Selasa, 27 Januari 2009

SEMUA WAKIL RAKYAT BN IKRAR TAAT SETIA – ISTERI ROSMAH - melayau

KUALA LUMPUR 26 Jan. - Semua wakil rakyat UMNO dan Barisan Nasional (BN) Perak menyatakan kesetiaan mereka untuk terus bersama parti walau dalam apa jua keadaan sekali pun.

Kesetiaan itu diikrarkan oleh wakil rakyat berkenaan pada perjumpaan khas dengan Datuk Seri Najib Tun Razak di kediaman Timbalan Perdana Menteri di Jalan Langgak Duta di sini malam ini.

Menurut Najib, semua mereka menyatakan komitmen masing-masing untuk terus bersama parti termasuk beberapa wakil rakyat yang tidak dapat hadir kerana berada di luar negara.



kah kah kah….KENA ANGAKAT SUMPAH…. kah kah kah… kesian…. kah kah kah…

woit…. nak tanya yang 7 orang yb tak datang tu… depa pegi mana?.... kah kah kah…

kah kah kah…. tak kan semua pergi indon… kah kah kah….

woit… INI ANGKAT SUMPAH MACAM SAIFUL BOOK CURRY KE ?.... kah kah kah….

kah kah kah…. lebih selamat kalau semua yb gerombolan ini diikat sama sendiri…. kah kah kah…. macam ikat lembu…. kah kah kah…. jamin tak lari…. kah kah kah



WAKIL RAKYAT BN SABAH TIDAK IKUT LOMPAT - melayau

SANDAKAN 26 Jan. - Barisan Nasional (BN) Sabah memberi jaminan tiada wakil rakyatnya yang akan melompat parti seperti dilakukan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bota, Datuk Nasaruddin Hashim yang keluar parti dan menyertai pakatan pembangkang di Perak.

Pengerusi BN Sabah, Datuk Seri Musa Aman berkata, tiada sebab wakil-wakil rakyat BN Sabah berbuat demikian kerana gabungan itu merupakan kerajaan yang terbaik di Malaysia.


kah kah kah…. APA HAL MUNKEE NI?..... ORANG TAK TANYA PUN DIA… kah kah kah…. KENAPA JADI PAK SIBUK…. kah kah kah… NAK BODEK KE ?... kah kah kah…

woit… JANGAN CAKAP AWAL SANGAT…. kah kah kah…



3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah
xabis2 sumpah..

selamat tahun baru cina,bro isham..lame xsinggah blog ni

Tanpa Nama berkata...

Sebenar nya Mat Monggol ni memang biul dan baghal keldai. Dalam kepala Mat Monggol ni ada bayang bayang puteri Monggolia. Masa yang sama brader, tergiang giang ditelinga Mat Monggol suara ugutan Bik Mama, itu sebab bila orang berbincang dia tak faham dan tak dengar langsung tak bolih berfikir jadi itu lah teruuussss dengan "denial syndrome" maka kita biarkan supaya Mat Monggol terus lingkup!!!!
Mat MOnggol lingkup gerombolan pun lingkup, mari kita buat persiapan menang perang brader!!! hahahahaha bila nak buat drama bersiri " Bik Mama..... alahai isteri ku!!!"

Tanpa Nama berkata...

Haha! Klakar btol! hehuheihuahahawakakaw!