Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 4 September 2008

BERI TANAH KEPADA SEKOLAH CINA AGENDA DAP?

KUALA LUMPUR 3 Sept. - Seorang ahli akademik percaya pemberian 400 hektar tanah kepada sembilan sekolah persendirian Cina di Perak adalah keputusan DAP dan bukannya kerajaan negeri.

Pengarah Institut Kajian Etnik (Kita), Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), Profesor Datuk Dr. Shamsul Amri Baharuddin percaya keputusan itu dibuat oleh DAP memandangkan pembelaan sekolah Cina memang menjadi fokus perjuangan dan agenda utama parti itu.


Kah kah kah….. seorang lagi profesor kang kung yang ngok lagi bahlol…. Memang lah beri tanah tu agenda DAP…. parti ni majoriti di Perak… …. Apa ke bodoh sangat kang kung ni. Di Perak DAP banyak penyokong. Di Perak banyak sekolah Cina…. Ngapo baral sangat ni.

Apa pasal banyak sangat profesor bangang di Malaysia ni…. Bukan saje bangang …. bodoh pulak tu…. dah laaa bodoh biol pulak tu…. dah lah biol dapat datuk pulak… kah kah kah…..

Ahli akademik benda… ngok macam nii…. ni mesti lulusan Sintok …. kah kah kah…

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

umno akan terus memerintah malaysia klerana semua cendikiawan umno ada ph d saperti prof samsul

kahkahkah

pkr semua ahli lulusan LCE sahaja itupun sekolah rakyat kat banggol pak esah

kahkahkah

lagi bukti bahwa saintis malaysia saperti prof samsul berdiri teguh dibelakang umno parti yang memeperkenalkan limu sains kepada orang melayu

kahkahkahkah

pkr tak tau sains ... depa tak pandai kira .. depa kira 40 MP BN masuk pkr tapi tak kira 75 mp pkr masuk bn

kahkahkahkah

puak pkr boleh pindah pi rangoon join Au Yat Tim lawan rejim tentera burma kerana cendikiawan malaysia menolak pkr

kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

dia ni dari dulu malukan UKM jer laaaa.... pindahlah gi Uni Sintok... jangan malukan Universiti Kebangsaan....

Kota Anggerik

Tok Moh berkata...

Kah...Kah..kah... Waarrghhh...
Sekor lagi Mat Kordi Kangkung...
Mungkin kot jenis sepisis dari Universiti Ulu Malaysia ni...
Ramai jugak ye kat Malaysia ni Prof Kordi ni...
Bro.. Gua cadangkan kita bagi satu gelaran untuk prof cam gini...
iaitu prof Kordi...

Tanpa Nama berkata...

UMNO apa lagi go to town la with this story. Tapi tak sedor, selama UMNO berkuasa dulu ada kasi tanah ke kat SAR? Tutup SAR lagi ada...

amoker berkata...

Siapa cendikiawan ini? Nak jadi ketua jabatan ke?

chapatiblogger berkata...

orang bagi tanah itu untuk hal pendidikan..nie orang UMNO dengki pasal apa. heiiiiiiii!!! tak paham laa apa orang2 nie nak buat.

awangsulungmerahmenyala berkata...

salam tongong,
dah la bodoh biol pula ditambah lagi dah la biol dan bodoh kaldai pula dahtuh bangang tahap gaban 0.0003saat lagi patuh bengap di samping bengap kayu lak hahahahah macam mana lah dapat dato kahkahkahkah.

youth of today berkata...

memang la kerajaan Perak diikutkan dibawah DAP tapi menteri besarnya dari PAS!.jadi persoalannya sekarang yang nak beri tanah tu cadangan dari menteri besar atau orang DAP bawah menteri besar?.

siapa yang lebih berkuasa?menteri besar dari PAS atau orang DAP didalam kerajaan Perak?

Faizal Riduan berkata...

Tuan Hisyam,

Tergelak saya membaca ayat sandis dan kejam tuan itu. Saya fikir mungkin tuan mempunyai alasan untuk marah sambil tergelak panjang.

Tetapi tiba-tiba saya rasa kasihan kepada beliau. Apakata tuan menulis dengan panjang lebar lagi secara lebih informatif dan kritis seperti rencana tuan sebelum ini.

Saya akan membelinya nanti!