Khamis, 26 Januari 2012

ROSMAH BUKTIKAN DIA BOLEH KENCING BERDIRI

>





ROSMAH MANSOR DICABAR UNTUK KENCING BERDIRI





DAKWAAN BELANJA BESAR, JINGGA 13 GESA SPRM SIASAT
- mkini

NGO yang ada kaitan dengan PKR - Jingga 13 - membuat laporan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) hari ini, menggesanya menyiasat dakwaan bahawa

Rosmah Mansor berbelanja besar semasa bercuti di Australia.

Kumpulan itu memetik satu laporan Malaysiakini yang merujuk kepada satu artikel dalam akhbar Australia - Sydney Morning Herald - tulis kolumnis Andrew Hornery yang menggelar Rosmah sebagai "First Lady of Shopping' kerana dikatakan telah membelanjakan RM300,000 membeli-belah di butik mewah pereka fesyen di Sydney, Carl Kapp.

Bercakap dalam sidang media sebelum membuat laporan tersebut, ketua penyelaras Jingga 13, Fariz Musa (kiri) mengulangi cabaran kepada Rosmah, menyaman penerbitan tersebut, Hornery dan Kapp sendiri yang mengesahkan perkara itu, jika ia benar-benar fitnah.

Dalam memfailkan laporan di pejabat SPRM Shah Alam, NGO itu mendesak suruhanjaya meneliti di mana Rosmah mendapat wang untuk tujuan tersebut.



INI BUKTINYA ROSMAH BOLEH






NOTA:
hebat
memang hebat
tak sangka sangka hebat
kah kah kah


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak payahlah kau orang susah2..suruh buat itu dan ini..tak ada faedahnya..setakat menyalak kehulu kehilir what is the because??...buang current je..
Yang korang dengki sangat kat Rosmah tu apa hal? Sebagai isteri kepada pembesar negara apa salahnya dia berbelanja..tak kan nak bagi pakai compang camping..malu lah Malaysia..cam takde duit.
Bukan dia ambik duit kau orang pun. Kau orang pun ada yang tak bayar cukai..terutama tukar tiub..ada bayar cukai?
HIDUP UMNOOOOOOO......
SEE U at PRU13.... Ada telor ka?

mampos umno berkata...

ha ah betul betul korang apa susah ini isteri firaun nak shopping? duit tu kan duit mak bapak dia punya diambil dari kraton jawa di indon.

Tanpa Nama berkata...

sebab fikiran mereka bodohlah golongan2 ini masih tetap menyokong UMNO/BN. selalunya dari golongan2 "veteran" dan orang2 kampung yang kurang ilmu dalam demokrasi negara yang sebenar. sebab tulah x heran bila ada rakyat malaysia beri ulasan seperti ulasan pertama tadi. rakyat malaysia masih x matang dalam berpolitik sistem demokrasi yang kita amalkan sekarang. inilah akibatnya bila rakyat diperbodohkan oleh media.

Hasrul Affandi a.k.a CarbonizerFreak berkata...

Rosmah boleh kencing berlari sambil shopping..kahkahkah