.

Isnin, 25 Julai 2016

INI KES GLOBAL






1M.D.B



KES GLOBAL


July 25, 2016
KOMEN
Department-of-justice-1mdb
Individu yang dinamakan dalam saman sivil itu belum dibuktikan salah dan DOJ perlu ikut prosedur bagi mengesahkan wang digunakan... More ››



SAHEH BENAR

TEPAT BETUL

JIKA JO LOW

JIKA RIZA

BIARKAN SEMUA

DUIT DIRAMPAS

SEMUA RUMAH

DIRAMPAS

SEMUA HARTA

DIRAMPAS

TAK KATA APA2

KES TUTUTP

BILA HARTA

KENA RAMPAS

RIZA LAWAN

JO LOW LAWAN

MAKA SAMAN 

SIVIL JADI

KES JENAYAH

KAH KAH KAH

HANG INGAT

MACAM MANA

KAH KAH KAH




-----------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Rakyat makin papa kedana miskin lah

Tetap tanggung GST bayar gaji pencen bebudak GOMEN

Habis mana nak dapat duit

Yang MAGIK bukan sikit kan

Bahalol orang orang Melayu bela BEWAK apa ke hal

DIDI KOTA BELUD berkata...

TPPA PUNYA PENANGAN... SEMUA TAHU CARA TU... CUMA. NAK malukan najib kaw kaw je... Najib kata dalam hati... Biar hidup melutut daripada mati berdiri..... Lim pulak... Biar mati berdiri daripada hidup melutut..aku ikut cara lim lah... Cara najib.... Tak kren coiii... Lim punya ayat... Powerrr.... Jib jib Terlepas juga kau ya... Kakaakakak.....

Tanpa Nama berkata...

Kes ni akan jadi mcm kes Altantuya ja. Semua akan selamat. Yg kene tangkap nanti mcm Sirul dan Azilah.

Suka ke tak suka ka.. inilah reality politik dan sistem undang2 yg kita ada. Saya langsung x yakin walaupun nama terpampang lakukan kesalahan.

Alih2 mereka2 ini dikatakan kurang siuman segala bagai dan terselamat la kot mana pun.

Tak payah berdoa la. Buang masa ja. Allah Taala mcm kita xtau.. mcm biasa la. Sumer doa2 akan dihimpunkan dan dikabulkan di akhirat kelak. Kahkahkah.

Tanpa Nama berkata...

Bukti dah ada, polis Malaysia macam tunggul tak boleh harap.Tiada gerakkan disusun utk turun jalanraya ke? Sajalah tanya sebb nak turun.

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Apa fatwa nya fbi usa buat kerja khianat meLayu, khianat umnQ..
Dosa, pahaLa, syurga, neraka
Ummat isLam, kristian, hindu budha keLiru, cuntfuse, semua yg beriman syurga neraka cuntfuse