Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 21 Mac 2009

MUHD TAIB: BERSATU JIKA ORANG MELAYU NAK SELAMAT – mikini


Kalau orang Melayu hendak selamat, maka proses restorasi untuk satukan orang Melayu untuk kukuhkan diri, harus ada balik, kata calon timbalan presiden Umno, Muhammad Muhd Taib.

"Orang Melayu kena bersatu, atau kita akan ulang balik keadaan ayam di kepuk mati kelaparan, itik di air mati kehausan, kera di hutan disusukan, anak dikendong
mati kelaparan.



kah kah kah…. NAK SELAMAT DARI APA ?... kah kah kah…

kah kah kah…. BERSATU UNTUK APA ?.... kah kah kah…

woit… ADA BIAWAK KE NAK SERANG MELAYU?.... kah kah kah…

woit… AYAM DI KEPUK MATI KELAPARAN KERANA GEROMBOLAN DAH AMBIL TANAH SAWAH… kah kah kah

woit… ITIK DI AIR MATI KEHAUSAN KERANA AIR TELAH DISWASTAKAN…kah kah kah…

woit… KERA DI HUTAN DI SUSUKAN KERANA BALAK DI HABIS KENA REMBAT….kah kah kah..

woit… ANAK DI KENDONG MATI KELAPARAN… PERPATAH INI TAK HABIS…. NAK TIPU MELAYU LAGI ?.... kah kah kah…

woit … PEPATAH INI BERBUNYI : ANAK DI KENDONG MATI KELAPARAN DAGANG DILALU DI TANAKAN - ertinya - HARTA RAKYAT DI BERI PADA SYARIKAT LUAR NEGARA …. STAR BUCK.. MACDOGAL… BURGER KING…TESCO… AIA… TUMASEK…HSBC…kah kah kah…

woit… JANGAN MELEBONG… JANGAN TAKUT TAKUT KAN ORANG MELAYU…. kah kah kah..



15 ulasan:

GombakRock berkata...

marilah kita Melayu seluruh baka BERSATU TOLAK UMNO!!!

Tanpa Nama berkata...

Bro, jangan ejek itu mat penjenayah wang antarabangsa (eh he mcm soros plak?) dia potensi jadi tpm tau! hau hau hau hau......

Sudin berkata...

RESTORATION ?
Restoration kepala hangguk kau!

Nak selamat kena bersatu ?
Memanglah kau dah selamat bersatukan kepala bana kau dengan tuan puteri !

Kera dihutan disusukan ?
Memanglah bapak munkee menyusukan kera !

Spesis bapak munkee yang memalukan orang melayu !!!
Sudahlah MT Gerombolan!pembohongan dan pembodohan orang melayu sudah sampai ke penghujungnya.

Gerombolanlah yang telah memecah belahkan rakyat dengan dasar pecah perintah,kini nak bersatu konon.

Piraaaaaaah !!!
Ini mamat,kalau malaysia boleh jual dah lama kena gadai !
Hasil didikan Mahafiraun,inilah jadinya.

Woit...Madey !
Lu sudah banyak cakap sekarang ha...

Tanpa Nama berkata...

hahhaha..hang memang sempoi

Tanpa Nama berkata...

Anak Selangor susah nak makan..
Kampung tergadai jadi pekan.. kera di Australia disusukan.. duit dikendong berciciran..

jebatderhaka berkata...

kih kih kih.....

bersatu???

kenapa??

kita nak kena serang ker???

jom la bersatu...tak sabar-sabar nak bersatu nie...

nak bersatu kat mana mat taib???

rumah line tak clear..kita bersatu kat taman bunga la mat taib...

basuh bersih- bersih....

jangan lupe bawak planta...

kalau tak bawak takut lepas bersatu nanti mat taib jalan kekang..kah kah kah kah

tumpang ye pak rais..

http://jebatderhaka0.blogspot.com

fadli halim berkata...

Betul la cakap mat taib tu... orang melayu mesti bersatu bawah ketiak kaki2 rasuah kalau nak selamat...POODAH!

Lagi tak selamat ada laa...

Dah la tak faham english... nak kena bersatu pulak di bawah bahalol ni...

Khun Pana aka johanssm berkata...

Yang kita nak restorasi , chuma batu tanda pada pokok Demokrasi di Ipoh.
Itu patut di restorasi kan.

MatTahi kata mau buat cara samurai macham di jepun era Meiji.
Ya, Jepun memang ada samurai.
umno tak ada samurai tapi ada ahli samun.

Shogun dah banyak yang harakiri .
umno tak faham apa tu harakiri tapi umno pandai dalam buat huruhara.

Yang tak pandai bacha kepala hotak matTahi akan cakap baik kalau ikut zaman Tuanku.
MatTahi ponya hotak bukan nya pikir zaman tuanku rahman sebalik nya hotak Tahi pikir zaman May13.

Ini lah cara rancangan matMatTahi untuk kelentong orang melayu khas nya.
Mari kita ejek -ejek matmatTahi.
Mat Tahi bukan nya bakal TPM.
MatTahi chuma bakal iklan obat Viagra dan Tongkat Ali.
Speaking of Ali , mana hilang aliketam?

jengkoi berkata...

ha ha ha ha ha ha ha ha ha
semua perang mau jawatan.
rakyat mati kelaparan.
kalau tidak mati jawabnya kebuluran.
yang diatas hulur wang ehsan.

hahaha

Hamba berkata...

Muhd Taib sebenarnya nak cakap " Bersatu di bawah UMNO jika orang melayu nak selamat diperhambakan". Parti melayu dgn nama omputih ni memang selalu cakap lain tp niatnye lain. Banyak benor talam dua muka dlm parti melayu celup ni!

Tanpa Nama berkata...

tenang kenkawan...itu matTaib jiwa dia padu melayu. ana penah bersembang dengan dia memang dia akuiorang umno memang selamanya dah perkuda & belasah org melayu -sebat tanah setinggan, jual saham negeri(2-3 tahun saham padam), tukar hakmilik bumiputra . ini katenye cuma segelintir saja orang umno yang tak bertanggungjawab buat..kite kene betulkan dan bersatu - kate nye gitu.Ini haprak punya cakap..kite humban AMNO dari bukit.....

Tanpa Nama berkata...

Berapa lama lagi UMNO nak memperbodohkan bangsa Melayu dengan menyiarkan berita2 fitnah berkaitan pembangkang Melayu, memburuk-burukkan pembangkang Melayu, menyekat hak orang-orang Melayu untuk mendapatkan berita yang tepat, memperkecikan perjuangan pemimpin2pemimpin Melayu yang tidak sehaluan dengan UMNO dan sebagainya?.

almatayer berkata...

isham..
selagi jiwa tu jiwa umno sampai bila-bila pun tak akan bersatu.cakap saja lebih mat taib ni,patut dulu dah kena dok dalam jel,baru ada akai..

cikgu berkata...

setuju benar, Melayu kena bersatu. Sudah sampai masanya semua Melayu bersatu dalam PAS untuk dunia dan akhirat. Sebabkalau UMNO untuk dunia sahaja. Ahakssssss.........

jagat alam berkata...

jagat alam berkata....

tukar namo jadik mat taik lagi sodap..keh..kehh...