Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 27 Oktober 2010

MENAFIKAN BENDA YANG ADA





TUNGGU BERITA KELUAR PARTI




KHAIRY NAFI DAKWAAN KETUA PEMUDA UMNO GUA MUSANG SABOTAJ KEMPEN GALAS – miniser

Khairy Jamaluddin menyifatkan pembangkang sudah tidak ada isu untuk dimainkan dalam kempen pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas sehingga cuba mencari keretakan yang tidak wujud dalam Umno.

Ketua Pemuda Umno bahagian Gua Musang, Bazlan Baharuddin cuba mensabotaj calon dan kempen pilihan raya kecil ini juga adalah tidak benar sama sekali," katanya kepada pemberita selepas melawat pesakit di Hospital Gua Musang di sini hari ini.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INGAT MACAM MANA BACA MEDIA GEROMBOLAN…. kah kah kah..

kah kah kah… BILA DI NAFIKAN TIDAK ADA ERTINYA ADA…. kah kah kah..

kah kah kah… KALAU DIKATAKAN ADA… ERTINYA TAK ADA…. kah kah kah…

nota:
pelik tak sebut pulak
tentang orang gua musang
pelekeh calon gerombolan
yang hanya ada sijil pernerbangan malaysia kah kah kah

nota:
seluruh rakyat malaysia
menunggu bila kah agaknya
ahli ahli pas , pkr atau dap
akan meninggalkan parti.

ini sudah pelik?
kerana sudah lebih satu minggu tak ada
ahli pkr dan pas meninggalkan parti
apa sudah jadi?
apakah kerana pas dan pkr telh habis ahli
semunya sudah lari masuk jadi gerombolan.

biasanya satu minggu sebelum mengundi akan
beratus ratus ahli pkr adan pas akan meniggalkan parti
kerana tidak lagi yakin terhadap pimpinan parti kah kah kah.

nota:
mana perginya pejuang islam sedunia
mana pergunya penjihad international
mana perginya penegak islam dan ketuanan melayu
tak kan masih kena bisul lagi kah kah kah


18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bersuara lagi simamat hitam tak laku ni.

Tanpa Nama berkata...

OOooo ya tak ya...gamaknya dah habis penyokong Pas PKR dan DAP masuk / sokong BN-Amnung.
Sekala gak ramai berduyung2 dalam paper Utusan Meloya, TV 3suku dan rakan2 segila dengan memapar org2 parti pembangkang rukuk kepada parti projek tu...melambangkan parti lawan dah PUPUS...sekarang ada berita kepupsan itu dah berpihak kepada lawan parti pemerintah KLATE...GUANA WEY...

- GOMO KLATE GOMO - Go more, Pas go more..

Tanpa Nama berkata...

Ello TT, apa pasal pulak gambar aku kat cerita PRK Galas ni. Tolong la TT, aku tak de kene mengene dengan ini gambar

Yang Ikhlas,
Kapten (B*)Seman Jail You

p/s- * B = Bangang, Bengong @ Bongek

Tanpa Nama berkata...

dan mana drama amno masuk amno
tak kan drama tu dah habis?

atau dah tak ada orang tengok
atau takut drama kantoi lagi?

dan tak ada lagikah sumpah laknat?
atau sebab sudah kerap sangat tersasul tarikh?

Tanpa Nama berkata...

Tiba2 aje berok KJ dah sampai Gua Musang macam semut dengan gula.
Ini lah politik UMNO bila ada hal tak perlu jemput datang sendiri.
Kemudian tabur janji macam tabur benih nak tanam padi dan ramai lah rakyat yang ternganga mulut.

cicit ngah layor berkata...

Tentang sabotaj tu agak2nyer munkin ler idak...Tp kalau merajuk, 100% betoi.Maner tidaknyer,belum aper daber lagi kawan tu dah cakap depan pemberiter..bakal calon akan datang dari org2 muder.Kalau ikut akai,saper lagi org muder yg ader kuaser disitu melainkan diri dier.Tup tup dicalonkan dek org besor guer musang org lain..merajok tak bermadah ler kawan.....Acer komer tengok,entah2 budak tu tengah bertaper di guer ayam,cari ilham.Atau pon dier pegi Port Bihai mencari ikan kelah...

Tanpa Nama berkata...

woi hisyam,

pasal ribu2 ahli PAS, PKR masok AMNO itu trick lagi 2-3 hari buang undi.

x sempat PR nak cover isu fitnah camnie. AMNO bukannye bodoh nak serang awal2.

diorg gune taktik kotor last2 minit.
tunggu je la, hari akhir sebelum buang undi, akan datanglah janji2 projek lapangan terbang antarabangsa, universiti awam, hospital pakar, lrt, lebuhraya bertingkat dan bermacam2 lagi.

PR nie memang bodoh, AMNO main tipu tp diorg jadik budak baik dan skema.

PAS mesti gunekan taktik kotor yg same ntok kalahkan AMNO. janji projek masyuk....

Aku.Berbangsa.AJAM berkata...

sham kamu seperti dulu masih bersuara lantang... berjuangla

Tanpa Nama berkata...

KJ : "mencari keretakan yang tidak wujud dalam Umno"

Kah..kah...kah...

1Malaysia Najib lawan Melayu first Muhyiddin apa cerita ???

biasa lah, rakyat kena baca terbalik apa yg dikatakan oleh UMNO.... tarak maksud ada,

UMNO tarak rasuah = UMNO banyak kuat RASUAH !!

UMNO tarak ahli2 yg GAY = UMNO ada ramai ahli yg GAY !!

UMNO tarak makan 'Sardines' = UMNO sudah makan habis sardines !!

teruskan saudara dan saudari.....

Tanpa Nama berkata...

Wei ngok. Kalo PAS wat taktik kotor cam UMNGOK, takde beza la PAS ngan UMNGOK, ngok.

IbnAbdHalim berkata...

Kaupun satu Isham. Mana ada lagi ahli Pas, PKR dan DAP. Semuannya dah Masuk UMNO/BN lama dulu semasa PRK dan pemilu dulu.

dacingbe_end berkata...

Getik beno teman nengok gambo kapten katak yang tak sedo diri nie. HHammpehhh

Tanpa Nama berkata...

nasuk jamban umno la kah kah kah

ulat cencibang berkata...

... lu worang jangan cakap bukan-bukan .... nanti bik mama naik angin kah kah kah .... bila bik mama angkat telefon nanti semua ketua gerombolan negeri terkencing dalam seluar ...

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah menafikan benda yang ada kah kahkah menafikan air mani dlm dubur kahkahkah...betul2 tukar tiub kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

dgr2 menara warisan akan dibina digalas,dgr cite la dr pihak sebelah sana tu..,1 lagi khabo nye calon bn ada master,master g camtu la gamaknye..

haluankiri berkata...

Dah lama sepatutnya MELAYU tinggalkan UMNO .. biarkanlah dier pujuk ORG ASAL dan EEEEE utk masuk keahlian seumur hidup dlm UMNO... mereka ingat ORG ASAL mcm mereka .. BODOH tahap GABAN ... ORG ASAL tgk ASTRO bukan layan TV1 dan TV3 suku u .. ... tu pun ada lagi nak pi KENCING puak ASAL tu .. nak kata apa lagi .. kalau bukan BODOH namanyer..

mahaza berkata...

ini ke yang MSO kata akan hantar surat letak jawatan/keluat parti 30 Oct nanti?