Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 26 Januari 2012

LAWAK HARI KHAMIS



KAH KAH KAH


ini mesyuarat mic ke?
ini mesyuarat pundek pundek pundek ke?

apa?
ini mesyuarat pemuda gerombolan?
biar betul?
kah kah kah


PELIK LAGI MENGHAIRANKAN


NOTA:
kepada pembaca yang mendapatkan
gambar ini kita salut
ini gambar klasik sepanjang zaman
kah kah kah


YANG INI CLOSE UP



20 ulasan:

komunis berkata...

bibir merah tu - tak tahan i - tergoda - kiah kiah kiah

Tanpa Nama berkata...

waduh..waduh...

Umno Penang ni adalah gerombolan mamak!

Mamak yg keliru indentiti genetiknya...maaf bicara bukan perkauman-genetik keling cukup pekat likat terpancar di wajahnya...mana wajah melayunya???

tang hidungnya?
tang pipinya?
tang kotenya?
tang lidahnya?

jawapan: ilek pucci...kote pun hitam oooiiii....komfem keluar anak jd anak keling jgk...bukan mim lam alif ya wau...tp KAF LAM YA NGA.....

Perkasa Penang sape pulak yg join???

C++ berkata...

Bhai TT...

err... diorang bermeeting dalam bahasa Tamil ker... hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Teringat iklan ubat Gigi cap close up Cuma gambar model ni x ikut arahan, senyum baru nmpk subjek utama bukannya iklan ray-ban. Kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

apa?
ini mesyuarat pemuda gerombolan?
biar betul?

kah kah kah kah

kah kah kah kah

Kuning Langsat berkata...

mak datuk hitam nya macam kuali hangus. patut la pak lah zzz tergolek rupanya dia harapkan kuali hangus yg sokong dia. lain kali cari lah yg betul betul melayu baru ada kekuatan. kalau kuali hangus tu buat mendulang bijih ok la.

Tanpa Nama berkata...

KAH!KAH!KAH!KAH!KAH!

PEMIMPIN PALING BIJAK BN-Samy Vellu (gambar) akhirnya dan rasmi...nya meletakkan jawatan presiden MIC yang paling lama dipegang sepanjang hayatnya, iaitu hampir 31 tahun.Malaysian Insider ada ceritanya, di sini.Berterus terang, saya akan merinduinya terutamanya kenyataan- kenyataan lawaknya yang dibuat sepanjang tahun. Seperti Perdana Menteri kita sebut dalam persidangan BN 2010, “Kita akan rindu pada Samy Vellu kerana beliau menambah banyak warna,kadang- kadang terlalu banyak warna”. Oleh itu, sebagai penghargaan, saya hanya ingin berkongsi kenyataan kenyataan terkenal yang hanya dibuat oleh hanya seorang, Samy Vellu.

1. Samy Velu menyebut berkenaan Pos Laju:
"Besoh kirim, hari ini juga sampai"

2. Dalam berita TV apabila beliau cuba untuk memberitahu dia berasa amat malu:
"Ini prekara sangat memalukan saya dan kemaluan saya sangat-sangat la besar"

3. Samy berkata dalam salah satu ceramah:
"Kita akan bina satu jambatan wuntuk worang2 kampong di sini." Kemudian seorang pakcik bertanya, "Datuk, sini takde sungai, buat apa bina jambatan?" Dan kemudian Samy dengan megahnya menjawab, "Kalao takde sungai, kita bina sungai”

4. Kenyataan paling digemari oleh Samy dalam berita abad ini:
"Toll naik sikit, banyak marah saya. You worang ingat semua ini toll saya punyer bapah punya kah!”

5. Ketika krisis air:
"Semua worang diminta jangan membuang aiyerr!"

6. Berkenaan masalah sosial:
"Worang2 muda sekarang banyak suka hisap dade"

7. Ketika program derma darah di Sungai Siput:
"Marilah kita semua menderma dare"

8. Ucapan selamat datang dalam kebanyakan majlis beliau:
"Selamat datang saudara-mara semua" (Ia sepatutnya “saudara-saudari”)

9. Ketika isu Al Arqam hangat diperkatakan, beliau berkata dalam satu sidang akhbar:
"Saya gumbira bahawa didapati tiada pemuda MIC terlibat dalam kes Arqam"

10. Di satu majlis pembukaan sebuah bangunan baru:
"Mempersilakan Datin Paduka Rafidah Aziz naik dari pentas wuntuk membuka kain"

Dan tentunya yang paling kelakar di dunia sepanjang zaman ialah:

"Kita akan bina roket pigi matahari." Salah seorang wartawan berkata, "Tapi Datuk, matahari terlalu panas untuk didekati." Samy menjawab, "Itu tade masalah. Kita hantar waktu malam"

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 26 Januari 2012 1:37 PTG;

KAH..KAH..KAH..KAH..KAH..KAH..

aduhhh senak perot aku sbb xleh nk gelak kuat2 kt opis niii..
samy vellu mmg dirindui oleh suma worang..

KAH..KAH..KAH..KAH..KAH..KAH..

kusut berkata...

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH..DASAR PUNDEK KAH KAH KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

wakakakakakakakakakakakakakakakakakaktakbaik siut..
kecik hati kawan2x aku yg ada DKK (DARAH KETURUNAN KELING)

Tanpa Nama berkata...

Timbalan ketua pemuda tu kawan aku (yg sebelah kanan / botak)...barua ni songlap duit Public Bank Tmn Inderwasih, Perai... lebih RM10,000dah kena terajang dek Bank...
banyak tu..
penyamun elok join umno...
yg gelap lagila lanunu...
kah...kah....kah...

Mat Lendir berkata...

Tanpa nama 1:37...

mangkok hayun ko...
mana ko dapat cerita paqsal samy velu nih???

habis satu opis aku gelak besar
termasuklah bos pompuan aku

Tanpa Nama berkata...

ini angry bird versi afrika la TT.. tengah top kat penang..

Tanpa Nama berkata...

ini angry bird versi afrika la TT.. tengah top kat penang..

Tanpa Nama berkata...

samy olu juga saya sokong
dia bagus apa
hari hari keluar tv
jadi muntri kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 1.37 ptg izinkan nk kongsi ngan kwn2

Tanpa Nama berkata...

Tanpa nama 1.37
Hahaha...aq tersengih cam kerang busuk dpn komputer..inilah lawak terbaik pd abad ini...hahaha

Telur Sekunder berkata...

Aku pernah kenal dua orang eeee UMNO yang sangat marah bila dipanggil mamak. Marah betul-betul ni. Depa ni lupa asal usul. Malu nak mengaku berketurunan India. Kalau bukan agama Islam, for sure memang dipanggil India. Pas tu dengan rasa tak malunya kata kat Melayu Pakatan pengkhianat.

Sheild berkata...

Dari airmuka seseorang, kita boleh tahu sifatnya. Dari mamak (india) mulut merah ni, lagi bagus gue geng dengan jin pakai toncet.

Hasrul Affandi a.k.a CarbonizerFreak berkata...

Merecik peloh mamak pandi kutty....kahkahkah