Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 27 Oktober 2010

KESIAN KU LI




INI KATA KATA HIKMAT KU LI DI GALAS




INI KULI CHINA DI PILIPINA


TOK PA NAFI SPEKULASI CALON BN KURANG DITERIMA – mkini

Mustapa Mohamad menolak spekulasi bahawa calon BN bagi pilihan raya kecil DUN Galas, Abdul Aziz Yusof tidak begitu diterima di kalangan pemimpin bahagian Umno Gua Musang sendiri

Spekulasi itu tercetus apabila Tengku Razaleigh Hamzah yang juga pengarah pilihan raya kecil BN bagi DUN Galas, tidak menunggu lama dan difahamkan telah beredar sebelum calon BN diumumkan sah bertanding 4 November ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... BELUM MULA DAH KALAH…. kah kah kah..

woit… KENAPA PULAK MALAON INI YANG KOMEN…. kah kah kah..

woit… KU LI TAK ADA MULUT KE?..... kah kah kah….

kah kah kah…. KESIAN KU LI…. kah kah kah...

kah kah kah.... KU LI...NAK BERCAKAP PUN KENA PAKAI MULUT ORANG LAIN….. kah kah kah….


nota:
dulu ku li ini nak jadi ghurka
sekarang ku li lagi bawah pada ghurka
sekarang ku li dilihat sebagai kuli
jadi kuli tak hina
tapi jadi kuli muhyiddin ini yang rasa nak berak kah kah kah


6 ulasan:

LibangLibu berkata...

Tuan TT,

kavita singh dah selamat menjalani pembedahan tukar jantina?

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin UMNO akan tetap menafikan apa sahaja persepsi negatif yang di perkatakan rakyat terhadap ketua, pemimpin dan calun barunya: tamak, rakus, takabur, ularmak, aurat, rasuah .... dan apa sahaja hingga menggeleng mahu dipercayai mengangguk.

Selagi pemimpin UMNO masih mahu bersyurgakan ringgit selama itulah persepsi dunia terhadap negara akan tercemar. Buktinya ada di Indek-Indek ... Akan musnahlah UMNO yang mahu diwariskan mereka.

Sedarkah kamu pemimpin yang syaitan kini ada bertenggek di leher kamu ?.

Tanpa Nama berkata...

Ku Li ni aku tak pahamlah. Apa sebenarnya dia ni. Aku rasa dia ni ade pun tak untung tak ade pun tak rugi.
Kah Kah Kah Kah Kah

Tanpa Nama berkata...

korang ni macam xde otak.. sume nk boikot.. tau tk menara 100 tu bagos.. korang ape pn xtau la.. lu bgtau ap yg xbagus skang?..

http://lensarosak.blogspot.com/2010/10/menamatkan-spekulasi-bacaan-untuk.html

Tanpa Nama berkata...

Gerombolan oh gerombolan membangkang je x de otak yang ko orang memerintah skrg ade otak ker? Ekonomi ntah kemana berterabur tetiba keluar aje nak buat bangunan 100 tkgt nak buat tu nak buat ni kat mana nak cekau belasah duit tu

Tanpa Nama berkata...

nk ckp hebat kuli tgk xhebat pun,1 media umno pun xde interview dia,aku ingat mintak harakah pi jumpe kuli kluar ulasan,kuli ni dr zaman madey kimak jd kuli sampai la skng,ape hebatnye umno smpai kuli xnk kluar parti,ape kh dia masih ada angan2 nk jd pm..udh2 la kuli tingglkn je parti umno lancau ni...