Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 29 Oktober 2010

SIAPAKAH GERANGAN INI




INI MASA DULU





PERKASA: HAB HIBURAN PERLU DI TEMPAT KHUSUS
- mkini

Pertubuhan Peribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) berpendapat cadangan kerajaan untuk menjadikan Malaysia sebagai hab hiburan malam bagi memacu industri pelancongan patut dilaksanakan di tempat yang khusus.

(Dalam) soal agama, Wira Perkasa tak kompromi dalam memartabatkan agama, bangsa dan tanah air.

"Sebab itu lebih baik disediakan hub untuk operasi bagi memenuhi minta 'mereka' yang sebegitu di suatu tempat yang khusus," kata ketua Wiranya Arman Azha Abu Hanifah.



LAAA NI

PERKASA TUKAR HALA, ANJUR DEMO BANTAH HAB HIBURAN - mkini

Jika semalam PERKASA berpendapat cadangan kerajaan untuk menjadikan Malaysia sebagai hab hiburan malam bagi memacu industri pelancongan patut dilaksanakan di tempat yang khusus tetapi hari ini NGO itu mengubah pendirian mereka.

“PERKASA berdiri teguh dalam prinsip agenda memartabatkan perjuangan agama, bangsa, tanahair - secara tegas tidak akan kompromi dalam isu-isu yang menjejaskan martabat agama Islam. Saya berdiri teguh bersama-sama NGO lain yang membantah perlaksanaan hab hiburan malam ini,” kata ketua wiranya, Arman Azha Abu Hanifah dalam satu kenyataan.


MU INGAT INI GAPO?



nota:
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah
tergoleg dog kah kah kah
mu ikutlaaa dasar aku kah kah kah


18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

seksinye bini. Tingginya songkok. Takut aku tengok. Ape kerje sebenornyer simamat ni.

Tanpa Nama berkata...

Inilah kesannya bila kepala ditutup mengikut fesyen. Kalau songkok mesti tinggi, kalau berbogel rambut mesti kelihatan hitam. Pakai marker pen pun tak apa asalkan hitam. Tapi bab kulit ni tak boleh sembunyi-sembunyi. Kalau nak tahu, orang nyior melambai kalau hitam, manis hitamnya. Pandang tak jemu kata R Azmi.

Eloklah kamu simpan kopiah lipat dalam poket, tapi pilihlah yang putih warnanya. Kalau terserempak di Hab nanti boleh cepat-cepat tarik sarung di kepala, bangun dan jerit pura-pura buat dakwah.

Lebih kurang yang macam Zul tu lahhh ?.

Tanpa Nama berkata...

Cis...INGATKAN PEJUANG, RUPANYA 'PELINGKUP' JUGA...kah kah kah kah

ny berkata...

agak-agak yang wirawati tu pakai coli tak?

Tanpa Nama berkata...

muahahhaa.....tgk gambo dulu dan skrg ni mmg lawak bai.....

ia jegil/buka mata sama je....
cuma dulu tak pakai songkok....

muahhahaha.....

Tanpa Nama berkata...

Bro.tinggi nya songkok mamat ni dan mesti harga mencecah ribuan ringgit.
Almaklum orang banyak duit songkok rm20 tak main lah.
Kalau pakai kain sampin harga nya sudah tentu berbelas ribu.
Nak jadi pemimpin ketuanan melayu mesti kena banyak duit baru orang caya.

Tanpa Nama berkata...

wow...nampak pusat!

Tanpa Nama berkata...

bro..ada lagi bro..pergi facebook dia...

Hard Rock jakarta calling....

Pasembur Rojak berkata...

kah kah kah..mamat2 dalam Geng Sonkok Tinggi ni memang semuanya katak bangang...perangai cam setan nak belagak alim....pirah mabuk...jgn la risau..perjuangan yg penuh kepura2an tidak akan membawa kejayaan di zaman internet ini....semuanya akan mudah dibogelkan...ditelanjangkan...semua manusia yg bijak berfikir sedar akan penipuan dan kebangangan GST ini...kecuali melayu2 otak pekung di johor dan pahang yg tak serik2 kena tipu dgn gerombolan...kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Songkok?mata jegil?

Aku tak nampak pun.

Sori aku fokus kt tempat lain..haha!

Faizah Roslaini berkata...

Yesss. Itu baru MELAYU. Yummy yummy...

SL Chan berkata...

Bro...sebelah minah cun dan seksi..
yang sebelah kanan GST bolih pegi lancowlaaah...cakap lain bikin lain..main dilancowlaaahh..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

ITU MULUT UMNO NAMANYA...YA TAK YA..SONGKOK TINGGI TU..LAMBANG MELAYU UMNO...

Tanpa Nama berkata...

ooooooomaakkkkaaaaiiii!! lurah demdam..

rakyat pakatan berkata...

Woooo!!!! ini bukan nasi lemak 50 sen macam nora danish tu, ini nasi lemak 3 ringgit nasi kasi lebih, sambal sotong katak!!!

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah kah....
Lawak...lawak geng GST nih.
Lebih Islam dari orang PAS kalau bercakap.



~p.asan~

Tanpa Nama berkata...

Apa lagi... pa chu cheng le...

Tanpa Nama berkata...

perkasa sana sini...