Sabtu, 21 Mac 2009

TIKET KONSERT ROCK PEKEMBAR TAK LAKU !!!


ORANG MUDA JANGAN MALU - melayau



Generasi muda hari ini tidak perlu malu untuk berjuang demi parti UMNO yang telah menjadi tonggak orang Melayu sejak enam dekad lalu.

Pengerusi Kelab UMNO Luar Negara, Mohd. Shafie Apdal berkata, golongan muda terlibat seharusnya mencari pendekatan memastikan UMNO terus relevan dalam memperjuangkan nasib orang Melayu.

"Kita harus melahirkan pejuang UMNO dalam generasi muda yang rela berkorban demi UMNO.

"Ini adalah antara pembaharuan yang perlu ditekankan dalam parti selepas ini," katanya ketika berucap pada Majlis Makan Malam Kelab UMNO Luar Negara di sini malam ini.


kah kah kah… MUNKEE NI TAHU KE APA YANG DIA CAKAP…kah kah kah…

woit... KENAPA STUDENT TAK BOLEH POLITIK DI UNIVERSITI DALAM NEGERI ?... kah kah kah..

kah kah kah... LUAR NEGARA BOLEH KALAU SOKONG PEKEMBAR.... kah kah kah

kah kah kah... BERKORBAN ?... BERKORBAN UNTUK APA? .... NAK MEREMBAT DUIT NEGARA ... kah kah kah

woit… ORANG MUDA BUKAN MALU…. ORANG MUDA BENCI…kah kah kah…

woit… MALU LAIN…. BENCI LAIN… MUNKEE NI BELAJAR DI MANA NI?... kah kah kah…

woit… SIASAT SIKIT MUNKEE NI LULUSAN SINTOK KE ?.... kah kah kah..



13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kelabg UMNO laur neagra dapat peruntukan dan kemudahan Kedutaan Malaysia di Washington, Canberra, Cairo, London, dan hampir semua negara.
Tapi bila ada pelajar pergi dengar ceramah PAS atau mana-mana pemimpin parti bukan UMNO dan BN kena surat tunjuk sebab. dan ada yang dibatalkan pinjaman dan biasiswa...
Kalau di IPTA, memang siap ambil nama, mana-mana pelajar tidak hadir. Dan ambil tindakan jika tidak mengundi calon yang mengikut telunjuk TNC HEP. Bak kata Zainal Keling, TNC HEP U Malaya diwujudkan untuk menghalang golongan pelajar penentang kerajaan seperti yang terdapat diawal tahun 70an. Dia bangga jadi TNC HEP pertama UM yang bertujuan cantas golongan pelajar yang kritis ini.
Macam mana nak ada simpati pada parti yang menjadi penjilat Inggeris ni? nama parti pun bukan Melayu.
Sebelum bercakap tentang perjuangan Melayu, nama parti ini perlu ditukar. Kalau tidak parti ni layak didaftarkan di london saja kerana tidak mempunyai nama Melayu.

Penggali Kubur berkata...

Berjuang untuk parti rasuah mesti la rasa malu. Buat-buat innocent pulak...

Tanpa Nama berkata...

berita hangat
sprm buat statement kesalahan politik wang pemimpin umno bkn jenayah tapi langgar disiplin parti...
oooo...baru aku tahu politik wang dgn rasuah tu lain...
Suruhanjaya
Pembodohan
Rakyat
Malaysia

jab sp berkata...

Heloo Isham,
Apa lu bagi malu sama PR.Itu kita punya calun N25 Bukit Selambau,Sintok mari punya.Wa cadang Sintok Trade Mark kasi stop.Lagi pun ini bukan Sintok problem,tapi Kardi punya problem sama Shahidan punya problem.Jangan Sintok connection semua lu bantai.

Keylee Daud berkata...

bawak la inul goyang p sama...kakakkaa

Tanpa Nama berkata...

UMNO ni selalu suruh 'Melayu' berjuang dan berkorban....utk agama dan bangsa,sebenarnya nak mempergunakan bangsanya untuk kepentingan sendiri.Orang2 Melayu generasi kini sudah pandai, yang UMNO ni masih dengan mentality 50an!!
Sudahlah UMNO, rakyat dah tahu semua kaki UMNO ni perasuah dan perompak kekayaan negara !! Percayalah,masa yang akan datang , Melayu akan bersatu menentang UMNO/Lanun habis-habisan.!!
Hidup Rakyat !!!


Dakis

apa cer berkata...

banyak nyer melayu terlebih bijak kat sini..sampai kutuk bangsanya sendiri..

Tanpa Nama berkata...

ni la contoh blog melayau yg melayu bagai bunga layu...

Tanpa Nama berkata...

Salam..saya setuju dgn tampa nama & pengali kubur...pemimpin UMNO mentaliti 50an, outdated..ketinggalan zaman..sentiasa menganggap rakyat bodoh...dan sering memperdodohkan rakyat...Zaman UMNO 'raja' dh berlalu..rakyat dah bijak berfikir..mereka dah tak rujuk surat khabar & tv UMNO sahaja...sumber2 lain banyak..close minded pemimpin UMNO ini. dah tak diterima di zaman ini...Org Melayu & rakyat lainya dah x termakan umpan kebendaan & janji2 retorik...mereka nak lihat perbuatan bukan cakap..bukan setakat cantik kat atas kertas tp perlaksanaan hampas. Tubuh la apa2 badan sekalipun SPRM ke, Anti rasuah ke..atau apa2 nama sekalipun kalau perlaksanaanya tidk telus..perkara tu xda memberi apa mkna pun..Badan tu tak penting..'org' dlm bdn tu penting...Kalau org dlm bdn tu tak ikhlas dlm menjlnkan tugas..tubuhlah sejuta badan pun 'permasalahan' rakyat & negara tak kan selesai...Jadi yg perlu diperbaiki adalah 'org' dlm badan tu....'roh' & hati org dlm badan tu yg perlu diubati penyakitnya dulu..barulah apa2 badan pn bermakna. Dan tak da jalan lain bagi 'org' tu kalau dia nak mengubati penyakit itu..melainkan dia kembali merujuk Allah dan Rasul SAW...dlm segala permasalahan..kera na yg 'empunya' badan dicipta oleh Allah...Hanya Dia sahaja yg mempunyai 'manual' mcmana menyelesaikan masalah umat ciptaa-NYa..Dan Nabi SAW itu adalah utusanya..yg melaksanakan 'modul'2 dlm 'manual' Allah diatas mukabumi ini..supya umat manusia ..bahkan Alam seluruhnya dpt berjaln mengikut 'fitrah' kejadianya...Tiada jalan lain buat kita..melainkan kembali kepada ISLAM!..waallahu'aalamm..tampa nama 2

Tanpa Nama berkata...

umno?

geli la..

plis la.. bpe ketul jek org muda yg masih lg termakan ngan umno nih..

setau aku.. yg baya2 aku nih sume da tolak umno..


engko tu yg patut malu sapie bedall oi!!!

Tanpa Nama berkata...

Mohd. Shafie Apdal yang bebal,
kasi bedal ini orang !!!

Sepanjang sejarah tanahair inilah orang yang paling bebal dan sial.
Cakap tak tentu hala,ketuanan melayu lagi.
Piraaaahhhh !
Memang patut kena bedal bahlol ni !!!

Diesel 20sen bila nak bayar balik ?
Bodoh punya munkeee !!!!

Tanpa Nama berkata...

Bro, apalah mau marah sama umno, dalam umno bukan saja sintok mari, oxford mari pun ada! hau hau hau hau...

Tanpa Nama berkata...

Siapa yang makan cili dialah yang rasa pedasnya.Oleh kerana sikap segerombolan bangsa Melayu yang suka melakukan rasuah, melanggar perlembagaan, melaksanakan undang-undang rimba, menyekat perkembangan Bahasa Melayu sebagai BAHASA ILMU dan sebagainya menyebabkan bangsa Melayu dipandang HINA oleh bangsa-bangsa lain. Tidak syak lagi bahawa orang-orang Melayu jenis ini perlu dikutuk dan diberikan pengajaran yang sewajarnya.