Isnin, 23 Oktober 2017

BERITA MENAKUTKAN NAJIB








BERITA INI

MENAKUTKAN

NAJIB 



Lebih 1000 ahli Umno sertai Bersatu di Perlis

Hasil dari kelemahan pentadbiran kerajaan negeri yang ditadbir oleh Umno dan BN di Perlis, mengakibatkan lebih 1000 ahli Umno di negeri itu meninggalkan part dan menyertai Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu).

Sekaligus ini membuktikan Umno di Perlis semakin susut dan menurun keanggotaan mereka jika dibandingkan sebelum kewujudan Bersatu.

LINGKUP

HABIS TAPI

WASPADA  NAJIB

BOLEH KANSEL

PRU 14 NANTI

KAH KAH KAH

---------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bila target yang didamba adalah kerusi dan jawatan serta elaun dan kedudukan yang datang bersamanya, bukannya kebenaran dan hak dan melawan kezaliman serta penipuan...
PAS' advisory board chairperson Mustafa Ali said The PAS leadership must stop playing tug-of-war with Umno and reassess the offer to work together with the party, and
collaboration with Umno as proposed by Umno information chief Annuar Musa in early October, would be the best alternative for PAS to win more seats in GE14.

Tanpa Nama berkata...

tarek PRU
tapi
bagi DARURAT?


πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”

Tanpa Nama berkata...

Takut dgn pondan memang tak dpt dipesahkn...