Isnin, 25 Julai 2016

SATU PECAPAIAN








SETUJU

SOKONG

TOK HENG

DAH FAHAM 

B.INGGRIS

PENCAPAIAN

AMAT HEBAT



'Malaysian Official 1' tak semestinya Najib, kata PERKASA



PERKASA hari ini mahu kerajaan yang dipimpin Najib menjelaskan mengenai individu yang dinamakan sebagai 'Malaysian Official 1' dalam sidang akhbar oleh Jabatan Kehakiman, Amerika Syarikat baru-baru ini.
Ketika ditanya sama ada beliau menganggap 'Malaysian Official 1' itu merupakan Najib, Presiden PERKASA,  Ibrahim Ali enggan mengulas lanjut.
"Malaysian Official 1 boleh jadi sesiapa sahaja. Dalam 1MDB ada ramai orang," katanya.
SIAPA PUN

BOLEH JADI

PEGAWAI NO1

ANTARANYA:

LOKMAN ADAM
RAHMAN DAHLAN
LIM CHA TING
DAVID GOH
SAHARIZAT JALIL
SHAHRIL SAMAD
MUTU A/L KUPUSAMY
HAJI DAUD TOK RAJA
HARUN JIN
MAT SITI AZLINA OSMAN
KHAIRY JAMALUDDIN
SAMY VELU
TENGKU AZIZ
ZAHARUDDIN MOHAMAD
hanya 
JAI DAN EZI TELAH MENAFIKAN
YANG LAIN MUNGKIN MEREKA
opps.. terlupa
TAJUDDIN RAHAM
AZEEZ RAHIM

------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KATAK sekagi tak di gelek LORRY PASIR semua boleh jadi NO.1 lah

MUNIANDY AL PUTU MAYAM pun boleh jadi NO.1 kan

Bahalol

Tanpa Nama berkata...

Tp org America tu kata yg ada masuk rm 2.6bilion kt dlm acc dia di ambank...sape erkkkk.dpt. Ibrahim Ali tk ada duit sebyk tuu.

panglimo potaseh berkata...

Tok Heng@katak, sejak dah pandai omputeh buku biograpi dia pon guna bahasa penjajah. Bukunya setengah jengkal tebal hanya untuk cerita dia lompat sana sini, menibai musuhnya dengan lidah mulut berlendir sebijik macam katak. TT bila plak nak keluar buku biograpi .. lagi pon dah hujung asar nak masuk ngorit lak ni.

Nazrio berkata...

Pengerang dah beLi tiket seLena gomez beLum...
ToLong jaga seLena gomez jadi apa2 maLu Lagi msia

Tanpa Nama berkata...

gua rasa tuan ismee ulam raja..bukan najib..gua rasa ini rancangan zahidi hamidi. kenapa rancangan si zahid? ketika us serang najib, zahid berada di luar negara - sri lanka.biasanya, keje2 jahat tak dibuat dgn tangan sendiri tetapi suisnya dari luar. lihat kes bill kayong. yg ditahan adalah pembunuh, executer..tp yg mengarahkan pembunuhan berada di luar negara australia.ini taktik mahatir semasa memali. mengikut surah2 labon dari juru2 pandang tembus di seberang perak, zahid adalah org yg telah mengONkan suis serangan itu. sebab tu najib rosmah datang menyembah diopen house zahid hamidi. zahid bukan je talam dua muka, malah zahid juga bole bertukar rupa dari melayu ke bangla ke colombo sri lanka ke jawa ke aceh diponogoro..senyap2 zahid sedang ukur baju baru.sb tu dato jamal beriya2 nak demo lawan bersih..itu tanda setia..setia lebih penting dari pandai..dan zahid hamid bukan pandai pun hanya komidi lucu maharaja lawak..obviously wajib undang zahid ni, mesti naik ranking..sekiranya zahid hamidi menjadi perdana menteri maka sejarah akan berulang kembali seperti zaman dulu2. sistem residen bermula diperak. jww birch dibunuh di pasir salak iaitu hampir dgn bagan datok dlm negeri perak.ketika ini british sudah keluar dari eu, keadaan yg sama juga sewaktu british menyediakan surat perjanjian kpd sultan2 melayu.baju merah , selempang merah..anak menantu ngah org perak juga dibuang di pulau seyceles..namun ketika itu, sultan masih darah sultan, dan bukan anak angkat..jambatan manong akan dibina dgn emas, perak, suasa dan tembaga sambil dimanterakan si bujang senang putih kaki tiga agar tenang diamnya..