Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 29 Oktober 2010

LAPORAN JUBUR SAIFOOL




BARU MASUK DARI FB ZUNAR


jam: 10.30 pagi

Agak-agak anda kenapa agaknya pihak pendakwa berkeras tak mahu tunjuk nota-nota ujian ke atas Saiful?


SUASANA LUBANG JUBUR SAIFOOL



jam 10.30

DARI FB ZUNAR:

Karpal berkata kepada hakim, budak tadika pun tahu pendakwa dan doktor menyembunyikan laporan sebenar ujian ke atas Saiful. "Kami mahu laporan penuh, bukan setakat dua para seperti ini," tambah Karpal

jam 10.00

Dpp Yusof tengah berbelit belit dan berputar putar putar
beri alasan kenapa tak diberi laporan asal jubur saifool.

Hakim pun berkata ' berberlit '

nota:
berbelit belit sampai terikat
leher sendiri kah kah kah

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lepas jubur sialful ni, ada dua lagi jubor menunggu

Matjoe berkata...

hahahaha 'berberlit'

Tanpa Nama berkata...

Hakim kata berbelit tapi dia nak buat keputusan adil, otaknya pun dah berbelit-belit. Budak tadika boleh lihat/nampak kerana otak mereka belum diperbelit-belitkan tak macam jubur saiful, otak pendakwa dan hakim

Tanpa Nama berkata...

Kalau sudah berbohong dari mula semua percakapan yang berikut adalah bohong kerana menutup pernyataan yang sudah bohong pada mulanya..Patutlah berbelit belit..leher pun terbelit belit..LOL.

Dubur kosong bagaimana?..Sinfool kata tak ada berak 2 hari kerana simpan air mani DSAI? Hairan Bin Pelik..berbohong lagi..LOL

Bigfish berkata...

Aduh!!! buang je kes nih abis cerita. campak dalam longkang. buang duit kerajaan (rakyat) je dengar kes kartun macam nih

Tanpa Nama berkata...

tiga jam dr tu pereksa jubor
kira bulu jubor ke apa?

ada berapa banyak bulu jubor shitfool?

Tanpa Nama berkata...

kes lawak ni laku giler bagi UMNO.. talian hayat yang amat memberangsangkan.. kalo boleh, dia nak cari kesalahan usus anwar mencerna makanan pulak lopeh ni..

opisboi berkata...

patutlah belit2 sampai sembelit siseyfool menahan berrakk 3 hari..

Tanpa Nama berkata...

ini sudah kira pelakuan yang melampu
sampai tiga jam main jubur.

Tanpa Nama berkata...

berbelit2 dan terus sembelit..ap daaaa..dr..dpp..shitfool nie x tau ke..kecik2 dl mak dorg xpnah bgtau ke..kalo kita ashik nk menipu jer suatu masa tuhan akn tunjuk jg..tuhan akan kantoikan penipuan kita jg..so x payah nk tipu2 lg..bertaubatlah..citakan cerita sebenar..xpayah nk berlakon kalo x pandai..x payah nk menipu kalo x pandai..bgtau cerita sebenar..pas 2 dok diam2..