Selasa, 3 April 2018

UMNO BELI PAS ?






PEMIMPIN PAS 

DAH MULA 

GADUH REBUT

 DUIT DARI NAJIB





2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pas tetap butuh..oops pas tetap utuh dgn dasar islam dan tak mungkin kena beli dgn umno/bn. kau jgn salah baca tt. lebai pas telah berjaya memperdaya najib dgn doa dan ayat ayat rukyah di selang seli dgn zikir.

1. cuba kau tengok ruu355, sekarang lebai dah serah baton pada umno untuk bentang dan bahas. yg nampak buruk dimata rakyat sekarang adalah umno kerana gagal bahas ruu355 di parlimen. lebai berjaya melarikan diri.
2. lebai dapat laba berjuta-juta dari umno, ini diakui sendiri oleh anak arwah nik aziz yg juga seorang agen cia tapi najib adalah satu2nya pemimpin yg dihina seluruh dunia kerana merompak 1mdb, lebai berjaya melarikan diri dan tetap dilihat suci oleh walaunta.
3. bila rakyat mula nak percaya parti lebai dan parti melayu nak bergabung, lebai telah berjaya menyokong utk luluskan ruu anti berita palsu di parlimen, jadi lebai berjaya lagi untuk tegak berdiri tanpa dihina. yg dihina cuma parti melayu.

nampak tak? betapa bijaknya lebai kekal dgn dasar islam yg suci murni tanpa perlu menggadai maruah di mata penyokong. kah kah kah hidup lebai!

Tanpa Nama berkata...

undang2 ruu hudud pas sudah lenyap ditelan ruu anti berita palsu.Memanglah ruu anti berita palsu banyak kelemahnya tapi boleh diperkuatkan dengan akta osa dan cakap ag peguam negara.Hanya dimalaysia penyelesaian tak perlu pembuktian bukti dimahkamah,cukup dengan cakap2 air liur ag dan ketua jabatan seperti sprm,pdrm dan sewaktu dengannya.Senang cakap, kalau gagal tegakkan kebenaran kita tegakkan kemungkaran dan kehendak kerajaan kleptokrasi.cash is king