Ahad, 16 Disember 2012

UCAPAN SEMOGA BERJAYA PAK HENG KITA



KOMENTAR TUKAR TIUB

najib tidak akan berani kata apa apa
najib takut menikus
ibrahim ali sedang sabotaj najib
ibrahim ali sedang hancurkan satu malaysia najib


Gerakarahim Ali malukan diri sendiri dakwa masyarakat Cina ancaman



December 15, 2012
KUALA LUMPUR, 15 Dis – Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) Datuk Ibrahim Ali memalukan diri sendiri apabila mengeluarkan kenyataan komuniti Cina di negara ini sebagai ancaman sekiranya mereka menguasai politik dan ekonomi.
Naib Presiden Gerakan, Datuk Mah Siew Keong turut menyelar Ibrahim kerana mengeluarkan kenyataan sedemikian yang menurutnya akan menyemai “benih kebencian di hati rakyat dan menimbulkan ketegangan kaum” di Malaysia.
“Orang seperti Ibrahim Ali  adalah pihak yang bertanggungjawab menggagalkan usaha 1 Malaysia ... Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berusaha keras untuk menyatukan semua bangsa di Malaysia dan kita patut komited membantu usaha perdana menteri,” kata Mah.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... APA YANG DI MIMPIKAN TELAH BERLAKU...kah kah kah...

kah kah kah... APA YANG DI IDAMKAN TELAH TERJADI... kah kah kah...

woit..PAK HENG TELAH HURU DAN HARA KAN MAT MONGOL... kah kah kah..

kah kah kah... LAGI BANYAK GADUH  LAGI BAIK.... kah kah kah..


----

13 ulasan:

gengjahat berkata...

bro ni gambar bro masa demo mahasiswa 1974...legend tu bro...gambar masa muda..

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=426959430692095&set=a.180705061984201.50655.180698295318211&type=1&relevant_count=1&ref=nf


terbaek la...

Tanpa Nama berkata...

hahaha..dia ni katak ke lembu? personaliti katak,tapi IQ macam lembu..mohon petunjuk? hahaha

PAShit berkata...

Biro Agama DAP a.k.a. PAS di penuhi oleh ular mak auta penipu rakyat dengan serban dan jubah.

Masalahnya orang Melayu sangat senang kena tipu dengan orang pakai serban dan jubah ini termasuklah saya sendiri yang pernah kena tipu dgn Arwah Ustaz Assyaari dalam Al Arqam suatu masa dulu.

Nasib baik lah kami sekeluarga dan sedara mara kami mengikut nasihat bekas2 orang kuat Al Arqam iaitu Ustaz Mokhtar dan Ustaz Dahalan dan berduyun2 keluar dari pergerakan itu pada pertengahan 80an dulu.

Sekarang rakyat di tipu hidup2 oleh ahli2 politik ular mak dalam PAS pulak. DEJA VU.

Bayangkan N.ajis boleh ampunkan dosa ADUN Selising yg di tangkap berzina dgn isteri orang dalam keretapi oleh ketua keselamatan PAS sendiri! SEMUA INI DEMI POLITIK PENIPU PAS!

Apakah jasa2 PAS selama ini?

1. Kafir mengkafir sesama umat Islam.

2. Melarang umat Islam bersatu padu kerana dendam kesumat N.Ajis.

3. Lebih banyak membina berhala (3) dari masjid (1 sahaja) di Kelantan sepanjang 23 tahun memerintah. Yg satu2nya masjid di bina tu pun baru je siap!

4. Memundurkan bukan memajukan Kelantan.

5. Meluluskan 44 lesen arak walaupun kononnya mengaku Serambi Mekah.

6. Mengamalkan kronisme. Kroni2 dan sanak sedara pemimpin PAS dapat pelbagai tanah kurnia walaupun suka menuduh UMNO selama ini.

7. Membudayakan Cult of Personality N.Ajis hingga ketahap mendewa – dewakan. Yang kelakar sekali N.Ajis macam suka layanan tahap dewa oleh pengikut2 buta hati dan taksub ini.

8. Tidak membaiki mutu air di Kelantan walaupun Tun sendiri pernah meluluskan peruntukan RM 600 juta untuk menyelesaikan masalah ini pada akhir2 90an.

9. Mengaku memperjuangkan Islam tetapi dari segi pentadbiran lebih teruk dari komunis. Contoh2 terbaik i) Tabung Memali ( haram tau sebat duit anak2 yatim!) ii) Koperasi Kohilal iii) pemecatan Datuk Dr Hasan Ali dari PAS

10. Memfitnah kiri kanan depan belakang dengan muka selamba je. Satu fitnah yg saya tak dapat lupakan sampai bila2 ialah tuduhan Tun berkahwin dengan perempuan muda Cina Singapura. Ini saya dengar dengan telinga saya sendiri dari totok2 PAS!

11. Sanggup membelakangkan bukti2 sahih dan menyokong individu yang gila seks stor kunyit sebagai Ketua mereka semuanya demi politik. Kelakuan mereka ini sebenarnya dah macam umat Nabi Lut. Bayangkan kenyataan bodoh ‘video itu besi!’ demi mengakkan benang basah mereka.

12. Menularnya fahaman syiah dalam PAS dimana Naib Presidennya sendiri yang terkenal dgn kes khalwat dgn bini orang (kawan baik sendiri tu..) di lantik ke jawatan tertinggi dalam parti oleh pengikut2 buta hati dan taksub.

ada banyak lagi contoh2 betapa penipunya PAS ini yg berjaya mengaburkan mata masyarakat dengan imej alim kucing mereka.

SYAITAN DI AKHIR ZAMAN BERKETRAMPILAN LEBIH ALIM DARI ULAMAK.
NEVER JUDGE A BOOK BY ITS COVER.
KAJI BETUL2 TINDAK TANDUK MEREKA DAN JANGAN TERPENGARUH DENGAN DAKYAH MEREKA.
ORANG MELAYU SANGAT MUDAH TERTIPU DENGAN JUBAH DAN SERBAN LITUP.

Saya bukan orang UMNO tetapi saya ANTI PAKATAN SYAITAN!

Bayangkan dulu Karpal Singh boleh tuduh dalam Hansard Parlimen DSAI seorang peliwat, tetapi sekarang mengumumkan DSAI sebagai calon terbaik PM jika mereka menang PRU 13
( Nauzubillah!).

Bayangkan Mat Syabu yang dulu menggelarkan DSAI sebagai ‘Al Syeikh Al Juburi’ tetapi sekarang memartabatkan DSAI sebagai pemimpin mereka.

Kesimpulannya ANYTHING GOES FOR THE SAKE OF POLITICS! I SUCK YOU YOU SUCK ME!
YANG PENTING KITA DAPAT PUTRAJAYA! AGAMA PUN SANGGUP JUAL!

PAShit

Militia Buruh berkata...

Haiyya, si katak brahim ni kata konon2 org Cina ni ancaman, Melayu hilang kuasa ekonomi dan politik kalau sokong Pakatan. Ketuanan melayu sana ketuanan melayu sini. Tapi, bukanke dia ada saham dalam sykt Berjaya Toto milik Vincent Tan? Kutuk2 org Cina konon2 Cina nak tindas Melayu, tapi diri sendiri bersekongkol dgn cukong Cina. Si katak brahim ni takleh pakai lgsung.

Tanpa Nama berkata...

http://blogserius.blogspot.com/2012/12/serius-klasik-gambar-ibrahim-ali-semasa.html

Maseh ingat? kah kah kah

Apa in woi, gambar sama frame dengan amfibia adalah satu penghinaan beb! kah kah kah

DIDI KOTA BELUD berkata...

hidup bawah tempurung,takut untuk bersaing,lemah dalam berfikir,peluang ditutup kemas,niaga pada yang kaya,bumiputera dilemah lembikan,menjilat kaki yang manis,ambik bila diberi,sekolah sistem membodohkan...ini semua disokong oleh pok eing supaya dio sajo hok lebih...rakya tok seh ..tokleh maju..nanti susah dio kayo sore...mmm..bodo angah jugok pok eing ni...tauuu..dok tau dio ni tekang komputer ko dok...bodo menate beruk...duduk diam deh...toksoh buka mulut hok tubik taik ngan kato kato....baik diam yo lah.....nampak bodo bilo berkato kato.....

insafdoh67 berkata...

moleeeeek r... Raja Katak doh panggil hujan.. kih.kih.kih...

Tanpa Nama berkata...

untuk pak heng....satu perkataan saja...burreeeetttttt,....http://www.boobpedia.com/boobs/Caprice_Bourret

Tanpa Nama berkata...

https://twitter.com/FadiahNadwa/status/279510214653390849/photo/1

dulu sekutu..sekarang berkerutu pak heng..hahahahah

Tanpa Nama berkata...

https://twitter.com/FadiahNadwa/status/279510214653390849/photo/1

dulu sekutu..sekarang berkerutu pak heng..hahahahah

Tanpa Nama berkata...

bangang sungguh pashit...
memang bahalol.....
bodoh terbaik...
dgn arqam pun kena kencing...
kah...kah...kah....
lebih baik keras kote pak chu ching drpd buang masa tulis berjela....
kah...kah....kah...
spesis apa malaun ni?
biawak haramjadahh kut...
kah...kah...kah...
babi hutan kut....
kah...kah...kah....

Tanpa Nama berkata...

Yang pastinye dlm PAS atau PR takde pembunoh maupun perogol! Mana boleh ambik pembunoh,perogol dan pemfitnah jadi pemimpin,HANCUR negara. Pastu sanggu guna media untuk fitnah Anwar Ibrahim peliwat semata-mata nak terus pegang kuasa!Mcm mana kita nak ambik pemimpin spt mahathir,najib dan yg sewaktu dgnnya yg tak takut dgn penciptanya! PR, PAS takde kuasa dan takde duit utk melakukan fitnah besar2an sbgmna dlakukan BN/umno yg ade akses kpd berbilon duit rakyat yg mrk kutip melalui pelbavai jenis cukai! Golongan mcm ni engkau nak jadikn pemimpin wahai Pashit?kau gila ke /kau ni anjing sptmna para pemimpin umnobn pariah tu???org melayi khususnye jangan jadi vodoh mcm Pashit atau dbiarkn diri dperbodohkn!kita ke jln raya dan tukar kerajaan!!UBAH!

insafdoh67 berkata...

lepas tension bini maroh kut... asik blog je... melalut.meroyan.mamai.kut. . cai... basuh muka dlu.. semacam je.. knpe.. marah ke pas gtu seme.... panjang je membebel. Mabuk ke semalam.... lalut je. ke gane mu. kih.kih.kih...