Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 26 Januari 2012

AIR LINGUS BUKAN METOD SEX





BATU TEGANG - TARIKAN PELANCUNG





MASHITAH MAHU KEMPEN SEKS CARA RASULLULLAH DIHENTIKAN SEGERA – mStar

Timbalan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Mashitah Ibrahim berharap kempen "Rasulullah Tokoh Seks Suci Islam" anjuran Kelab Taat Suami dihentikan segera kerana ia jelas menghina Nabi Muhammad SAW.

Mashitah berkata, terdapat banyak aspek ketokohan lain yang terdapat dalam diri Rasulullah yang boleh diketengahkan berbanding melihat baginda sebagai seorang 'tokoh seks'.

"Kita melihat Nabi Muhammad SAW sebagai contoh dan ikutan yang baik. Banyak lagi aspek yang boleh diketengahkan tentang baginda iaitu sebagai tokoh keluarga, tokoh kepimpinan, panglima perang dan banyak lagi yang hebat-hebat.

"Tiba-tiba kenapa sudut ini (seks) yang menjadi fokus mereka?. Ini satu penghinaan dan kempen ini perlu dihentikan segera," katanya ketika dihubungi mStar Online di sini, Rabu.

Mashitah berkata kempen selama 12 hari yang bermula pada Rabu itu juga dilihat sebagai menghina sambutan Maulidur Rasul yang bakal disambut pada 5 Februari depan.

Tambahnya, istilah 'Tokoh Seks Suci Islam' adalah tidak wajar, malah tidak sesuai digunakan kerana ianya hanya mengundang reaksi negatif di kalangan masyarakat.

Menurut Mashitah, hubungan seksual suami isteri merupakan satu naluri yang diberikan secara semula jadi. Justeru ia tidak patut mempunyai ikon atau dipelajari secara khusus melalui tokoh tertentu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI PEKARA YANG MENARIK.... kah kah kah..

kah kah kah...TERBAIK KALAU KITA DAPAT MENGETAHUI.... kah kah kah..

woit... KITA DIBERITAHU .... KALAU ADA JANGGUT INI IKUT CARA NABI....kah kah kah

kah kah kah... MAKAN DALAM DULANG... KITA DI BERITAHU INI CARA NABI.... kah kah kah..

kah kah kah...LEPAS MAKAN JILAT JARI KITA DIBERI TAHU INI CARA NABI.... kah kah kah..

woit... BIGGUS DIKKUS KANILINGUS TAK KAN TAK BOLEH TAHU.... kah kah kah..

kah kah kah... APA PUNYA TUUUUUUR..... kah kah kah



SYARIKAT IRELAND



NOTA:
jangan silap faham
air lingus ialah syarikat
penerbangan negara ireland
dan bukan kunnilingus
kah kah kah


14 ulasan:

pakwe berkata...

yo tukar tiub..

masitah bukan ape..

dlm Islam mana ada seks2 oral2..

mane ada kaning2 linges2..

ngongkek pun mane boleh bogel2..

kena tutup2...

nk tengok kemalu2an pun..mane boleh..

makruh..

tk caya?? tanya ustaz azhar idrus.. fathul bari.. harussani... dr maza.. nik aziz.. hadi awang.. hasan ali.. zul nordin.. norhisyam tuan padang... imam muda astro.. ustaz zamri mari mengaji.... harrrr

masitah nk kulum btg sape?? nk tengok btg sape???

btg lu???

btg lu kan stock umi hafildara..

sape nk menyedap bijik nakek dia??

tkkan gentel2 je??

msti nk air liur jugak..

baru berangin..

harharhar...

diminta jakim jais dan jabar...

rampas buku BERJIMAK MENGIKUT SYARAK..

banyak dijual di kedai buku..milik cina.. mamak..keling dan melayu..

tak ade kat MPH dan POPULAR serta kino kena lanyak..

(bukan nk sokong.. tp heran.. camne kelab taat suami ni leh lepas mcm SIS??)

ajibangsat berkata...

kepala otak kau

Tanpa Nama berkata...

Apa hel ni? Lain tak ado cerito asyik seks, liwat,gay: kepala orang muslim bagaikan tepu dengan dua tiga gejala ini, tak boleh mesti dibicarakan dan dikaitkan dengan agama dan Nabi Muhammad. Zaman Nabi Noh dulu dikisahkan era/zaman gay yang mendominasi komuniti ketika itu sehingga bala bah menghancurkannya.Orang Muslim tidak boleh terima ke gejala gay, seks(sama ada lurus atau songsang )dah lama ujud sebelum adanya agama, maka tak perlu kalut berlebih-lebihan dengan projek-projek yang berkaitan dengan itu.

Tanpa Nama berkata...

Islam ni lengkap ada sunnah semua.. bukak la kitab ada dah semua ajar camna nak bejima etc..

Buat sesiapa yang kata seks takda dalam Islam.. Sila bukak buku MUNAKAHAT ada semua lengkap.. tanya tok-tok guru.. ulama.. mana haram sunat makruh etc..

Isk tu la kongkong dan sisihkan Islam dari cara hidup.. sampai orang pun tungang langang tak belajar ilmu islam.. belajar seks dari video porno huhu..

Tanpa Nama berkata...

Apakah mereka dapat bukti Nabi melakukan seks suci. Kita pun tak tahu bagaimana nenek moyang kita buat seks inikan pula Nabi Muhammad yang dah 1400 tahun yang lalu? Nabi Adam dan beribu nabi lagi bagaimana tatacara seks mereka, suci, songsang, lurus ? Kalu tahu pun apa buktinya?
Hai ponen den dengan cerita bahalul, wailul ni. Nanti Nabi berak, kentut, makan, doa, makan, minum, belajar ICT secara suci! Akal sihat tak boleh terimo langsung!

Tanpa Nama berkata...

dalam SEMUA kitab Fiqah Islam menceritakan SEKS secara terperinci.
Jadi Apa isu tentang penerangan seks ikut Nabi????
Yang Mashitah nak marah kenapa? Biarlah ada orang yang ikut sunnah Nabi dalam hal seks dengan isteri. Ini bukan isu seks bebas. Ini Seks halal yang digalakkan dan mendapt pahala besar.
Yang patut Mashitah bising dan buat kecoh ialah tentang anak Syarizat pergi mabuk di disko dan hal wanita jadi pelacur sebab tak dapat bantuan zakat.
Adakah kerana Mashitah takut suami Mashitah sendiri berminat dengan forum ini dan sukar merelakan suami berkahwin lagi?
Come on Ustazah. Janagn ikut Islam separuh separuh macam semi pro saja....

ABU berkata...

Kah kah kah kah kah...
Tetiba plak makcik ni nak melenting..
Memang la naluri manusia...
Tapi adab adab nye kene la tau jugak makcik oi...

Tanpa Nama berkata...

Betul.. untuk menghasilkan Anak yang Soleh dan solehah kena dari asas pembentukan.. masa dalam acuan lagi kena bentuk..

Nak berjima kena ikut sunah.. solat sunat.. doa semua.. masa dalam kandungan.. then membesarkan anak sebagaimana RasullAllah buat..

Jadi rasanya tak salah kalau nak dibincangkan sebagaimana sunnah..

Dan asas seks dalam Islam tu kena nikah dulu.. tu wajib.. Nape nak marah2 pulak.. Aisyeh ustazah ni..

underBear berkata...

Melayu islam...orang islam melayu bru btoi.

Tanpa Nama berkata...

Mengarut betol laa kau TT...
Tentang yg nie x payah nak ajar pun x pew laa...
Korang leh men2 lg lak tu...
Ceh...bab yg nie mmg korang suke sgt kan...?? x(

Tanpa Nama berkata...

Tuan tt

kelab OWC tu kelab pompuan gila seks berlindung di balik purdah dan tudung labuh. Tak payah belajar seks dan tak perlu ada tokoh. Semua hal dalam kelambu tu belajar sendiri. Jijik telinga dengar.

Buat malu dekat orang bukan Islam. orang bincang camana nak banteras, rasuah, pecah amanah, macamana nak baiki ekonomi negara, intellectual discourse. Depa bincang hal dalam kelambu. Pemikiran sempit, kolot, bangang dan bengap. Pompuan kat situ. fauziah Ariffin, dan geng bekas arqam ni semua gila meroyan. Beyond repair....

meh duduk semeja bincang camana nak baiki pendidikan untuk anak zaman akan datang, nak compete dengan 7 bilion penduduk atas muka bumi, nak jadi the best muslim, yang mendapat hadiah novel dalam sains dan teknologi. Dasar pemikiran hampas. Garbage in garbage out.

Tanpa Nama berkata...

salam 26 Januari 2012 10:47 PTG...

kah kah kah... tapayala kau kata "kelab OWC tu kelab pompuan gila seks berlindung di balik purdah dan tudung labuh"...

mereka tak sebodoh dan sehodoh yang kau sangka...

mereka sedang buat promosi buku daa...

kah kah kah...

SHAH RIZAL LEMBU berkata...

Anjing ialah binatang yang haram. Jadi saya nak tahu samada seks style DOGGY dibenarkan didalam Islam.

Siapa dari kumpulan seks ini, tolong jawab kerana saya malu nak tanya ustaz.

Bagaimana pula dengan seks style 69?

Terima kasih.

Abu Mus'ab berkata...

TT,

Saya suka dengan pendedahan anda yang berani dlm blog ini.
Tapi sebagai seorang muslim saya wajib menasihati saudara...apa2 yang berkaitan Nabi, jangan dipermainkan kerana ia menyangkut dengan masalah aqidah.

Ini saya quote dari artikel saudara:
---------
woit... KITA DIBERITAHU .... KALAU ADA JANGGUT INI IKUT CARA NABI....kah kah kah

kah kah kah... MAKAN DALAM DULANG... KITA DI BERITAHU INI CARA NABI.... kah kah kah..

kah kah kah...LEPAS MAKAN JILAT JARI KITA DIBERI TAHU INI CARA NABI.... kah kah kah..
-------
Apalah guna hidup bahagia di dunia jika di akhirat menanggung azab sengsara selamanya.