Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 26 Januari 2012

VIDEO MONTOYA BAHAGIAN KE DUA




TERUSKAN KEMPEN LAWAN AUKU






MB KEDAH PRO AUKU PATUT SERATI BN , KATA AZIZ BARI - mkini

Menteri Besar Kedah, Azizan Abdul Razak sepatutnya menyertai BN jika beliau terus menyokong Akta Universiti dan Kolej Universiti (AUKU), kata bekas pensyarah Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIA), Abdul Aziz Bari.

Katanya, jika Azizan terus menyokong AUKU, maka beliau sepatutnya menyertai BN, kerana BN pro-AUKU.

Pakar perlembagaan itu menegaskan demikian dalam satu akhbar di Shah Alam hari ini sebagai mengulas pendirian menteri besar Kedah itu yang menyokong tindakan Kolej Universiti Insaniah (Kuin) milik kerajaan negeri itu, menggantung pengajian lima pelajarnya mengikut AUKU kerana dituduh menyertai demonstrasi haram.

Abdul Aziz juga menggesa Pakatan untuk mengambil tindakan tegas terhadap Azizan kerana pendirian menteri besar Kedah yang jelas bertentang dengan pendirian parti.

"... mereka mesti mengambil tindakan tegas terhadapnya, kerana ia (memansuhkan AUKU) disebut dalam Buku Jingga mereka," kata bekas profesor undang-undang UIA itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...BUKAN SENANG NAK JUMPA MB KEDAH INI.... kah kah kah..

kah kah kah... CARI PUNYA CARI...JUMPA DI PADANG GOLF...kah kah kah..

kah kah kah..CARI PUNYA CARI JUMPA DEPAN PINTU ISTANA... kah kah kah...

kah kah kah.... NASIB BAIK BUKAN MONTOYA DEL MONTE... kah kah kah...

kah kah kah... SAMA ADA ORANG KEDAH PELIK... ATAU YANG BERNAMA AZIZAN PELIK.... kah kah kah...


NOTA:
ada yang tak caya
mb ini pemain golf yang cekap
kalau masih tak caya tanya orang istana
kah kah kah






23 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

DS Azizan tidak main golf

the ruq berkata...

tak paham

Tanpa Nama berkata...

Azizan razak nie bukan bebal dan sombong saja tapi babil. babil nie maksudnya adik beradik babi. sebab tu le pas asyik jadi parti pembangkang je seumur hidup kerana ada org mcm Azizan Razak nie le perangai babil

http://cgjjelearningcentre.my/ berkata...

Tukar Tiup ni kepakarannya ialah meniupkan semangat melawan ...Apa sahaja yang orang buat pasti akan dipertikai ... Orang macam ni memang dilahirkan sebagai pengkritik ... soal betul atau tak betul kira belakang ...

Tanpa Nama berkata...

bangang gaduh sama sendiri ..... bincang la baik baik apa salahnyer...bodo!

Tanpa Nama berkata...

Woi TT,
hang main petik je. Suka2x lu je. Lu pung dah kena sindrom utusang meloya ka?

Wakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakak

pukimaq berkata...

Aku suka kalau pakar perlembagaan ni masuk PKR dan gubal undang-undang perkahwinan sejenis.Dah lama mengidam nak kawin dengan sayangku tu.

Tanpa Nama berkata...

tt tolong selidik baik2 sebelum hentam mb kedah ni sebab byk blog lain cerita bertentangan dgn cerita tt.....suke dgr ceriter je

Tanpa Nama berkata...

kalau pas buat tahik jugak..

aku cadangkan

YB Datuk Saifudin Nasution bertanding di DUN Lunas semula,
dan dinobatkan sebagai Menteri Besar Kedah yang baru..

sheikhalfarisi berkata...

sebenagnya dia( tt ) ni sosialis ( fahaman komunis ) dia dah ada pengikutnya sendiri. dia akan jatuhkan kapitalis n islam kemudian dia akan naikkan fahaman dia ateis. kemudian dia kelentong pengikut dia sendiri mcam bn kelentong pengikutnya.

dia kata DS Azizan mcam2 tanpa ada bukti kukuh, mcam dia serang hasan ali supaya kekuatan pas goyah,tp x mungkin itu berlaku, tt salah predict.

org kedah tahu sapa DS Azizan ni dan sapa sebenagnya pelajar yg d hukum tu.

***ps fahaman kominis mengaku x ada tuhan. tp depa2 ni hirup oksigen yg tuhan ( ALLAH ) bg secara percuma x malu.

Tanpa Nama berkata...

salam pak tt...

kah kah kah...

dulu kata senang cari...

sekarang kata bukan senang cari...

eih pak tt...

mana satu yang betul da...

lu dah (bukan ludah ye) kah kah kah ka...

Tanpa Nama berkata...

aku pengundi kedah...aku sokong PAS singkirkan azizan....azizan tidok tak buat kerja..asyik asyik main golf..

Tanpa Nama berkata...

salam pak tt...

kah kah kah...

dah tentu pak tt yang pelik...

kata nak tumbang gerombolan...

tapi wat kerja naikkan gerombolan pulak...

ada masyuuk ka...

dulu kata senang cari...

sekarang kata bukan senang cari...

mula-mula pak tt malas nak study...

pastu pak tt malas nak wat research...

pasai pak tt dah tua ka...

apo la kono ekau ni jang...

lu dah (bukan ludah ye) kah kah kah ka...

ka lu dah kena...

ludah pang5 ludah...

kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

salam...

kah kah kah...

hangpa nampak dak...

orang-orang akademik yang hebat-hebat begini...

bila jadi orang politik...

barulah nampak kurang cerdiknya...

kesian...

lu dah (bukan ludah ye) kah kah kah ka...

ka lu dah kena ludah...

ludah pang5 ludah...

kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

salam pak tt...

kah kah kah...

nak tanya orang istana ka...

istana yang mana...

ha yang ini kita tak tahu...

lu dah kah kah kah ka...

ka lu dah kena ludah...

ludah pang5 ludah...

kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Tahniah kepada Aziz Bari yang memberi komen bernas dan berkualiti.
TETAPI aku tak nak Aziz Bari masuk dalam Parlimen sebagai MP>
Aku nak Aziz Bari dilantik sebagai Ketua Hakim Negara sahaja bersama Mohd Asri Zainal Abidin.
Kita perlu ada Supreme Court macam US yang akan bersidang dan membuat keputusan melalui pengundian.
Latikan Supreme Court Justice mestilah sepanjang hayat kecuali dipecat melalui pungutan suara rakyat BUKAN kuasa Agong atau Parlimen.

Ronasina berkata...

Tt, petang ni aku nak main golf dgn azizan, lu mau jadi caddy? Kah kah kah

Pro_Pembaharuan berkata...

hahahhahahhaha...

aku dah agak bahlul PAS akan melanton-lanton!

woi...

perjuangan bukan berasas individu!

kalo anwar selamba jer pakai AUKU, kita tibai Anwar...

kalo khalid ibrahim selamba jer pakai AUKU,
kita tibai khalid...


kalo guan eng selamba jer pakai AUKU,
kita tibai guan eng...


kalo najib selamba jer pakai AUKU,
kita tibai najib...


kalo rosmah selamba jer pakai tak nak pakai AUKU,
kita tetap tibai rosmah...

hahahhahahhahah...

orang PAS tak faham erti perjuangan...

sapa tah yang bagi cadangan aziz bari ngan asri jadi ketua hakim, hmmmm cadangan bernas tu... mereka tidak kepartian!!!

woi... orang PAS jilat ludah sendiri la... bukan kitorang... sebab kitorang konsisten tak mau AUKU... samada ke atas pelajar pro PR mahupun pro BN!!!

Tanpa Nama berkata...

salam pro_pembaharuan...

dulu kata sokong...

sekarang kata pakai...

kah kah kah...

lu ada akai ka...

kah kah kah...

ada pakai ka tada pakai ka...

kah kah kah...

"orang PAS tak faham erti perjuangan"...

kah kah kah...

aku gelakkan aje...

kah kah kah...

aku orang pas ke...

kah kah kah...

aku gelakkan lagi...

kah kah kah...

kalau aku kata aku tak berparti amacam...

buleh jadi ketua hakim tak...

kah kah kah...

lu dah kah kah kah ka...

ka lu dah kena ludah...

ludah pang5 ludah...

kah kah kah...

jangan sampai lu jadi typical penyokong pak tt...

"bunuh" dulu baru cari bukti...

kah kah kah...

tutoh saipol berkata...

apa punya bangang si azizan mb nih? dia pun nak jadi hasan ali ke?

Tanpa Nama berkata...

woi..apa la punya bangang sume kt sini ni..AUKU nyer pasal korang nk berperang...biar lantak la AUKU tu..err..AUKU tu aper ..???..yg rupa cam tapir tu ker..??..kahkahkah

Pro_Pembaharuan berkata...

eh eh eh... bila masa plak gua sokong AUKU???

lu mulut busuk... jangan nak main tuduh ah... gua jugak cakap, mari kat duit ngan puki, serban-serban ngan jubah-jubah tercabut...

dari dulu gua konsisten, sama ada sapa ja pakai AUKU, memang LANCAU!

lu tak boleh jadik hakim... sebab satu

lu tak bole nak bersikap adil... kalo UMNO pakai AUKU lu bodo, marah-marah sama UMNO... kalo PAS pakai AUKU lu, sokong2 kene cakap orang lain kena ludah...

sebab dua,

lu bodo... typical penyokong TT? lu sendiri tak ikut TT dari dulu, lu cakap gua typical? gua pun taruk TT gak la... sorry to say la bro... zaman sekarang, zaman revolusi, tak sekarang, 10 tahun akan datang... zaman bukan kepartian...

sebab apa gua cakap lu bodo, lu itu pun tak bole nak pikir...

satu lagi, lu tak bole jadik hakim sebab lu punya punai kecik sebab kat sini pun lu tak mau taruk lu punya nick atau nama...

gua bubuh supaya orang bodo macam lu senang kritik gua kalau gua silap...

gua memang taruk azizan, taruk hasan ali dan jugak taruk saifool...

mulut bau bangkai tangan pegang taik... kekekekkeke

Tanpa Nama berkata...

~pANCeT~
Aku penyokong Pas..aku takkan bagi undi kepada Pas,kalau pecat Azizan..Aku tidak akn masuk umno n apa2 parti..kalau pecat azizan sampai bila2 aku tak percaya orang politik..Aku anggap politik ni dah jijik dan kotor..politik ni orang jahat boleh jadi baik,baik boleh digambarkan jahat..politik adalah kuasa dan pengaruh..aku tidak akan jenguk portal,blog2 politik..sekian..