Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 27 Oktober 2010

JAWAPAN TEKA TEKI ESOK !!!




KE MANA SATU LAGI KASUT INI ?





KENAPA SATU KASUT SAHAJA?


nota:
apa sudah jadi?
kenapa hanya sebelah
sahaja kasut ini?
mana yang sebelah lagi?

esok jawapan akan muncul
siapa yang menang akan dapat
kopek kah kah kah

16 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Kasut sebelah lagi ader dibalai polih.Semaser perhimpunan pekembor baru2 ni,tuan punyer kasut telah memenggai ketuer pekembor tengah membohong ataih pentaih dengan kasutnyer yg sebelah tu.Daripader nak kener tangkap buter jer..aper lagi...mencicit ler dier balik keghomah.Dalam kelam kabut tu,dan juger TT nangkap gambor kakinyer jer...Kalau ambik gambor muker...esok,terimer waran ler dier...kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

tak sabar2 nak tau jwpnnya esok,kau jgn kencing aku TT,kalau kau kencing,ko pun sma mcm Najis bodo kapala bewok tu

Tanpa Nama berkata...

kasut sebelah lagi ada dalam sarung kopek la bro TT

Abby berkata...

kasut sebelah ilang macm kak pidah mase madey nak letak jawatan dulu... kah kah kah.

tungkaran hati berkata...

Datok Nick Aziz Nik Mat simpan dalam serban dia kot.....
cuba bagi jawapan je! kalau salah jangan marah!

Tanpa Nama berkata...

Kasut itu milik 1st Lidi a.k.a Puteri Cedera Lela Hantuya.

Teringgal sebab sebelah kaki dah sembab, badan dah overTT ...Oops!

- 1st Lucky

Ontahsaponamo berkata...

Jawapan Teka Teki: Asal kasut tinggal sebelah? Jawabnya: Empunya kasut dah tanggalkan sebelah kasut dia untuk dibaling pada bik ma....

Ha.. ha.. ha.. (sambung lagi gelak 100 kali/tingkat sebab suka kerana jawapan aku tepat) jawapan aku betoi.... mana hadiah kopeknye Tuan TT?

botak berkata...

mampoos aku
soalan ni keluar lagi pulak
ni soalan prk galas ker?

Tanpa Nama berkata...

dalam spenda mat mongol ker?
cuba. kalu salah jangan marah haaa

Tanpa Nama berkata...

kat mulut madey
betol ke?

Tanpa Nama berkata...

kasut pua chu kang ke yg hilang? tanye org singapore. tapi kena mengena ngan org malaysia?

anak taman berkata...

MIC gantung dengan gambar mahafiraun

Tanpa Nama berkata...

kasut sebelah disimpan di Sri Perdana, bilik Rosmah ??

ataupon... kasut sebelah dipakai oleh Muhyiddin ??

disimpan oleh Saiful, akan dijadikan 'exhibit item' dalam mahkamah ??

Tanpa Nama berkata...

fening la pk jawapan tt ni,esok xde kite belasah tt ramai..aku rs dlm mulut madey ni

Tanpa Nama berkata...

kasut sebelah lagi ada kat

PANTAT MAK KAU LEBAR NYIRU

Kah kah kah kah

p/s;sori bro tt gua tak leh tahan gelak dengan lu punya lawak

Anak Kampung berkata...

Mungkin kena baling kat mantan perdana mentri australia, John Howard oleh Peter Gray..
sebab nak protes perang Iraq..