Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 27 Januari 2009

HARGA GULA NAIK SELEPAS TAHUN BARU CINA ? - melayau

JOHOR BAHRU 26 Jan. - Kerajaan masih belum memutuskan kadar harga baru gula yang mungkin dinaikkan selepas sambutan Tahun Baru Cina.

Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Shahrir Abdul Samad berkata, proses mengumpul dan menganalisis maklumat mengenai harga gula sedang berjalan sebelum keputusan dibuat.

"Semuanya dalam pertimbangan, masih lagi dalam proses ambil dan kumpul maklumat. Belum buat keputusan lagi," katanya.



kah kah kah…. berita berita macam ni… nak test market…. kah kah kah…

kah kah kah…. minggu depan munkee ni akan kata harga tak naik…. kah kah kah..

kah kah kah… kemudian munkee ni kata…. ini pengorbanan gerombolan untuk rakyat…. kah kah kah…

woit…. tak paylah laaa buat tipu helah ini… kami dah ada internet…. kah kah kah… jangan nak cuba bodohkan rakyat…. kah kah kah…




4 ulasan:

Najib Razak Pembunoh Hebat berkata...

Hahahaha.... UMNO dah lama sangat guna 'trick' ni....

Cakap harga mungkin naik, pas tu kemudian macam hero nak cakap harga tak dinaikkan, sebab UMNO baik kepada rakyat.... ni nak dapat doa syukur dan sokongan undi dari orang kampung orang desa..... makcik pakcik yg naik vespa... kesian mereka, dihelah dan dipermain-mainkan oleh UMNO..

ehem-ehem berkata...

Dia tak tahu ke sekarang ni dah ada internet? ish pening kepala aku la.... aku kalau pening aku suka buat macam isham ketawa kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

setuju! setuju! ni semua taktik nk tarik perhatian rakyat...

Taktik menteri2 ni dah basi, tk yah la nk kelentong rakyat... udah-udah la tu....

HAR HAR HAR!!!!

Tok batin berkata...

Gula kat kedai runcit & pasar malam dah mula dinaikkan ke RM1.70 sekg. Wahai BN, korang tak habis2 nak menyiksakan Rakyat. Macam2 kempen turunkan harga tiba korang nak naikkan harga keperluan harian ni, lepas tu banyak lagi la barang2 lain yang akan naik lepas ni.
Harap2 ini cuma gimik politik UMNO sahaja! Hero konon.. Puihhhh!!