Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 27 Januari 2009

PECAH!!! TERKINI – PECAH BERITA !!!!


Tajul Rosli akan letak jawatan.

Berita terus tersebar - akan ada lagi Adun dan Ahli Parlimen yang akan meninggalkan gerombolan.

Isteri Rosmah Mansor sedang menerima tekanan hebat. Telah mula kedengaran desas-desus di kalangan gerombolan sendiri yang mahu Abdullah Badawi meneruskan pimpinan.

Parti Pas secara resmi telah meminta Abdullah Badawi terus menjadi PM walau pun bukan ketua gerombolan.

Ku Li, pemimpin Orang Asli dari Gua Musang dan bercita-cita besar untuk menjadi ghurkha gerombolan telah juga meminta Abdullah Badawi terus menjdi PM.

Jong pecah you kenyang. Kapal pecah di Selat Melaka rokok keretek tak sampai di Chow Kit.

Tunggu dan lihat.




11 ulasan:

maun berkata...

Terjun Yop!!! Jangan tak terjun. Biarkan si Monggol tinggal dengan labunya

ehem-ehem berkata...

kah kah kah letak jawatan? tak letak pun tak pe letak pun tak pe jugak buat la apa-apa kau nak buat ajol oii... kah kah kah

kulupSakah berkata...

wak jono dah bagitahu dalam blog aku ...pak lah strikes back....najib mampuihhh..tidur bawah ketiak 'suami' dia lah lepas ni..

tajudin berkata...

peh real punya pecah berita ni...

Dato' Macamana berkata...

Salam Ki Anon Surato,
Cerita TT bah macam cerita Pnunakwan, dimana machai machai Bik Mama sering membuat lawak bodoh dan mengeluarkan falsampah gila gila. Macma tu Pak Lah jadi Semar, Najib jadi Gareng, KJ jadi Petruk, Anwar jadi Bagong.
Tok Dalang TT, sungguh hebat, mari kita tunggu dan lihat

Tanpa Nama berkata...

biar ape pun...kami org2 muda takkan biar gerombolan pegang kerajaan!
takkan!!!

tajul kena panau berkata...

si raja petra pun dah mintak mat ngantok kekal jadi PM.

biarlah si tajul tu dah ngantok tu nak tiduuuuuurrr......

takan nak letak jawatan pun nak nangis-nangis kena tunggu samapai seminggu macam nangis kena keluar rumah MB itu ari?? woittt takde orang nak amik pot kau letak jawatan pun...hahahaha

letak lah jawatan sama aje...tak letak jawatan pun UMNO bungkus jugak...hahaha....dah boleh gulung tikar la brader hahaha

Akutakata berkata...

Jang ...Semenjak isteri Rosnah nak jadi PM,rokok keretek payah betul nak dapat....bior Park Lah jadi PM senang seludup keretek..

Tak ada keretek, berat kepala aku Jang.

master berkata...

Please Pak Lah ..

I'm begging you, please don't resign..

WE love you so much. We adore you, you are a great Prime Minister of Malaysia ..

NOT in 100 years we'll see a Prime Minister like you .. who can sleep all day ..

TIDURLAH PAK LAH ..
TIDURLAH SELAMA_LAMANYA ..

NOTHING CAN STOP YOU ..
GO PAK LAH GO !!
TIDUR LAGI DAN LAGI ..
COME ON !
YOU CAN DO IT, PAK LAH !!

Tanpa Nama berkata...

pak lah tu ade kencing manis campur darah tinggi kot tu yang asik lalok jer...hehehehe
cer tanya penjaga dia dia jin rambut toncet.....

Sudin berkata...

Salam abang isham,

Dalam keadaan tertekan macam-macam boleh berlaku.

Awas Pakatan Rakyat !
Gerombolan akan memainkan pelbagai taktik.....demi menjaga tuannya (British)

British tidak akan mudah melepaskan kepentingannya.