.

Selasa, 26 September 2017

SIAPA DIA JULIANA ABAS





SIAPA DIA
Juliana abas: seorang mualaf yang baru saja memeluk ugama Islam beberapa bulan lepas. Asalnya seorang cina atheist tanpa sebarang kepercayaan. Berbadan gempal dan bertubuh pendek. Warna kulit putih kemerahan. Rambut hitam lurus mencecah bahu. Warna anak mata hitam coklat. Umur lingkungan 30an. 

JULIANA

Negara asal malaysia. Negara mastautin tidak dapat dipastikan. Kemaskini juliana abas 21 september 2017: seorang mualaf yang baru saja masuk melayu beberapa bulan lepas. Asalnya seorang cina lelaki tanpa sebarang kepercayaan. Baru saja menjalani pembedahan tukar jantina menjadi seorang wanita. Nama asal jho low yang ditukar kepada juliana. 

ABAS

Abas merupakan kod untuk satu-satunya aset beliau yang berjaya disorok dari rekod seterusnya dielak dari disita oleh doj amerika, iaitu pesawat airbus milik peribadi yang digunakan untuk berpindah dari satu negara ke negara lain bagi mengelak tangkapan fbi atau interpol. Negara mastautin terkini masih tidak dapat dipastikan, walaupun beberapa individu on SIAPA JULIANA ABAS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/21/17




--------------------

BODOH TAK DAPAT DITOLONG








BODOH
bro isham..adalah berbaloi kalo kencing pakcik dan makcik felda..sb pakcik dan makcik felda ini bodoh, bukan setakat bodoh malah mereka tutup mata, tutup telinga ketika diberitahu akan kebenaran najib sedang menipu mereka..malah generasi2 mrk juga mneruskan kebodohan..jesteru adalah baik sekiranya felda terus dibiarkan mampus dan terkubur..

TAK DAPAT

tak perlu diselamatkan lg sb warga2 felda sendiri hanya pentingkan wang, dedak dan duit2 saham yg mereka tidak akan dapat..zakat rugi, kita tutup zakat, kwsp rugi, kita tutup kwsp sb tokey2 kaya selalu guna duit kwsp kita utk bina kilang kmudian mjual harga mahal kpd kita..tak perlu kita nak gunakan duit kita utk selamatkan felda ke zakat ke kwsp ke..

DITOLONG

lu baca mengenai muda mudi tak daftar mngundi sb mrk katakan umno dan harapan itu sama? kalo muda mudi takkan amik tahu, muda mudi mencari alasan agar tak melawan taknak ditangkap tak nak diseksa, maka apa perlu diselamatkan felda, kwsp dan lain2..langkah penyelamatan perlukan dana lain lagi..takyah la on NAJIB KENA KENCING
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/22/17







--------------------

BAHAYA SAMPAI





BAHAYA
Ini pun satu perkara lama jugak yang masih berlaku dan perlu di awasi... 20% maknanya 2,000 tu beb, 2ribu orang terkumpul setempat, banyak dan bahaya tu! The residents are concerned for their safety and that's why we voluntarily conducted such briefing service programme to educate them (Africans) not to misbehave in public areas," he said. 

SAMPAI

Najib said there were 10,000 people living in Flora Damansara and about 20 per cent of them were Africans. "We have to do something to curb the social problems. We do not want our family members to be caught in these social issues." Najib said what they did was for the benefit of the residents, regardless of race, religion and origin. on AWAS AWAS AWAS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/23/17




-------------------

MH370 DAN MH17







RAJA BOMOH
Maaf aku lambat respon isu ni. Aku dah hantar surat mintak penjelasan pada hari pertama hisham post gambar asap semua tu, tapi 9 hari ejen undercover posmen nak cari mana bomoh king menyorok. 

SUDAH

Hari ni baru dia watsep jawapan. Ok, pertamanya dia sama macam penulis di atas, percaya dua jaluran asap tu adalah satu tanda. Tapi, bomoh king berkeras kata asap tu takde kena mengena dengan anwar atau azizah, sebaliknya dua asap itu tanda dua pesawat MAS yang bernasib malang, mh370 dan mh17. 

BERI

Bomoh king kata kalau perhati lebih halus, mungkin boleh nampak sepanjang dalam garis kepulan setiap asap tu, ada sesuatu pesanan yang cuba disampaikan . Contohnya ada orang nak pesan kfc drive-in, atau apa saja. Aku rasa mungkin ini macam isyarat asap kaum red indian kot. 

JAWAPAN

Bomoh king tak dapat bantu tengokkan sebab teropong buloh dia dah kena rampas ustaz jakim. Dah tu bomoh king kata kalau ada teropong buloh dia tu, dapat jugak tengok ke mana asap tu berakhir. Ini bagi tanda kat mana pesawat tu berada on PETANDA DAN TANDA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/25/17





---------------

HUTANG PTPTN





HUTANG 

Kalau lah subsidi kita yg dah disamun dipulangkan balik. Kalau pendidikan kita percuma, takdo PTPTN. Kalau lah GST tarak. Agak-agak borapo poratus kah portumbuhan ekonomi kito.. NEGATIP. Jadi takat ekonomi kito borsandar pado bondo soporti di sobutkan diateh .. den pon boleh jadi PM.. Mat Sotong pong bole jading Perdaneng Mentering. on PEMBELAJANRAN PERCUMA DI PILIPINA
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 9/25/17




--------------

BAYAR CEPAT






BAYAR CEPAT

Saudara Rafizi... Pergilah bayar cepat.. Dah serah bayaran, buat siaran, bagi tau pda penderma2.. Hargailah penderma2 walaupun mereka tak sidikitpun inginkan penghargaan.. Wang yang diterima oleh Saleh itu adalah sebab akibat Kehancurannya sekiranya dia dibenar2 bersalah.. Hukum karma sedang berjalan, cuma masa yang menjadi penentu. 
Kos rawatan untuk penyakit jantung dan kanser adalah sekitar jumlah yang diterima olehnya mungkin juga sejumlah derma yg telah disumbang.. Kalau dia sedar hanya setakat itu, tetapi kalau masih sombong, mungkin mereka sekeluarga akan diberi umur yang panjang tetapi menghidap penyakit sehingga seluruh haartanya terlepas.. 
Kerana kekayaan mereka sebab rembat duit buat projek Lembu, mungkin penyakit berkatian lembu akan mereka hadapi yang menjadikan harta yang mereka kumpul tidak dapat dinikmati.. Penyakit Lembu Gila... Perasan atau tidak sekarang, para menteri, pegawai tinggi kerajaan dan penyokong kezaliman kebanyakan mereka menghidap penyakit yang on SHAH RIZAT LEMBU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/25/17



------------