Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 28 Disember 2009

KAKI BODEK MEMBODEK LAGI



INI SAEKOR KATAK




INI SAEKOR PEMBODEK



TAK PERLU SIASAT MAHATHIR - melayau

Kerajaan tidak perlu menyiasat Mahathir Mohamad hanya kerana dakwaan-dakwaan oleh Barry Wain menerusi bukunya, Malaysian Maverick.

Rais Yatim berkata, rakyat dapat meneliti, menilai dan menghakimi sendiri pentadbiran beliau sepanjang 22 tahun memimpin negara.

Katanya, semua rakyat Malaysia terhutang budi atas kewibawaan Dr. Mahathir menerajui negara sehingga berjaya.

"Tidak perlulah kerajaan menyiasat pendapat yang gelojoh daripada penulis picisan (Barry) itu," katanya ketika dihubungi Mingguan Malaysia di sini hari ini.

KAH KAH KAH….KAH KAH KAH…

woit… INI BETUL BETUKL KAKI BODEK …kah kah kah…

woit… MASA DALAM SEMANGAT 46 MUNKEE INI KATA FIRAUN YANG ARAHKAN TEMBAK DAN BUNUH DI MEMALI…kah kah kah…

woit… MASA DALAM SEMANGAT 46 MUNKEE INI PANGGIL MADEY MAMAK KUTTY…. kah kah kah..

woit… SEKARANG SEMBAH MAMAK KUTTY… kah kah kah…

kah kah kah… SELAMA 22 TAHUN KUTTY SONGLAP DUIT… kah kah kah..

kah kah kah… LESAP 100 BILION RINGGIT….kah kah kah…

woit… TERHUTANG BUDI KEPALA BANA APA… kah kah kah….

kah kah kah…. TANGKAP DAN SERET KUTTY KE MAHKAMAH…kah kah kah…

woit… AJAR KUTTY INI… BIAR SATU MALAYSIA SEDAR…kah kah kah..

nota:
buku picisan?
biar betul
ini buku hard cover terlaris
di new york dan singapura

picisan ini macam mana?
yang dicetak di mana?

buku ke jelobak ke jolobu
bertimbun timbun tak laku
bagi percuma pun taraaaak orang angkat kah kah kah





9 ulasan:

mosabit berkata...

ini dr rais kangkung @ tukang bakar jambantan ada tulis buku......

bertajuk 'ANAKKU ENTOT ENTOT'...

di pahamkan buku ini masih lagi belum mendapat kelulusan KDN...kerana ia dikatakan mengandungi unsur unsur lucah yg melampau.......

kah kah kah kah kah kah kah ......

suis-media berkata...

Jangan percaya pada politik..tak ada politik di-malaysia lagi bagus,,rajagopal boleh uruskan semua,,lihat negara china yang tak ada politik muncul negara termaju di-abad ini.

Tanpa Nama berkata...

Tadi sy check buku jelebak jelebu di stor rumh sy..dah dimakan anai2 laaaaaa

Tanpa Nama berkata...

bodek jangan tak bodek
bodek jangan tak bodek
bodek jangan tak bodek

kahkah...

Sudin berkata...

Fuyo.....!
Gambar katak tu nampak isi perut.

KDN wajib membenarkan kemasukkan buku itu.Isi buku itu seakan-akan menggambarkan isi perut hijau katak ni.Patutlah teragak-agak.
Kah,kah,kah,.............

Ular oh ular
kenapa kau nak makan katak ?

Kodok oh kodok
Memang makanan aku !

Kah,kah,kah..........

Johan 23.01.84 berkata...

buku picisan?..inilah dia senarai buku-buku picisan: http://www.allbookstores.com/author/Rais_Yatim.html

mungkin buku2 ni mengajar teknik bakar jambatan bosi Batu Kikir kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

jolobak jolobu
tuai padi tigo tangkai
ameno lamo ameno baru
duo duo tak bleh pakai...

Tanpa Nama berkata...

orang ini sangat pandai menggunakan bahasa malaysia dengan betul tanpa berfikir panjang.sebutan yang teratur belum tentu mempunyai makna yang baik jika tidak menggunakan akal untuk menuturkannya.

Tanpa Nama berkata...

sam, kau ni apa bana sangat..bodoh sangat la penulisan merapu kau ni..dah la..kau jangan la nak menipu melayu hisam..memang sengal la ko ni..lahanat..