Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 16 Jun 2010

BERITA AMAT BAIK DARI TANJUNG




BONGKAR SESIAPA YANG MENYAMAR SEBAGAI MELAYU DI RUMAH CAKAP TAMIL




PEMBUBARAN 13 CAWANGAN JELUTONG : AHLI UMNO BERANG
- mkini

Sekumpulan pemimpin Umno di Jelutong begitu berang dengan tindakan setiausaha Umno Pulau Pinang, Datuk Azhar Ibrahim kerana mengumumkan kepada media bahawa beberapa cawangan di negeri berkenaan akan ditutup.

Ketika sidang media lebih dua jam di Hotel Grand Continental, Pulau Pinang, mereka mencabar Azhar membuktikan bahawa cawangan berkenaan benar-benar tidak aktif dan mendakwa tidak dimaklumkan berhubung pembubaran itu oleh majlis tertinggi parti.

Kumpulan berkenaan berkata urusan membubarkan mana-mana cawangan sepatutnya dibuat oleh pemimpin tertinggi Umno dan bukannya oleh Azhar.

Menurut pemimpin Umno cawangan Persiaran Perak, Idris Osman, Pendaftar Pertubuhan juga tidak memaklumkan berhubung pembubaran cawangan berkenaan.

Katanya, semakan dengan pendaftar dua bulan lalu mendapati cawangan-cawangan berkenaan masih aktif.

KAH KAH KAH..

woit… INI BERITA BAIK… kah kah kah..

kah kah kah…. PELIK DAN HAIRAN…. TAK ADA PULAK MELAYAU LAPORKAN ..kah kah kah…

kah kah kah… INI PERTANDA BAIK….PAKATAN AKAN TERUS DI TANJUNG..kah kah kah…

kah kah kah… TUGAS SEKARANG… GADUHKAN MAMAK TANJUNG… DENGAN MELAYU SEBERANG PERAI….kah kah kah..

kah kah kah… BILA MAMAK DAN MELAYU GADUH… SAMPAI KIAMAT GEROMBOLAN TAK ADA CHAN DI TANJUNG…. kah kah kah..

kah kah kah… BUKAN SUSAH NAK GADUHKAN… kah kah kah..

kah kah kah… WAJIB KAN SEMUA BAHAGIAN UMNO DI PULAU PINANG BILA MESYUARAT GUNA BAHASA MELAYU….. kah kah kah..

kah kah kah… LAGI BANYAK CAWANGAN AKAN TUTUP…. kah kah kah

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Terjemahan dari PPSMI

ENGLISH :
"That server gives a plug and play service to the clients using either
hardware or software joystick.The joystick goes into the port of the
client."

BAHASA :
"Pelayan itu memberi pelanggannya layanan cucuk dan main dengan menggunakan batang gembira jenis keras atau lembut.Batang gembira itu dimasukkan ke dalam lubang pelanggan."

Tanpa Nama berkata...

Cawangan AMCO nak tutup biaq piii lah....asal jangan kedai nasik kandar..ookk lah noo.. sat ni ciek nak makan...tak tau mana nak peii..

Tanpa Nama berkata...

Mereka gaduh kerana
Duit "lanchow" !
Tempat duduk busuk !
Kuasa penghianat !

mana ada gaduh kerana keadilan untuk anak-anak bangsa Malaysia

Ooi.. mana Zooo.. Nordin ?!
Ooi.. mana Katak Ali !?
Ooi.. mana Songkok setinggi "lanchow" ?!
Ooi.. mana Mamak Kutty a/l Hanya600orang ?!

Bila natang-natang Apno lawan dengan Apno,biar mereka lawan,ini berita bagus.......bagus........bagus....bagus sampai langit......

Kah....kah.......kah..........
Heee........Heee......heee....

"When a stupid man is doing something he is ashamed of, he always declares that it is his duty."
Quoted by
George Bernard Shaw, Caesar and Cleopatra (1901) Act III
Irish dramatist & socialist (1856 - 1950)

Lang berkata...

tu saja nak buat stratergi bior pr terbeliak... pas tu pr pon nyebok oper diorang melompat2 mcm senaman star jump... bila ada yg bodo buat press conf... tup.. tup.. ada org pr lak yang terlompat kejo rm...

strategi layan... dan pukui ni dah jd trend sbb keberkesanan nya 200%..

keh..keh..keh..

Tanpa Nama berkata...

ini burita butol ka tak butol, bagi gua amno tetap lanchow

ini burita buleh purcaya ka tak buleh purcaya, bagi gua amno tetap lanchow

sapa purcaya ini burita pun buleh purgi lanchow sama amno

sapa tak purcaya ini burita pun buleh purgi lanchow sama amno

amno = lanchow = mamak
lanchow = amno = mamak

Tanpa Nama berkata...

itu ahli umco jelutong ada sunat ka??

tarak sunat kalu, masuk parti PUKIMAK (Partubuhan Ke...g dan Mamak Bersekutu)

Ada paham???

Tanpa Nama berkata...

wa mau tanya pasal apa penang kontractor kelas F kasi sama mamak dia olang bukan bumiputera tapi tak kasi sama org cina n india sama.