pertandingan tiga penjuru berlaku.

“Kalau tiga penjuru saya nampak seolah-seolah Umno ini perkuda Pas. Dia guna Pas hanya untuk pecah undi pembangkang dan akhirnya Umno untung. Jadi kat mana untung untuk Pas,” katanya.



PARTI PAS

KINI JADI

MACAI PADA

NAJIB ROSMAH

UNTUK KACAU

PAKATAN

MUSTAHIL TAK

FAHAM

MUSTAHIL TAK

SEDAR







-------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pan pakatan harapan ialah macai kepada dap. Dap berjaya heret orang islam kepada fahaman minima islam. Pakatan harapan akan mengurangkan malah melemahkan muafakat melayu. Memang umno lemah tapi sokong pakatan harapan Islam dan melayu terus lemah. Lihat saja isu RUU bermacam alasan pan beri. Namun ia tidak membelasah Dap. Sebab itu pan pkr daplah yang paling bimbang dalam PRU 14. Selangor mungkin akan kembali keUMNO kerana sepak terajang Pakatan harapan. Macam bunyi harapkan Pan. Pan juga cenderung kepada parti syiah atau liberal agama.Orang yang selidik politik tak makan provokasi Pan pkr dap. Kami tahu siapa mengusasai siapa dalam pakatan harapan.

Tanpa Nama berkata...

DEDAK TUH REJEKI

Tak salah bantu bantu yang penting dapat DEDAK

DEDAK tuh REJEKI kata nya

Kepala Otak !!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Selidik politik? Kahkahkah sembang macam babi boleh terbang kahkahkah khayal lebih ni...