Ahad, 7 Disember 2008

BN PERLU MENANG DI KUALA TERENGGANU - melayau


SHAH ALAM 6 Dis. - Pilihan raya kecil kawasan Parlimen Kuala Terengganu yang akan diadakan pada 17 Januari ini amat penting kepada Barisan Nasional (BN) bagi membuktikan ia adalah sebuah parti yang diterima oleh rakyat.

Justeru Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Seri Dr. Mohamad Khir Toyo mengingatkan semua pemimpin parti komponen berkenaan supaya berusaha bersungguh-sungguh bagi memastikan BN mempertahankan kerusi Parlimen tersebut.

''Kita tidak mahu kekalahan di Permatang Pauh berulang di Kuala Terengganu kerana ia akan memberi peluang kepada pembangkang untuk menyebarkan dakyah mereka bahawa kerajaan BN ditolak oleh rakyat,'' katanya.


kah kah kah….munkee botox mana lama ilang?..... kah kah kah…. berapa juta dah belanja? … boleh menang ke…kah kah kah…. drebar keereta yang dapat 200 hektar tu cam man?.... sehat?...kah kah kah….

kah kah kah… DAKYAH BN DI TOLAK RAKYAT ?..... kah kah kah… woit buta ke mata…..memang sudah di tolak rakyat….tak kan lupa … tak kan tak sedar…. kah kah kah…

kah kah kah… di KUALA TERANGGANU NANTI RAKYAT BUKAN TOLAK TAPI RAYAT BAGI PENYAPU …. kah kah kah



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau betul BN dah ditolak rakyat, kerajaan pusat mesti dah jadi PR punya. Sekarang belum lagi, baru sikit je tu. Belum terbukti lagi.