Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 2 November 2011

AJARAN AGAMA GEROMBOLAN




INI ARWAH AHMAD JAIS BUKAN JAIS




JAIS KELUAR WARAN TANGKAP BOB LOKMAN - minsider

Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) mengeluarkan waran tangkap terhadap pelakon Bob Lokman atau nama sebenarnya Mohd Hakim Lokman berikutan kegagalannya hadir di pejabat agensi agama itu untuk memberi keterangan berhubung tindakannya menyampaikan ceramah agama tanpa tauliah.

Pengarah Jais Marzuki Hussin berkata waran tangkap itu telah dikeluarkan oleh jabatan itu Jumaat lalu.

“Pihak kami sedang menjejakinya supaya dia boleh ditahan untuk disoal siasat bagi membantu siasatan kes yang melibatkan dirinya,” katanya.

Jabatan itu kini dalam proses melaksanakan tindakan undang-undang bagi membolehkan Bob Lokman hadir di mahkamah, dan kemudian dilepaskan dengan jaminan serta membolehkan proses mengambil keterangan dibuat.

Beliau berkata demikian mengenai Bob Lokman yang ditahan Jais bulan lepas di Masjid Sungai Lui, Hulu Langat ketika sedang menyampaikan ceramah agama kepada kira-kira 70 jemaah di masjid itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...DALAM AJARAN AGAMA ISLAM MANA ADA TAULIAH... kah kah kah..

woit...NAK AJAK ORANG BUAT BAIK...MANA PERLU TAULIAH... kah kah kah..

kah kah kah...DALAM QURAN TAK ADA PUN SEBUT TAULIAH.... kah kah kah..

kah kah kah...INI SEMUA KERJA GEROMBOLAN.... kah kah kah...

kah kah kah...INI ADALAH AJARAN AGAMA GEROMBOLAN.... kah kah kah...

woit...DALAM QUARAN MANA ADA CAKAP HAL TAULIAH...kah kah jkah..

kah kah kah...DALAM QURAN MANA ADA CAKAP HAL JAIS...HAL RAJA KRTUA AGAMA...kah kah kah...

woit...JANGAN TIPU ORANG MELAYU.... kah kah kah



INI PUAN SHARIZAT


NOTA:
ini gambar shahrizat
ini bukan gambar lembu
kah kah kah


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Allah s.w.t. telah memberi perumpamaan yang jelas di dalam Al-Quran, dakwah tidak memerlukan izin, hanya firaun dan golongan setaraf denganya sahaja yang menjual tauliah..kah.kah.kah......

7:123. Fir'aun berkata: "Apakah kamu beriman kepadanya sebelum aku memberi izin kepadamu?, sesungguhnya (perbuatan ini) adalah suatu muslihat yang telah kamu rencanakan di dalam kota ini, untuk mengeluarkan penduduknya dari padanya; maka kelak kamu akan mengetahui (akibat perbuatanmu ini);.

Tanpa Nama berkata...

agaknya laa, kalau Rasulullah masih hidup, baginda pun kena dapatkan tauliah untuk mengajar di Selangor!! huh!! ko boleh bayangkan tak??

Tanpa Nama berkata...

Mazhab baru bro...Jaisiah!

albert magic berkata...

jais, mais dan lain lain yag hujung nya ada ais kecuali hishamuddin rais semuanya TIPU KAUM

Islam Hadhari Mazhab Rajah Gopal berkata...

Mak cik nak jual keropok lekor ditepi jalan pun kena beli sijil Halal dari JAKIM.

Apatah lagi nak berceramah kat masjid?

Yang peliknya mengapa RAJAH GOPAL boleh jadi ketua agama Islam tanpa apa apa tauliah? Sijil agama apa Rajah Gopal ada? Kalau ahli PKR & PAS yang ada kelulusan dari Universiti Al Azhar pun tak boleh berceramah, mengapa Rajah Gopal boleh jadi ketua agama Islam?

Inilah bukti bahawa 95% kaum Melayu menyembah Rajah Gopal sebagai Tuhan. Islam yang dianuti oleh 95% kaum Melayu ialah ISLAM HADHARI MAZHAB RAJAH GOPAL.

Tanpa Nama berkata...

kena la bagi tauliah sbb jabatan agama lbh pandai dari org lain.

kawan aku penah crita disiasat oleh 1 jab agama negeri ni atas tuduhan ajaran sesat. member aku suruh peg jab agama tu baca niat wudhuk dan niat mandi wajib je...peg agama tu terus bengong. cerdik betul