Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 2 November 2011

SAKAR IALAH SAJAK DALAM KARTON




DARI SAKAR ZUNAR









NOTA:
siapa ada lihat laporan kaji cuaca?
berita telah keluar tentang mekkah
yang dilanda gegaran walapun daerah
ini tidak ada gunung berapi


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dikedai Mamak berlambak gantung ayat alQuraan nak tau mereka ikut atau tidak alQuraan cuba jengok ke dapurnya...ada Islam jenis makan puji serba serbi nak bagi tahu agar orang ketahui bahawa akulah seorang makhluk suci murni dan tulus mulus...jutaan mata rakyat dapat melihat perlakuan dan perlaksanaan percakapan terhadap Islam itu...dengan ilmu sesiapa sahaja boleh menilai apa makna gantungan ayat alQuraan itu hanya hiasan atau iklan ataupun pelaris?,sesiapa sahaja boleh pergi Ke Mekah tunaikan haji hatta seribu kalipun...hakikat adakah sebuah IKLAN atau PROMOSI?,ataukah hakikat sebenarnya jauh panggang dari api kepada haji yang mabrur?,tunggu dan lihat setelah pulang dari menunaikan haji.....mata akal dan ilmu dapat menilaikannya bukan Fulussss utk segalanya.

Tanpa Nama berkata...

Lagi pemimpin jual agama.Al-wali al Monggoli Al-altantuya.Keh..Keh..keh.

adik kah kah kah berkata...

Assalamualaikum ,

ibadat haji adalah satu ibadat yang wajib bagi seorang islam yang berkemampuan dan bukannya tentang berbelanja setahun sekali.

At least Najib dan Rosmah yang dikutuk setiap hari disini , berani menghadap Allah yang Maha Esa di Tanah Suci Mekah , bukan macam saudara Anwar. Ada dia berani pergi Mekah?

Cari "barang" haram dan mencium lubang gelap yang haram pandai la dia....

Tanpa Nama berkata...

TT

Tukar tajuk sikit.
Kenapa semua perhimpunan/tunjuk perasaan yg dianjurkan oleh pembangkang/NGO pro pembangkang dikategorikan oleh pihak berkuasa sebagai haram dan halal belaka kepada yg dibuat UMNOPORNO dan yg berkaqiatannya...

adnan M

Tanpa Nama berkata...

bro isham
dapatkat eminem melayu dan guitaris -
rapkan lagu khas untuk bik haja n aji najib

kita celebrate satu rap - - - - - - --



[chorus]

belian birkin are bik haja's best fren

belian, birkin are bik haja's best fren

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - -





mak cik felda mesti pandang bik mama a big suci muci

bukan si puki muki si aji najib


pentinglah- orang pandang bik mama suci muci

bila haji dah siap

bik haja bolih buat projek -korek, korek korek

korek apa?

si pundek lingam dengan korek -korek-korek : lantik hakim hakim biul

kita- korek projek dari jabatan milik bik haja dan aji najib

selagi gomen tak bankrap haja dan aji najib korek-korek-korek


[chorus]

belian, birkin are bik haja's best fren

belian birkin are bik haja's best fren



khong khek khuat

oney_chan9 berkata...

baru je tadi tengok Najib dengan Rosmah tawaf dikelilingi tentera.bukan ke kalau pergi haji tu semua orang sama tarafnya? lagi satu harapa najib dengan rosmah guna duit poket sendiri untuk pergi haji.

pakchu Cheng berkata...

kah..kah..kah dey adik jambu, allah kat mekah aje kah? mazhab umporn ajar itu mcm kah? nkau lahir ikut lubang jubor kah? kah..kah..kah

UMNGOK BUSUK SAMPAI KE USUS- MADEY

Tanpa Nama berkata...

jgn jadikan haji tu utk suci dosa...ajaran Islam xsama mcm ajaran hindu, mandi sungai ganges (rasanya) utk suci dosa...ramai org Islam kat m'sia nie terpengaruh dgn hal mcm nie...bukan najib je, bahkan ramai lagi pemimpin mcm perangai ni, gi tanah suci nak sucikan diri...balik tanah melayu masih buat benda2 larho...

Tanpa Nama berkata...

adnan M,

kerana perhimpunan UmNgOk xdapat perhatian masyarakat...tp xdapat kehadiran ramai pun, agenda yg di bawa ttp dapat perhatian pemerintah.

perhimpunan PR perhatian masyarakat dunia...tp agendanya tak dapat perhatian pemerintah.

tak percaya sila rujuk HIMPUN