.

Isnin, 25 Julai 2016

BILA NAK HANTAR JIN KE AMERIKA?








TAK KENAL
Hoi Hisham, kalau xkenal Harun Din xyah perli2. Aku rasa dlm badan ko tu bnyk jin, bwk2la bertaubat dan berubat. Rakyah menyampah BN, menyampah jugak dgn PH. Pikir2la... on HANTAR JIN KE AMERIKA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/24/16

BAWA DEDAK
Suruh jin bawa dedak bagi kat Loretta..kih3 Sebelum ini aku fikir kemasukan 'ulamak' dalam parti PAS akan meningkatkan imej Melayu dan Islam. Rupa2nya bila puak-puak 'Ualamak Kinon..' 

masuk PAS..terus menjatuhkan dan memalukan imej Islam dan Melayu. Pergi mampos la 'Ulamak-Ulamak Dedak'. Hati dan perangai kau orang semua lebih teruk dari Yahudi. on HANTAR JIN KE AMERIKA
Anonymous
on 7/24/16

LESEN BAWAK BAS
Bole .. Arun Jin bole hayak jin ke amarika, tapi tunggu dio dapek lesen bawak kapatorobang dulu. Lesen bawak bas dio ado .. ingat dio ponah hayak jin satu bas dulu. on HANTAR JIN KE AMERIKA
panglimo potaseh
on 7/24/16

JIN-MAN
Jangan tanya tanya lah JIN-MAN mesti dah buat kerja nya kan JIN yang pergi Amerika Spesial punya , KONTOL macam NIGERIA lah baru boleh lembik kan hati pompuan tuh Bukan main main wokay JIN terbang pakai JUBAH lah SERBAN KILO TUTUP KONTOL tak bagi jatuh ke laut Cuba tanya SI SOTONG , SERBAN KILO ada mana pergi ???? Mereka kan GENG !!!!! on HANTAR JIN KE AMERIKA
Anonymous
on 7/24/16

LANGKAH SEBERANG LAUT
Jin ternakan harong deng tak boleh langkah seberang laut, kalau pegi sana ilmu diorang tawar. Lagipun itu semua jin melayu, dey spik no inglishh so guane nak lobi loretta? Nak guna khidmat jin utk lembutkan hati loretta, harong deng yg kena terbang ke US, tangkap jin omputih, 

sumbat kat institut penjinakan jin, ajar diorang baca injil lepas tu baru boleh guna khidmat jin. Proses tu lama, sama mcm proses pendidikan di malaya. Sijil 1 tahun, diploma 3 thn dan seterusnya. Nak hantar lembutkan hati loretta sekurang2nya jin tu kena ada PhD in Catholic study. Sempat ke??? on HANTAR JIN KE AMERIKA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/24/1




------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Misteri 4 saksi 1MDB sudah terjawab untuk tuang amanat 1981

1. Ag Amerika
2. Ag Singapura
3. Ag Switzerland
4. Ag Hong Kong

Tanpa Nama berkata...

bila harun jin nak keluar..kata lepas raya.takkan takut miss soru kot..takkan kota bharu belum bersidang kot..bila harun jin nak umum keluar dari selangor?takyah nak kecoh2 dgn 1mdb..bukan dia tau pun..