Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 4 September 2008

UMNO PERLU SEMARAKKAN KEGIATAN BELA RAKYAT – Utusan Melayau

MELAKA 3 Sept. - UMNO perlu menonjolkan diri sebagai parti yang terus membela rakyat melalui kegiatan-kegiatan yang dilaksanakan di semua peringkat bagi meningkatkan semula keyakinan terhadap perjuangannya.

Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd. Ali Rustam berkata, sebelum ini banyak kegiatan seumpama itu dilaksanakan tetapi tidak menggunakan tiket parti sehingga rakyat menganggap UMNO semakin mengabaikan mereka.


Kah kah kah…. datuk seri ooooi ….memang banyak kegiatan yang tak guna nama parti …. Macam budak tambi suka budak kecik…. macam ambil duit rasuah…. macam runtuhkan rumah orang kampong di chubadak… macam rampas tanah orang kampung di berembang dan bagikan tanah ini pada towkay besar…. Semua ini khidmat mesra rakyat di luar parti … kah kah kah… macam guna C4….. macam beli kapal selam….. semua ni mesra rakyat…. Kah kah kah.

5 ulasan:

Nor Ahmad berkata...

Pak Isham,

We love you!!

yb4all berkata...

Saudara Isham,

Sudah lewat. Apa nak dibela? Saya teringat. Ini selingan:

Adalah seorang tu...setiap raya, dapat banyak hamper. Semua dikutip. Semua disorok. Semua distok dalam stor.

Datang raya satu lagi. Hamper lama dikeluarkan. Diagih-agihkan. Dibahagi-bahagikan kepada staff dan orangramai.

Ya pandainya. Staff sangat dibela. Di bagi jam tart berkulat, yang dah expired.

Terima kasih.

Vesu berkata...

lagu dato ini sama dengan lagu ketua parti kaum india dulu... ketua itu pun sama bunyi dia...sudah banyak tolong tapi tak dapat sokong..sekarang dia tak ada kerja gomen...jadi 'jaga' sekolah swasta.

Tanpa Nama berkata...

Tak kan tak tahu brother, bila Ali Rustam dipilih jadi Naib parti AMNO tu semua orang dah tahu dah yang parti tu nak ranap. Tak caya, la....dalam keadaan AMNO nak hancur itu lah pandangan yang diberi nya, kalau beterusan memerintah tak kemena la kita, Lu tak caya , la... tengok je Melaka tu kalu macam tu letak la sesapa je jadi ketua menteri.

samdol berkata...

UMNO perlu menonjolkan diri sebagai parti yang terus membela rakyat???....ptuiiiihhhhh !!!

Membohong rakyat ada, mengaku konon UMNO yg memperjuangkan kemerdekaan dari Inggeris. Itu ! orang2 PKMM, KMM, AWAS, API yg mati bertembak dgn tentera penjajah Inggeris tak diceritakan UMNO...tak seorang pon orang UMNO mati menentang penjajah disebabkan UMNO parti barua didik penjajah.